- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Natuurlijk kun je de freebase mengen met oplosmiddel voordat je de HCL toevoegt, maar later zul je meer tijd nodig hebben om het mengsel op 130C te brengen omdat dit oplosmiddel verdampt zal zijn, met de HCL uit de vriezer zal de freebase ook koud zijn en het vermijden van hoge temperaturen tijdens het toevoegen zal geen probleem zijn ;-)
- Reaction score
- 166
Weet je dat MDMA niet verhit kan worden met zuren tot hoge temperaturen? Het product breekt af en is niet langer zuivere MDMA.
↑View previous replies…
Bro, relax. Denk je dat ik een schooljongen ben die meth kookt als levende bron? Ik ben afgestudeerd in wiskunde, niet in meth. Waarom denk je dat je indruk op me kunt maken met je grafiek?
- Reaction score
- 112
Oh, nee, bro, niet aan energie controle, alsjeblieft. Weet je nog dat ik het testresultaat van 87% met je deelde? Ik heb nog een paar tests gedaan.
87% niet weer, maar altijd))))))
Leukste uitleg: foutmarge 5-10%.
87% niet weer, maar altijd))))))
Leukste uitleg: foutmarge 5-10%.
Chem-Safe
Chem-Safe - Energy Control
- Language
- 🇪🇸
- Reaction score
- 25
Persoon, maar dat hebben we je niet verteld, we hebben je om te beginnen verteld dat er menselijke fouten zitten in elke analyseservice waar mensen mee werken. Daarna beantwoordden we uw vraag, over hoe waarschijnlijk het was dat dit zou gebeuren, EN we beantwoordden het volgende:
Merk op dat de waarschijnlijkheid van het verkrijgen van hetzelfde resultaat in een steekproef varieert afhankelijk van de verdeling van de gegevens. Hoe dichter je resultaat bij het gemiddelde ligt, hoe waarschijnlijker het is dat het resultaat herhaald kan worden. Gegeven dat je een verdeling van percentages hebt met een gemiddelde van 82% en een standaardafwijking van 13,84%, kun je analyseren welk bereik van waarden waarschijnlijker zou zijn bij het verkrijgen van twee steekproeven met hetzelfde percentage. Als twee steekproeven worden geanalyseerd, ligt het bereik van de getallen waarbij het het meest waarschijnlijk is dat hetzelfde percentage wordt verkregen rond het gemiddelde van 82%, met ongeveer één standaardafwijking aan weerszijden (68,16% tot 95,84%). Dit zou het meest waarschijnlijke bereik zijn om hetzelfde resultaat te krijgen in twee opeenvolgende steekproeven vanwege de concentratie van gegevens rond het gemiddelde.
Met andere woorden, het is geen twijfelachtig resultaat, het is waarschijnlijk.
We geven je zelfs de grafiek met het hoogste aantal MDMA-resultaten. Werkelijk, begreep u slechts 5-10%? We kunnen het beter uitleggen.
Merk op dat de waarschijnlijkheid van het verkrijgen van hetzelfde resultaat in een steekproef varieert afhankelijk van de verdeling van de gegevens. Hoe dichter je resultaat bij het gemiddelde ligt, hoe waarschijnlijker het is dat het resultaat herhaald kan worden. Gegeven dat je een verdeling van percentages hebt met een gemiddelde van 82% en een standaardafwijking van 13,84%, kun je analyseren welk bereik van waarden waarschijnlijker zou zijn bij het verkrijgen van twee steekproeven met hetzelfde percentage. Als twee steekproeven worden geanalyseerd, ligt het bereik van de getallen waarbij het het meest waarschijnlijk is dat hetzelfde percentage wordt verkregen rond het gemiddelde van 82%, met ongeveer één standaardafwijking aan weerszijden (68,16% tot 95,84%). Dit zou het meest waarschijnlijke bereik zijn om hetzelfde resultaat te krijgen in twee opeenvolgende steekproeven vanwege de concentratie van gegevens rond het gemiddelde.
Met andere woorden, het is geen twijfelachtig resultaat, het is waarschijnlijk.
We geven je zelfs de grafiek met het hoogste aantal MDMA-resultaten. Werkelijk, begreep u slechts 5-10%? We kunnen het beter uitleggen.
- Reaction score
- 112
Bro, het lijkt erop dat je je te veel zorgen maakt over 120 EUR voor je neptoetsen. Relax, bro. Het is het enige van je inkomsten? Ik kan je inhuren als een dropmaker als dat zo is: stuur me een PM, ik zal een baan voor je vinden.
- Reaction score
- 112
Bro, relax. Denk je dat ik een schooljongen ben die meth kookt als levende bron? Ik ben afgestudeerd in wiskunde, niet in meth. Waarom denk je dat je indruk op me kunt maken met je grafiek?
Last edited: