PMK-oljesyntes från PMK (CAS 28578-16-7 vaxform) i stor skala

Bennychairman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
25
Reaction score
17
Points
3
8. Kassera det översta vattenskiktet.
9. Lägg tillbaka det översta oljelagret i reaktorn.

hur många lager blir det? det översta kasserades vatten och sedan ?
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Det såg jag också. Det är ett skrivfel. Det ska bara vara två lager. Jag skulle förvänta mig att oljelagret faller till botten. Separera det översta, vattenskiktet, och kasta det. Behåll det nedre oljeskiktet för nästa steg. Sedan, senare, om du använder DCM, kommer din slutprodukt att vara i DCM-skiktet som inte är akvatiskt. Om du ersätter DCM med Toluene eller Diethyl Ether (som någon annan frågade om att göra), kommer din produkt att vara i det övre skiktet som inte är aquas. DCM, nedåt. Toluen och Diethyl Ether, upp. Jag föreslår att du håller dig till DCM eftersom det kan separeras med låg värme till skillnad från Toluene och inte utgör samma brandrisk som DE gör. Det är dock ett cancerframkallande ämne och * har en låg flampunkt *. Använd ett väl ventilerat utrymme och samla upp i ett kylt kärl för återanvändning.
 

Dafunkphenomena

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 5, 2022
Messages
6
Reaction score
3
Points
3

Hej, det är min metod, (jag är Fring, har bara tappat bort det jävla lösenordet)
Jag har sett att du har lagt till några steg, frågor:

du bestämde dig för att använda natriumbikarbonat istället för NaOH-tvätt, varför exakt? (Jag försökte båda alla fungerade)
och i det sista steget säger du "avdunsta DCM från botten", varför avdunsta? skulle det inte vara bättre att separera skikten?
eller menar du, efter separat sätta den till vakuumdestillation för att bli av med några möjliga vattenrester?

och PMK-färgen? mörk rödbrun, eller gulaktig som den gamla?
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Du separerar det. Du separerar bottenskiktet, som består av DCM och produkt, och avdunstar sedan DCM från *det som var bottenskiktet* (jag skulle använda ett varmvattenbad) för att lämna din (smutsiga, men tillräckligt rena för de flesta) produkt. Ångdistillion av produkten skulle vara en bra idé, tror jag.

Om någon är bekant med kemin vet de att det finns en bunt variationer du kan tillämpa.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,814
Points
113
Deals
1
Det här inlägget är en bra förklaring, som publicerades @btcboss2022 (tack). Jag bekräftar, att det är bevisat och arbetsmetod.
 

FredDurst

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 7, 2022
Messages
33
Reaction score
10
Points
8
Finns det något alternativ till DCM (Toluene kanske?) eftersom det är svårt att få tag på i mitt land?
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Använder du ammoniumacetat för reduktionen eller MeNH2-gas?
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
+ Ammoniumacetat = MDA
+ MeNH2 = MDMA

Det är upp till dig.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
660
Points
93
Deals
8
Från 1,25 kg från PMK-olja (från PMK-pulverform) fick jag 1,3 kg slutliga saker.
 

Gale

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
85
Reaction score
50
Points
18
En av mina tidiga synthar, på den tiden när det bara var vettigt att tillverka en produkt av den här renheten, men det är inte så många som uppskattar den för vad den är...tyvärr.

Det här var innan jag gjorde synthar av passion, att vara inlåst i labb och bli tillsagd att göra lila skit var helt sjukt.
 

Attachments

  • YPurQyZJ7c.jpg
    YPurQyZJ7c.jpg
    51.9 KB · Views: 368
  • 2d4hjpwCRz.jpg
    2d4hjpwCRz.jpg
    47.8 KB · Views: 362
  • s2hmDJr8g0.jpg
    s2hmDJr8g0.jpg
    55.4 KB · Views: 374
  • 4Tr5aspHWi.png
    4Tr5aspHWi.png
    1.8 MB · Views: 400
  • ou3AIx6cnP.png
    ou3AIx6cnP.png
    553.1 KB · Views: 385
Last edited:

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Den vackraste MDMA jag någonsin har sett. Är det MDMA HCL? Hur gör du det så transparent? Jag kan göra MDMA HCL rent vitt, inte svårt. Men kan fortfarande uppnå hög transparens.
 
Last edited:

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
86
Reaction score
42
Points
28
Deals
5
Det finns behov av pmk olja / pulver
Du kan kontakta mig
 

Attachments

  • GwL8FmX0fk.jpg
    GwL8FmX0fk.jpg
    446.3 KB · Views: 234
  • WM7pioqR1I.jpg
    WM7pioqR1I.jpg
    487.7 KB · Views: 231
  • Z1VKXUxtPw.png
    Z1VKXUxtPw.png
    340.5 KB · Views: 229

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
Med den nya förbättringen av utbytet där jag måste extrahera PMK-oljan från bottenlagret och topplagret, behöver jag fortfarande separera båda lagren eller kan jag ta bort steg 7, 8 och 9?

Jag menar, efter "6. Tillsätt 3,25 kg HCL 37% i små portioner, när allt har tillsatts, håll blandningen vid 80 °C reflux under 1 timme under omrörning.", kan jag gå direkt till "10. Tillsätt H2O- och natriumbikarbonatblandningen under omrörning 2-3 minuter." ?
 

Gannicus

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 7, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Vilken temp ska steg 6 köras vid? Hur snabbt ska tillsatsen av syra ske? droppvis? 10 g åt gången? Detta verkar vara det steg som förstör körningarna. Använda fosforsyra istället för HCl, vilka temperaturer är bäst att vara vid när du tillsätter syra? hur mycket ska du lägga till åt gången?
 

Gannicus

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 7, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Det finns ingen diskussion om starttemperaturer för tillsats av PMKe till naoh-lösning eller HCl, det här är de 2 mest avgörande punkterna i reaktionen, temperaturer och tillsatshastighet, droppvis etc. tack
 

Loki12

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
52
Reaction score
26
Points
8
rumstemperatur min nig, rumstemperatur, som med alla andra reaktioner där du basifierar eller försurar moderluten, vill du att den ska vara så kall och långsam som möjligt för att inte höja temperaturen och inte få biprodukter. du kan inte börja från frysen uppenbarligen i början eftersom det redan är en skitsten och du behöver värme för att smälta den, så den lägsta temperaturen du kan, eller hur? sedan låter du temperaturen sjunka efter att ha återflödat den, du arbetar blandningen och du surgör, det finns ingen diskussion, eftersom det är underförstått att om du har ett kilo MDP2P att du åtminstone körde en grundläggande A / B-extraktion först och därför inte skulle behöva fråga detta
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
24
Points
8
På den nuvarande marknaden är det definitivt den starkaste utan tvekan, för att jämföra den mexikanska eller den kanadensiska är det riktigt skit, svagt och smutsigt, mittemot denna rena Dmeth helt ren och en kraft som aldrig testats tidigare. Tack till kemisten för att jag övertygade mig om att ta ett test, nästa steg beställer jag idag 1/2 kilo idag ...
Det är allt folk!!!!
Kraft på en skala från 1 till 10 (jag ger 13), långvarig jag ger 15 ...:)
Jag trodde att jag hade bästa droger meth med mig jag misstog mig i 30 år jag försökte aldrig en så kraftfull produkt i hela mitt liv. kort sagt, jag var allvarligt fel i min uppskattning av metamfetamin som vänder sig i världen. Jag tror och följer att här i detta forum finns de mest begåvade kemisterna för att producera ren D-Meth, super kraftfull, det tar dig till stjärnorna ...
om jag var i din plats kommer jag att prova lyckan, kontakta Mr. honom så snart som möjligt .... borde han fortfarande gå med på att sälja dig? Ah ah, prova det det är värt det ... PEACE
 

ENZO

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 18, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Hej, 4676-39-5 (MDP2P) är detsamma som P2NP rätt?
 

jamesdavies

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Har någon några bra alternativa val för syra för dekarb och hydrolys?
HCl och fosforsyra har just lagts till i EPP-regleringen i mitt land, inte möjligt att köpa längre utan EPP-licens eller affärs- och affärsadress, bevis på användning och fullständig identifiering.
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
Du kan skaffa HCl-gas själv, det är inte svårt. Allt du behöver kan du köpa i närmaste butik som säljer lite skit för bilar och hushåll.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
280
Reaction score
112
Points
43
När jag var yngre gjorde mina vänner som var involverade i hemlig kemi följande:
1. Batterielektrolyt tas och sätts på spisen för avdunstning. Avdunstningen fortsätter tills densiteten 1,8 gr per 1,0 ml har uppnåtts.
2. Ett glaskärl med slang förbereds och NaCl (kökssalt) placeras inuti.
3. Den erhållna elektrolyten läggs i kärlet i proportionerna 2 ml per 1 g salt.
4. Kärlet stängs. HCl-gas erhålls från slangen.
 
Last edited:
Top