Mijn 3-CMC synthese

draconic123

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
24
Reaction score
6
Points
3
Na het wassen van vuil 3cmc poeder met aceton en het herkristalliseren met 1:2 water aceton mengsel heb ik alleen maar een witte prutachtige substantie en geen kristallen die zich vormen, iemand een idee?
 

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 23, 2022
Messages
158
Reaction score
71
Points
28
Dat gebeurt wanneer je de container hebt verplaatst en de oplossing in beweging kwam, Laat het daar gewoon een paar dagen staan en wacht.
 

draconic123

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
24
Reaction score
6
Points
3
Ik heb een vraag over ethylacetaat, toen ik de reactie deed met DCM, bleken de kristallen vrij schoon te zijn en het resulterende gewicht was ook vrij goed, maar met ethylacetaat leek het alsof er nog steeds niet gereageerd 2b3c, ik weet niet zeker of ik meer oplosmiddel of methylamine moet toevoegen, maar de kristallen kwamen er echt vies en olieachtig uit met ethylacetaat. hebben jullie een mening?
 

Bazooka90

Don't buy from me
Resident
Joined
May 8, 2022
Messages
40
Reaction score
3
Points
8
Het kookpunt van ethylacetaat is 77° Celsius. Welke temperatuur heb je ingesteld?
 

Bazooka90

Don't buy from me
Resident
Joined
May 8, 2022
Messages
40
Reaction score
3
Points
8
Het kookpunt van ethylacetaat is 77° Celsius. Welke temperatuur heb je ingesteld?
 

Athanasias

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 14, 2023
Messages
3
Reaction score
5
Points
3
@Jesse_Pinkman_ heel erg bedankt voor het bijdragen van alle informatie. Ik heb er veel aan gehad bij mijn eerste poging met 4mmc. Ik gebruikte 2b4m(50g), ethylacetaat en methylamineHCL. Het was een kleine run omdat ik geen verspilling wilde. De opbrengst was ongeveer 45%.
Over het algemeen ben ik erg tevreden en ik kijk ernaar uit om alles verder af te stellen. Nogmaals bedankt!
 

Attachments

  • TYoIEt1O9s.jpeg
    TYoIEt1O9s.jpeg
    3.7 MB · Views: 110

shoptilpop3x

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 8, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Welke andere methoden zijn er om molly te maken, zijn er alternatieve manieren die je voorstelt? Welke methode is beter mogelijk en toegankelijker voor de geografie van Amerika? Het is moeilijk om te bestellen bij sites die om zakelijke informatie blijven vragen... Ik heb gehoord van 2b3chl, is er een manier om dit product te verkrijgen om molly te maken?
 
Top