BK-MDMA SYNTHESE GEMAKKELIJKE EN SNELLE METHODE.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Eindproces van 500g 2b3'4mp 390g zuivere Brown cola kristallen van BK-MDMA.
 

Attachments

  • Ek1tclWuq0.jpg
    Ek1tclWuq0.jpg
    4.6 MB · Views: 558
  • 7ZfNqpW4Rj.jpg
    7ZfNqpW4Rj.jpg
    3.8 MB · Views: 543
  • gDbkU1xEoH.jpg
    gDbkU1xEoH.jpg
    4.6 MB · Views: 530
  • VA5UHKLByM.jpg
    VA5UHKLByM.jpg
    4.5 MB · Views: 539
  • 4BaWFLbngl.jpg
    4BaWFLbngl.jpg
    4.2 MB · Views: 525
  • 78epyjGXKZ.jpg
    78epyjGXKZ.jpg
    3.8 MB · Views: 497
  • cBFpW6X2m0.jpg
    cBFpW6X2m0.jpg
    5.4 MB · Views: 952
  • fv6YiZePMg.jpg
    fv6YiZePMg.jpg
    5.4 MB · Views: 943
  • tSW0P18hQs.jpg
    tSW0P18hQs.jpg
    4.2 MB · Views: 515
  • 79S1fiI62s.jpg
    79S1fiI62s.jpg
    4.4 MB · Views: 555
View previous replies…

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Het heeft die bruine kleur omdat het veel onzuiverheden heeft, toch? Hoe verwijder je onzuiverheden dan?
want over het algemeen is zuiver BK-MDMA een wit of gebroken wit kristallijn poeder.
bedankt!!
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Mijn vriend, zou je zo vriendelijk willen zijn om de laboratoriumapparatuur en de reagentia te beschrijven die nodig zijn bij deze chemische synthese?
hartelijk dank!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Als je het artikel vanaf het begin leest, zie je dat er geen dure laboratoriumapparatuur is gebruikt, alleen plastic emmers en een elektrische boor, de benodigde precursors en chemische reagentia, geen glaswerk of wat dan ook.
 
View previous replies…

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Amigo, heb je de synthese zelf gedaan of heb je de informatie van internet gehaald?
en met 1kg CAS; 52190-28-0 hoeveel kan ik krijgen van BK MDMA?
gracias!!
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Mijn vriend, welk rendement en zuiverheidspercentage van BK-MDMA heb je verkregen in de chemische synthese?
En weet u wat de groothandelsprijs per kg BK-MDMA is op de Europese markt? Ik denk er namelijk over om het op grote schaal te gaan produceren, maar eerst moet ik weten of het rendabel is, na aankoop van de chemische reagentia voor de chemische synthese.
Sorry voor het stellen van zoveel vragen, maar ik ben een newbie en ik moet leren van experts zoals jij.
bedankt!!!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
als het erg winstgevend is, zoals de meeste van deze stoffen, is de precursor meestal erg, erg goedkoop en zijn de totale productiekosten belachelijk vergeleken met het voordeel dat het oplevert. de huidige prijs op straat is hetzelfde voor bkmdma als voor mdma (€4000 per kg mdmay en bkmdma).
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Wat is de opbrengst van BK-MDMA die je uit de chemische synthese hebt gehaald en het zuiverheidspercentage van BK-MDMA?
Wat betreft de straatprijs per kg BK-MDMA, bedoelt u de groothandelsprijs, toch? (4000 EURO) omdat de prijs van straatdistributie volgens mij niet voor minder dan 10 EURO per gram wordt verkocht, zou de distributieprijs op straat dus minstens 10000 EURO per kg zijn.
dank u!!!
 

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
@Acidosis Hartelijk dank voor uw synthesebijdrage aan het forum. Ik zal het zeker proberen. Je schrijft dat de "precursor heel erg goedkoop is". Mag ik vragen wat je betaalt voor 1kg en voor het geval er geen privacyconflict is, kun je ons vertellen wie je leverancier is? Bedankt
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Er zijn verschillende verkopers op alibaba die de precursor aanbieden, maar het is niet goedkoop, tenzij ik niet weet wat "goedkoop" voor jou betekent, ze hebben me de stof aangeboden voor meer dan 150 euro per kg.
Dat is alleen de precursor, dan kosten de chemische reagentia die in de synthese worden gebruikt ook geld.
 
View previous replies…

K-Cyanide

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 1, 2023
Messages
64
Reaction score
76
Points
18
Ja, ik ben me ervan bewust, je kunt het ook nakijken in een chemisch boek. Maar er is nog een ander cruciaal aspect waar je rekening mee moet houden. Heb je gevraagd hoe ze het labelen? Het heeft geen zin om in China te bestellen en het wordt in beslag genomen bij de douane.
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Ze zeiden me dat ik me daar geen zorgen over moest maken, ze zijn experts in het smokkelen van chemische stoffen.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
150usd per kilo is nep ... minimun prijs in china tot 1kg 52910-28-0 is 350usd, in bulk 200usd en een laatste betaal je een tak in de grens.
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Ik heb wat twijfels over de chemische synthese van BK-MDMA.
Welk percentage moeten dichloormethaan, methylamine, ethylacetaat, magnesiumsulfaat, methylchloorhydraat en aceton hebben?
hartelijk dank!!!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Afhankelijk van de hoeveelheid precursor worden de hoeveelheden aangepast aan je proces, maar voor 1kj precursor heb je 2,5 liter DCM nodig en 500 ml ethylacetaat voor de extractie. Voeg een handvol magnesiumsulfaat toe, het is niet nodig om het af te wegen, en de hcl wordt toegevoegd aan de base totdat een ph 5 wordt bereikt. De herkristallisatie van de HCL zal worden gedaan zoals altijd 1g HCL voeg 1,5ml aceton en 1ml wateroplossing toe totdat het volledig is opgelost en naar de herkristallisatie mal.
 

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Ik heb het niet over de hoeveelheid die erin moet, ik bedoel welk concentratiepercentage elke chemische stof moet hebben.
Elke chemische stof heeft een percentage, bijvoorbeeld zwavelzuur 98% of een ander percentage.
Ik moet dat percentage weten om chemische reagentia met hetzelfde percentage te kunnen kopen.
dank u!!!
 
Last edited:

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Mijn vriend, ik ben in staat geweest om leveranciers te vinden voor alle chemische reagentia behalve methylamine (CAS; 74-89-5), omdat ik Chinese leveranciers heb gevraagd en ze hebben me verteld dat genoemde chemische stof verboden is voor verkoop in China, weet ik misschien waar je het vandaan hebt?
Ik heb ook de prijzen van de reagentia gecontroleerd en het is niet dat ze goedkoop zijn, dus ik betwijfel of het winstgevend zal zijn om BK-MDMA te maken en het dan als groothandel door te verkopen aan distributeurs.
Als ik de reagentia en de apparatuur voor de chemische synthese van BK-MDMA krijg, kunt u mij dan begeleiden? Ik heb het namelijk nog nooit eerder gedaan en ik ben bang dat ik het geld aan de reagentia uitgeef en geen succes heb.
hartelijk dank!!!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Natuurlijk bro ... maar je hebt methylamine 40% water en hcl vorm in Europa, en methylamine hcl in nitrochemist.com en 40% in meer winkels online in Polen, en vipchemical.pl.
Proost.
Als je alle reactives hebt neem dan contact met me op .IS erg goedkoop gemaakt bk mdma,totale prijs voor 1kg kristal klaar is400€ pero
kg,laatste kunt u kopen 1kg tot 4000€ Minimun per kg lieve!!!
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
MrQTJ8gC3A


2e batch gemaakt, kwaliteit is top, testers verkozen het boven de circulerende mdma pillen.

Een probleem is echter dat er 50 gram 52190 is gebruikt en slechts 7 gram eindproduct is verkregen. Het kan zijn dat we in de dcm-oplossing methylamine hcl gemengd met natriumhydroxide hebben gebruikt, waardoor er waarschijnlijk te veel methylaminegas ontsnapt. De 40% methylamineoplossing is nog onderweg, dus tegen die tijd zal de opbrengst misschien verbeteren. Ik heb ook geen extractie uit de waterige laag gedaan, dus dat verklaart het ook. Zou het gebruik van een magneetroerder ook leiden tot een mindere opbrengst?

Edit: Ik voeg uiteindelijk ook HCl direct toe aan de DCM met freebase oplossing na het drogen met natriumsulfaat. Moet de DCM worden verdampt met vacuüm en dan de HCl met aceton worden toegevoegd, hoe zal dit leiden tot een ander resultaat dan de methode die ik tot nu toe heb gebruikt?

Iets anders waar ik nieuwsgierig naar ben, hoe doe je laagscheiding met emmers? Ik begrijp dat het met kleinere hoeveelheden kan met een scheitrechter, maar met emmers lijkt het lastiger om het goed te doen.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Mijn vriend, ik hoop dat het goed met je gaat, waarom zeg je dat er zoveel methylaminegas ontsnapt? Volgens de chemische synthese beschreven in het forum, staat dat de container moet worden geopend tijdens de gehele synthese, dus het is normaal dat de methylamine gassen ontsnappen, omdat het geen invloed heeft op het eindproduct.
Bedankt!!!
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
mijn vriend is je opbrengst toegenomen? Kreeg je 7g eindproduct (poeder of kristallen) uit 50g CAS 52190-28-0?
Bedankt!!!
 
Top