BK-MDMA SYNTHESE GEMAKKELIJKE EN SNELLE METHODE.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
De oplossing om de basis van de waterige laag in blokjes te scheiden is eenvoudig: gebruik hermetische zakken van 5 liter en giet het blokje direct in de zak en wacht op de fasescheiding. Zodra de fasen gescheiden zijn, wordt de zak gesloten en zo geplaatst dat een van de zijkanten schuin staat, waardoor de vorm van een scheitrechter ontstaat. Vervolgens wordt het uiteinde met een schaar afgeknipt, zodat er een fijne stroom uit komt en je de lagen gemakkelijk kunt scheiden.
 

cartelloszetas

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
Feebasse i have on top :)
 

Attachments

  • XJqYo6lL0j.jpeg
    XJqYo6lL0j.jpeg
    4.6 MB · Views: 369
  • aQz2IZCMmi.jpeg
    aQz2IZCMmi.jpeg
    4.4 MB · Views: 414

wavyUK

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 1, 2023
Messages
10
Reaction score
5
Points
3
Kunt u mij een pm sturen
 

cartelloszetas

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
In 2 dagen maakte het:)
 

Attachments

  • 8UVL6mX9Zp.jpeg
    8UVL6mX9Zp.jpeg
    6.8 MB · Views: 554
  • D04jdYBx7y.jpeg
    D04jdYBx7y.jpeg
    6.5 MB · Views: 503
  • S5NkQYRi6a.jpeg
    S5NkQYRi6a.jpeg
    4.9 MB · Views: 217

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Ziet er goed uit bro!
maar uit de kleur van je vrije base maak ik op dat het MMC is, correct anders zou de vrije base Coca-Cola kleur moeten hebben als het vuil is en wit na een H2O wasbeurt met natriumbicarbonaat. Evenzo, gefeliciteerd en ik ben blij dat mijn instructies hebben gediend voor uw succes. zegeningen broer!!.
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
314 gr bkmdma geherkristalliseerd met 99% isopropylalcohol van aanvankelijk 400 gr bkmdma, totaal 52190 gebruikt: 750g. Aanvaardbare opbrengst voor mij.

Ga opnieuw proberen te herkristalliseren met 1,5 ml water en 1 ml isopropylalcohol voor elke 1 gr bkmdma, per ongeluk aanvankelijk te veel HCl toegevoegd nu prikt het bij inname, misschien natriumbicarbonaat toevoegen aan het mengsel om overtollig HCl te neutraliseren als 2e herkristallisatie niet werkt.

@Acidosis, je bent een god


ZxJLoENM3q
 
Last edited:
View previous replies…

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2023
Messages
80
Reaction score
34
Points
18
Mag ik weten waar je de precursor 2-Broom-3',4'-(methyleendioxy)propiofenon hebt gekocht en welke kleur en vorm het heeft?
En waar heb je de methylamine 40% waterige oplossing gekocht (CAS: 74-89-5)?
Hartelijk dank!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
maar het mag geen jeuk hebben na herkristallisatie, zou ik het opnieuw kristalliseren in gedestilleerd h2o en een mengsel van methanol en aceton in de volgende verhouding: voor elke 1 gram product voeg je 1 ml methanol en 1 ml aceton toe en 50cl h20, totaal 2 '5ml vloeistof voor elke gram poeder, los je mengsel goed op tot er geen klontjes poeder meer zijn op laag vuur en doe het in je container en beweeg het helemaal niet in de loop van 4 dagen zodat de kristallen zich goed vormen, als je het minst beweegt zal de container niet kristalliseren zoals het hoort. zegeningen bro
 

PokemonGO

Don't buy from me
New Member
Joined
May 15, 2023
Messages
12
Reaction score
7
Points
3
Als u op dcm hitte op 40°C OP 2H wilt, krijgt u 810G POWDER✓
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
De precursor van cathinon-methylone (CAS
52190-28-0) is 2-broom-3',4'-(methyleendioxy)propiofenon? Mag ik weten welke formulering het heeft? De meeste Chinese leveranciers verkopen het in de vorm van poeder en kleine bruine steentjes, maar ik heb in de literatuur gelezen dat het een wit kristallijn poeder is.
Methylamine (CAS: 74-89-5) dezelfde functie zou kunnen hebben als methylamine (40% waterige oplossing)?
Zoutzuur (CAS:
7647-01-0) moet 36% zijn of kan het ook in 37% worden gebruikt?
Waarom wordt er geen warmte of laboratoriumapparatuur gebruikt in deze chemische synthese? Dat verbaast me
En wat betreft persoonlijke veiligheid, welke kleding moet ik dragen om te voorkomen dat ik giftige gassen inadem en dat chemicaliën in mijn huid sijpelen en brandwonden veroorzaken...?
bedankt!!! :)
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Je hebt gelijk, al je twijfels zijn zoals je zegt, de precursor moet een zeer donkerbruin kristallijn poeder zijn, in verwijzing naar methylamine zal elk van de 2 vormen zijn werk perfect doen, gewoon als je methylamine HCL gebruikt moet het worden opgelost in water met natronloog, de hcl om het zout te tekenen op 35-36% is perfect... zegeningen voor de antrax... c.d.s!!!
 
View previous replies…

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Waar lach je om? Ik vraag het omdat ik niet weet welke kleur het heeft, en 99% van de Chinese leveranciers van chemicaliën sturen me een foto zoals deze.
 

PokemonGO

Don't buy from me
New Member
Joined
May 15, 2023
Messages
12
Reaction score
7
Points
3
Omdat is vuil ook verkopen 2b4m vorm India dezelfde Brown vuil poeder
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Maar het is eigenlijk de originele CAS, toch? Alleen dat het onzuiverheden heeft en daarom de bruine kleur, welke kleur en textuur heeft het in zuivere vorm?
Het probleem is dat alle leveranciers van chemicaliën het in dezelfde kleur (bruin) en textuur (stoffig en met kleine steentjes) verkopen. Ik heb nog geen leverancier gezien die het met een andere kleur verkoopt.
bedankt!!! ;)
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Dit IS erg donker, maar is mogelijk China hebben partij met deze kleur, attaché u een imagen normaal.
 

Attachments

  • CEcJbOT5ax.jpg
    CEcJbOT5ax.jpg
    359.4 KB · Views: 167

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Antrax ik heb in de volgende week cas 52910-28-0 met een sterke kwaliteit klaar voor Europa ... een denken neem contact met mij op
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
moet het dezelfde kleur hebben? of welke kleur moet het in zuivere vorm hebben?
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Ik doe geen betalingen vooraf, alleen veilige betalingen via alibaba trade assurance of paypal
de synthese van BK-MDMA die je op het forum hebt gedeeld, waar heb je die vandaan?
want ik heb gezien dat je commentaar gaf op een andere chemische synthese van methylone die een andere gebruiker deelde.
 

PokemonGO

Don't buy from me
New Member
Joined
May 15, 2023
Messages
12
Reaction score
7
Points
3
Is veel beter gemaakt bk mdma en veel puurder zoals hij laat zien
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Heb je de synthese al geprobeerd?
 

Wacd75

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 14, 2024
Messages
9
Reaction score
4
Points
3
Ik heb dezelfde voorloper ontvangen, het werkt met deze
 
Top