Amfetamine synthese in één pot van P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg)

SelfExper1menter

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 4, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Hallo allemaal. Ik heb geprobeerd om op kleine schaal amfetamine te maken met dit recept, maar dat is mislukt. Alles leek in orde, na het drogen zag mijn product eruit als wit poeder met een vleugje roodheid. Als het amfetaminesulfaat was (wat ik probeerde te maken), zou de opbrengst 84% zijn. Het probleem is dat het geen amfetamine is.

Fysiologische effecten
Ik probeerde 20-30 mg, er was zeker stimulatie, maar het veroorzaakte ook koorts en, blijkbaar, een afname van de immuniteit: beide keren dat ik het meerdere dagen achter elkaar nam, werd ik ziek met luchtweginfecties (de eerste keer dacht ik dat het toeval was). Een andere persoon die het nam ervaarde geen stimulatie tot 90 mg, alleen wat monddroogheid. Geen van ons beiden heeft een tolerantie voor stimulerende middelen.

Chemische testen
1 g poeder lost volledig op in 10 ml H2O.
Toen ik een overmaat NaOH-oplossing toevoegde aan een afgemeten massa van het poeder in een reageerbuis, kreeg ik een ongeveer juist volume freebase dat naar ammoniak rook. Ik scheidde de freebase laag, droogde deze met CaCl2 en probeerde deze te titreren met zuur. Het resultaat was dat ik de molaire massa van de vrije base mat op ongeveer 171 (en voor amfetamine is dat 135). Hoewel mijn metingen niet erg nauwkeurig waren, is het verschil nog steeds te groot om alleen door meetfouten te worden verklaard.

Mijn afwijkingen van de procedure

1) Bij het toevoegen van P2NP realiseerde ik me dat het uren zou duren, dus ik werd ongeduldig en dompelde de reactiekolf onder in een waterbad op kamertemperatuur. Daarna kon ik P2NP bijna in één keer toevoegen, en de temperatuur van het mengsel was niet hoger dan 40-50°С.
2) Ik volgde de video, dus ik heb de IPA niet verdampt en conc. zwavelzuur direct aan de IPA/freebase laag toegevoegd.
3) Ik had geen aceton op het moment, dus voegde ik het niet toe voor het aanzuren en spoelde ik de gefilterde "amfetaminesulfaat" pasta met IPA.
4) IPA is minder vluchtig dan aceton, dus ik moest mijn neerslag een paar uur in een oven zetten om het te drogen tot constant gewicht. De temperatuur in de oven was niet hoger dan 80°С.

Dus de grote vraag is, waar ging het mis? Ik zou niet verbaasd zijn met een lage opbrengst of helemaal geen product, maar een goede opbrengst van een amine dat geen amfetamine is?!
 

poe

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 20, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Heb je je antwoord gekregen? Ik wil ook graag weten wat er fout ging.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Hallo. nabh4 toevoegen, ik zet de mixer aan. Wat is de aanbevolen mengsnelheid (rpm)? kan de snelheid hetzelfde zijn tijdens het toedienen van nabh4, p2np, cucl2? Stap 5: 30 minuten warm houden bij 80 graden, is mengen hier nodig? Hartelijk dank voor uw antwoorden
 

poe

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 20, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Kun je het slib ook gebruiken om amfetamine te produceren? Zo ja, welke stappen zou je dan nemen? Droge aceton en zwavelzuur?
 

poe

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 20, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
wat zijn alternatieve benodigdheden voor deze synthese? Iets dat iemand in een ijzerwinkel kan kopen.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Dit is de waterige laag. Ik heb 25% naoh-oplossing toegevoegd. welke laag heb ik nodig? Ik was een beetje in de war
 

Attachments

  • Htm4IhVl3F.jpg
    Htm4IhVl3F.jpg
    5.1 MB · Views: 489
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63
Schrijf op welke verhoudingen van reagentia je hebt gebruikt.
Hoe lang blijft het mengsel staan na het toevoegen van de NaOH-oplossing op de foto?
 
View previous replies…

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Hallo. 10 L IPA
Gedestilleerd water 3,1 L;
Natriumborohydride (NaBH4) 870 g;
P2NP (Phenyl-2-propanon) 500 g;
Koper(II)chloride (CuCl2) 52 g.
Natriumhydroxide (NaOH) wateroplossing 25% 4 L;. deze reagentia . dit was de onderste laag (waterlaag). Ik voegde Ipa toe deze lagen worden gevormd. Ik liet het 10 minuten rusten
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
als het alkalische amine in de bovenste alcohollaag terechtkomt. als ph zuur is, zal het in de onderste laag terechtkomen in de vorm van een opgelost zout. In elk geval zullen er verliezen optreden bij deze toewijzingsmethode.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
ongeveer 2 minuten en er worden twee lagen gevormd, ik laat het 30 minuten met rust.

1754g nabh4
1000g p2np
100g cucl2
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Is het nodig om 6 uur lang te roeren terwijl je P2NP toevoegt, of roer je alleen zo lang als nodig is om het veilig op te lossen?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Voor de beste resultaten gebruik je overhead steering voor flask.
 
View previous replies…

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
ok, maar is het nodig om 6 uur te roeren terwijl je de P2NP toevoegt, of roer je alleen zo lang als nodig is om het veilig op te lossen?
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
en ik hoopte de magnetische roerder te kunnen gebruiken, maar ik twijfelde of hij sterk genoeg zou zijn.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Het kan 6 uur duren, tijd nemen voor synthese, opletten met temperatuur.

Het hangt ervan af hoeveel aluminium er in de kolf zit en hoe goed je magneetroerder is.
Bovenroerders hebben meer kracht.
 
Joined
Jul 25, 2021
Messages
193
Reaction score
296
Points
63
Gebruik roeren met tussenpozen tijdens de synthese als je niet continu kunt roeren.
Roer het mengsel na het toevoegen van NaOH goed door en laat het met rust om de lagen te laten scheiden.
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Hallo. 10 L IPA
Gedestilleerd water 3,1 L;
Natriumborohydride (NaBH4) 870 g;
P2NP (Phenyl-2-propanon) 500 g;
Koper(II)chloride (CuCl2) 52 g.
Natriumhydroxide (NaOH) wateroplossing 25% 4 L; Ik gebruik deze reagentia. Ik let op de temperatuurregeling. Ik voeg het toe aan 4L van 25% naoh reactiemengsel. hoeveel moet het reactiemengsel gekoeld worden als ik naoh toevoeg? bovenste laag (oranje) is een mengsel van Ipa / base. onderste laag (zwart) waterlaag toch? Rotovap wordt in het IPA/basemengsel gegoten (vacuüm, koelapparatuur in één apparatuur). Ik giet er 3 liter Ipa / base mengsel in, hoe lang moet het verdampt worden? Hoeveel moet er in de erlenmeyer blijven? Ik wil de base niet verdampen, hoeveel graden mag ik niet overschrijden? Dan neem ik de waterige laag en voeg 4 liter IPA toe. Ik meng en laat de lagen scheiden. welke laag heb ik nodig? oranje bovenlaag of heldere troebele onderlaag? Ik doe een geschikte laag in rotovap en verwijder Ipa. daarna combineer ik twee lagen. Helaas heb ik geen graad in scheikunde, dit is waar ik de moed vond om deze synthese voor te bereiden. Als u antwoordt, beschrijf dan alstublieft dat u tegen een beginnend lid praat, op die manier begrijp ik het. bedankt voor de hulp !!!!
 

csigger

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 12, 2022
Messages
16
Reaction score
8
Points
3
Als ik het gevoel heb dat niet alle p2np wordt omgezet, kan ik dan de hoeveelheid nabh4 verhogen? Wat gebeurt er als ik alleen daar meer van geef, al het andere blijft zoals beschreven?
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Ik wil bmk-olie maken, kunt u me helpen?
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
hallo heren !

De IPA uit het extract van stap 7 wordt onder vacuüm ingedampt tot een amfetaminevrije basisolie en gecombineerd met de vrije basis uit stap 6. Ik heb het onder vacuüm ingedampt tot een amfetaminevrije basisolie.

Ik heb het verdampt in mijn vacuüm en dit is wat ik kreeg. is dit goed? (eerste foto) wat moet ik hiermee doen, want het ruikt niet naar amf. moet ik het toevoegen aan de vrije base?

En Ipa / vrije base is verdampt om een betere kwaliteit olie te krijgen. (afbeelding 2). mijn eerste synthese, ik hoop dat ik succesvol was ....

Moet ik de twee aan het einde mengen??? hmm, ik begrijp het niet.
 

Attachments

  • MGhk92l4FO.jpg
    MGhk92l4FO.jpg
    5.6 MB · Views: 370
  • 3zwRFae1CI.jpg
    3zwRFae1CI.jpg
    5.8 MB · Views: 381

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Ipa/vrije base. het was bijna 6 liter. toen ik begon was het lichter van kleur en had het een lekkere geur, sterker dan nu.
 

Attachments

  • n71lqKCzPs.jpg
    n71lqKCzPs.jpg
    5 MB · Views: 157

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Zo ziet Ipa/vrije base eruit na verdamping. het was bijna 6 liter. toen ik begon, was de kleur lichter en het had een aangename geur, sterker dan nu. misschien heb ik de base verbrand?
 

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
83
Solutions
2
Reaction score
11
Points
8
Ik denk niet dat je iets met de IPA/base moet doen na de verkiezing. er zit te veel alcohol in, ik zou de ipa willen verminderen. Ik denk dat de kwaliteit van de olie slecht kan zijn door te veel IPA.
 
Top