Reningsmetod för MDMA/ecstasy

K53SK53S

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hej vänner, tack för bidraget, det fungerar mycket bra men jag har ett tvivel, när jag kristalliserar (kristaller fälls ut mycket mycket bra) får jag inte kristaller som de typiska för mdma, det är något mer som liknar snöflingor, till isfrost i ett glas på en snöig dag, det är glas men mycket bräckligt. Varför kan jag inte få starkt glas? Tack och hälsningar 😊
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hej, du är välkommen! Använder du ett kylskåp för kristalliseringsproceduren? Ju snabbare nedkylning, desto mindre kristaller.
 

K53SK53S

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ja, naturligtvis, först låter jag den stå framme tills den är rumstempererad, då har 15 eller 20% redan kristalliserat, sedan lägger jag den i kylskåpet i 2 timmar och sedan i frysen i 3 timmar. Nästan 100% av den tvättade produkten kristalliserar, men kristallerna är mycket ömtåliga, när de hanteras för förpackning förvandlas de till sand
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Jag gjorde IPA några gånger, och jag antar att denna "sand" kristallstil är en naturlig egenskap hos IPA-kristallisering. Försök att omkristallisera den i vatten för att få stora bergkristaller.
 
View previous replies…

K53SK53S

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
I vatten? Hur gör du det på det sättet, kompis?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/my-mdma-freebase-crystallization.5069/
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Vad jag märkte, IPA är bra för att ta bort klibbig svart förening, biprodukt av synth.
 
Top