Ik begon met 10 gram precursor (CAS 52190-28-0) die ik oploste met 50 ml DCM, vervolgens mengde ik goed met de hand met een lepel totdat de precursor goed was opgelost, vervolgens voegde ik 20 ml methylamine 40% waterige oplossing toe aan de opgeloste precursor en in een zeer korte periode na het mengen met de lepel met de hand werden er 2 lagen gevormd, Ik scheidde de waterige laag van de basis met behulp van een pipet en voegde 6 ml ethylacetaat toe aan de waterige laag na een korte tijd mengen voegde ik opnieuw de waterige laag die ik met ethylacetaat had gemengd toe aan de basis, vervolgens voegde ik 10 ml water toe aan de base om het te wassen en ik roerde het totdat er 2 lagen werden gevormd, maar voordat ik het water toevoegde werden de 2 lagen ook gevormd, na het verwijderen van de waterige laag van de base voegde ik 2 gram magnesiumsulfaat toe en liet het een tijdje drogen, toen controleerde ik de pH en het was 7, Toen maakte ik een 9ml oplossing van 35-38% zoutzuur met 1ml aceton en mengde het goed, toen voegde ik de oplossing druppelsgewijs toe aan de base en controleerde de pH elke keer, en het was nog steeds 7 en toen voegde ik een beetje meer oplossing toe en de pH was minder dan 1, in plaats daarvan zou het 5,5 moeten zijn. In totaal voegde ik ongeveer 5 ml van de oplossing toe, en ik overschreed de hoeveelheid, toen nam ik filterpapier, filterde het en liet zogenaamd de methylone hydrochloride droog, toen nam ik een methylone anti-drug test en ik denk dat het niet positief was, geen idee.