Amfetamine synthese in één pot van P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg)

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Hallo
na de batch 1kg p2np hebben we ongeveer 10l verdund ipa/amfetamine, waarom moeten we hier meer ipa/aceton aan toevoegen voordat we zwavelzuur erbij druppelen als er al genoeg ipa in zit.

wanneer we pure amfetaminebasis hebben, verdunnen we dit met amf/ipa 1:2 of 1:3 voordat we zwavelzuur toevoegen...

en is het mogelijk om de synthese te laten werken met methanol/h20 in plaats van ipa....

Bedankt :)
 

Melv99

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 16, 2023
Messages
31
Reaction score
11
Points
8
Ik vraag me dit zelf ook af. Tenzij ik me vergis of iets mis... We verdampen IPA zodat FB overblijft en voegen dan IPA/Aceton toe. Kunnen we niet meteen overgaan op aceton/zwavelzuur omdat het al in IPA zit?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Je kunt conc. zwavelzuur toevoegen, maar het is altijd een goed idee om het te verdunnen met wat aceton. Het laten vallen in conc. leidt tot lokale oververzuring, waarbij ongeacht het basismedium een deel van je product onherroepelijk wordt vernietigd.
 

Melv99

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 16, 2023
Messages
31
Reaction score
11
Points
8
In de video staat dat aceton wordt toegevoegd aan de Ipa/base-oplossing. Ik zie niet dat de Ipa wordt verdampt. Is het mogelijk om de verdampingsstap achterwege te laten?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Ja, dat kan. Het verschil in kristallisatieprocedure. Het zal iets langer duren.
 

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
Na de reactie werd de temperatuur verlaagd tot kamertemperatuur en ik goot 25% natriumhydroxideoplossing direct in het hele materiaal en roerde. Sta stil en verdeel in neem de olieachtige laag, voeg dan 85% fosforzuur direct toe aan de olieachtige laag. De pH-waarde wordt aangepast naar 6. Er is zoutneerslag tijdens het afkoelen, maar er is geen medicinaal effect. Wordt dit veroorzaakt door het veranderen van de synthesestappen?
 

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
Het neergeslagen zout wordt gedroogd en zonder medicinaal effect gebruikt. Ik kon het neergeslagen zout niet oplossen met 15% NaOH, het zout sloeg neer op de bodem met een kleine hoeveelheid gele olie bovenop.
 

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
stappen die ik heb veranderd
1. Voeg 25% natriumhydroxide direct toe aan het hele materiaal.
2. In plaats van kristalliseren met aceton, direct 85% fosforzuur toevoegen aan de bovenste olielaag. Hoeveel invloed heeft deze verandering op deze route?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Ongeveer 0% verschil.
@aa1178251182 Waarom herhaal je dezelfde vragen. Ik en @Hank Schrader hebben u al verteld dat u een probleem hebt met reagens CAS 705-60-2. Je moet het smeltpunt controleren. In plaats daarvan stel je dezelfde vragen in de hoop wat te horen? Dat je de concentratie alkaline kunt veranderen en dat alles dan verandert? Wij zijn chemici, geen kantoormanagers, je krijgt geen andere makkelijke/gewenste oplossing in het geval van een probleem met het reagens (uitgangsmateriaal).
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Hallo jongens, wat is jullie beste manier om te drogen en hoe lang doen jullie erover? Grote batches duren een eeuwigheid, en butchner trechter helpt niet zo veel...

Iemand een idee?

Bedankt.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Het hangt ervan af wat je als wasmiddel gebruikt en hoeveel van de vloeistof je met een buchnertrechter wegzuigt.

Aceton / IPA.

Aceton verdampt veel sneller dan IPA en droogt dus sneller.

Na het wassen van mijn product vacuümfilter ik het totdat het niet meer uit de buchnertrechter druppelt.

De amfetamine is in dit stadium dus vochtig, ik doe het in een open bak en zet het 2 dagen in de vriezer.

En voila, keihard.

Je kunt het in principe tot poeder vermalen met je handen.

Onthoud dat als je natte/vochtige amfetamine in de vriezer stopt om te drogen, je de vriezer één of twee keer per dag moet openen om de dampen eruit te laten.

Diepvriezers zijn in tegenstelling tot koelkasten gesloten kringlopen.
 

Melv99

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 16, 2023
Messages
31
Reaction score
11
Points
8
Komt er iets van de Naoh-oplossing in de ISO/Amp-laag terecht? Als dat zo is, wordt er dan na het zouten ook Na Sulfaat/Nacl gevormd met de Amp?

De reden dat ik dit vraag is dat ik onlangs deze rxn op kleine schaal heb gedaan en alles werkte verbazingwekkend amd opbrengst was veel meer dan verwacht....

Om wat voor reden dan ook twijfel ik nu aan het verkregen product (4FA). Ik zal nog een MP-test doen, maar de eerste test smolt (of het resterende oplosmiddel verdampte) en verbrandde zoals ik zou verwachten dat nacl zou branden. Regeantesten toonden geen verandering, maar dat was te verwachten met 4Fa.
Ik heb Robadope nog niet geprobeerd omdat ik geen indicatie kon vinden.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
doe er a/b op, misschien zelfs afzonderlijke enantiomeren als je toch bezig bent
 

Melv99

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 16, 2023
Messages
31
Reaction score
11
Points
8
Goed idee voor beide. Ik vraag me af of anderen die geen effecten ervaren gewoon een ton NaCl consumeren en weinig maar van amp.
 

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
Als ik IPA onder vacuüm moet destilleren, hoe hoog moet de temperatuur dan zijn? En wat kan ik doen om de resultaten te optimaliseren zonder de aceton te drogen?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
De temperatuur van een verbinding onder vacuüm hangt af van de vacuümdruk.

Er zijn online heel goede tabellen te vinden voor dit doel, google ze voor een nauwkeurige berekening.
 

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
Als ik het wil laten vervluchtigen, moet ik het dan koken of alleen langer laten zitten? Als ik het moet koken, welke temperatuur moet ik dan gebruiken?
Ten tweede, als ik de exacte beschrijving in de video wil volgen, hoeveel NaOH heb ik dan nodig? 2 liter 25% NaOH-oplossing met 500 g NaOH voor 250 g P2NP?
 
View previous replies…

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Net zoals imoutalso beschreef hangt het af van de vacuümdruk, als je onder vacuüm destilleert hou je van het kookpunt dat je moet uitproberen.

1500ml water, 500g Naoh, voor je 250g P2np batch.
 

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
Bedankt, maar misschien verwoord ik het niet goed. Ik vond de tabel ook in mijn "organikum" boek, maar ik dacht dat het mogelijk is om de ipa bij normale druk te verwijderen?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Mogelijk ja, maar je zou je product op zijn minst gedeeltelijk kunnen verpesten zonder een inerte atmosfeer. Maar misschien is het ook wel prima, ik heb alleen een goed product kunnen isoleren onder N2.
Een vacuümpomp is niet zo duur, de grote AC-pompen zijn goed (voor een tijdje) voor het strippen van oplosmiddel, de kleine chinese 12V-pompen zijn niet zo geschikt voor deze toepassing.
Koop een dean stark, bellencondensor en sluit het vacuüm aan op het uiteinde van de condensor, trek net genoeg uit om geen dampen te laten ontsnappen en laat het vacuüm los om het door de zwaartekracht uit je sifon te laten lopen.
 

Pervitin

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2022
Messages
27
Reaction score
3
Points
3
Ja, ik heb hiervoor een vacuümontvanger en zal de klassieke architectuur voor vacuümdestillatieapparatuur volgen, maar zonder een woulfsche kolf en alleen een vacuümmeter direct bij de pomp.
 

ElementalEnigma

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 8, 2023
Messages
20
Reaction score
9
Points
3
Is het theoretisch mogelijk om dit met succes te doen met behulp van een vat van 55 gallon met een roerstaaf als reactor?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Als je de tijd zou nemen om de draad door te lezen, zou je zien dat deze vraag meerdere keren is gesteld op verschillende schalen, en de vraag blijft hetzelfde.

Zoek en u zult vinden.
 

ElementalEnigma

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 8, 2023
Messages
20
Reaction score
9
Points
3
Bedankt voor de tip, terwijl ik door alle 27 pagina's aan het scrollen was, vond ik onderweg geen waardevolle tips. Ik ben alleen benieuwd of iemand deze techniek al eens heeft geprobeerd en hoeveel invloed het zou hebben op de opbrengst? In vergelijking met een reactor.
En of er tips zijn van iemand die het geprobeerd heeft.
Bedankt

"Alchemisten hebben op zoek naar goud vele andere dingen van grotere waarde gevonden".
 
Top