Amfetamine synthese in één pot van P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg)

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Zou op kleine schaal een magneetroerder volstaan?
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Wat zou er gebeuren als je natriumcyanoborohydride gebruikt in plaats van natriumborobydride?
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Welk type adapter moet worden gebruikt voor de roerstaaf van de luchtroerder? Er moet een goede afdichting zijn om ervoor te zorgen dat er geen waterstofgas ontsnapt, maar vanwege het h2-gas dat zich ontwikkelt, moet je niet iets hebben dat wrijving of statische ontlading veroorzaakt, dus wat zou hiervoor de beste oplossing zijn?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Je kunt een roerderlager gebruiken als je ervoor kunt zorgen dat je roerstaaf recht in de verbinding kan worden geleid.
Aangezien professionele roerderlagers voor grotere RBF's vrij duur kunnen zijn, kun je ook een stuk rubber of iets flexibels gebruiken dat voorkomt dat de roerderstang tegen de verbinding stoot.
 
View previous replies…

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Ik heb een thermometerscharnier waar het roerstaafje doorheen kan, maar ik weet niet zeker wat ik moet gebruiken om het goed passend te maken. Ik dacht aan een stukje tape boven in het thermometerscharnier met een klein gaatje waardoor het roerstaafje goed past.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Misschien kan een stuk keukenfolie helpen als het niet in de staaf wordt gewikkeld.
Anders zou een siliconen adapter ook kunnen werken als de maat van de verbinding past.

TnCibf5gG3
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Ik heb dat geprobeerd, maar de wrijving is zelfs na een paar minuten nog te groot :(

Ik heb ook geprobeerd om er huishoudfolie met een gat overheen te leggen, maar dat werkte niet omdat het gat scheurde en groter werd door het roeren.

Geen van mijn thermometersondes werkt ook, omdat de rubberen ring veel te krap is voor het roerstaafje.

En ik heb geen afzuigventilator of zuurkast om de dampen uit te laten zoals in de video.

Zijn er suggesties over wat ik kan doen? Wat hebben andere mensen gedaan om een afdichting voor de roerstaaf te krijgen die geen wrijving veroorzaakt of breekt?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Gebruikt u een propper-masker?
Voer geen reacties uit zonder professionele ventilatie of de mogelijkheid om dampen direct bij de bron af te zuigen.
Als je dat wel doet, gebruik dan op zijn minst een propper masker zoals de Drager X-Plore 4.500. 250$ voor een masker kan veel lijken, maar het is minder dan de prijs van je leven.

Vraag misschien een van de experts om je te helpen met je andere problemen.
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Ja, ik heb een goed masker. Ik zou de h2 door een slang uit een groot raam leiden en er als extra maatregel een ventilator achter laten blazen.

Ik doe voorlopig maar tot 10g synths, dus de hoeveelheid h2 zou niet te veel moeten zijn, maar mijn opstelling is nog steeds niet perfect.

Heb je een inline filter dat je aanbeveelt als onderdeel van een afzuiginstallatie voor dampen?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Goed :)

Ik heb een inline groffilter voor vaste componenten, mijn actieve koolfilter is geen inline filter vanwege milieuredenen. Als dat geen factor zou zijn, zou ik altijd de voorkeur geven aan een open buis aan het einde.
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
ik heb er naar gezocht en ze zijn zo duur. is er een goedkoper alternatief?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Ik heb de mijne gekocht voor ongeveer 25 euro denk ik.

Misschien kun je het in je plaatselijke growshop vragen
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
PTFE-pluggen zijn ongeveer 20-30 E op aliexpress, speciaal gemaakt voor dit doel, met o-ring en vergrendelingsmechanisme. PTFE-paddle kan daar ook goedkoop zijn.
Wat het schudden en de instabiliteit betreft, kan een enigszins flexibele verbinding worden gemaakt met een versterkte buis uit de bouwmarkt. Deze verbindt de aandrijfstang van je roerder met de peddel en zorgt voor net genoeg flexibiliteit om niet alles aan gort te schudden.
 
View previous replies…

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
ik heb er eigenlijk een paar, maar heb ze niet gebruikt omdat ze kunnen uitzetten en vast komen te zitten en zelfs het glas van de rbf kunnen breken (is me een keer overkomen).

Maar het lijkt erop dat ik ze zal moeten gebruiken. De temps die worden gebruikt voor de synthese zijn echter niet erg hoog, dus met een beetje geluk is er niet veel risico dat ze vast komen te zitten.

Ik ga er wat huishoudfolie omheen doen voordat ik het in de hals van de kolf doe, in de hoop dat het helpt om het eruit te halen.

Ik moet ook zeggen dat ik de synth ga proberen waar ik een paar maanden geleden over heb gepost en die ik van dread heb gekregen en die bijna hetzelfde is als waar deze draad over gaat.

Mijn grootste zorg was de opbouw van h2.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Er zijn modellen met een soort ringen zoals die op de condensor in/uit, deze zijn gevoelig voor wat u beschrijft. Een ervan brak 5 sulfoneerkolven van 6000 ml voordat hij werd vervangen door een die werkt als een normale stop.
Natuurlijk moet je het hele ding laten afkoelen tot RT voordat je het probeert te verwijderen en pas op voor te hard aandraaien, dat is echt dodelijk.
Waarom gebruik je geen vacuümvet en een kekke klem als je toch bezig bent?
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Ik heb wat vet nodig. Ik gebruik vaseline als ik gewrichtssmeer nodig heb, wat waarschijnlijk een no-no is. Of ik gebruik helemaal niets om vervuiling van de synthese waar ik mee bezig ben te voorkomen.

Kun je iets meer vertellen over de modellen met ringen waar je in je eerste zin naar verwees?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Een beetje is genoeg, maar het is waarschijnlijk geen slecht idee om Corning's aan te schaffen, het gaat bijna eeuwig mee en het is topklasse, de prijs meer dan waard.
Ik had het over deze kartels, ze lijken op de onderstaande foto, maar dan omgekeerd en ze zijn duidelijk voor dat doel gemaakt.
9KoLlEhd25
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Moet je aceton toevoegen om het aan het einde te zouten? Is het niet mogelijk om het meteen vanaf de IPA te zouten?
 
Top