Amfetamine zuivering door zuur-base extractie

deeperdive36

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 24, 2023
Messages
10
Reaction score
0
Points
1
Ik heb dus moeite met stap 8. Het lijkt erop dat ik hier veel afval en verlies. Ik heb het extract uit de trechter overgeheveld en magnesium toegevoegd en in de vriezer gelegd. Nu heb ik hier het filter met vacuüm gedaan. Ik denk dat Buchner veel beter is dan de opstelling die ik heb, aangezien deze lekte en het volume te groot is. Dus als eerste bij het overgieten in de opstelling moet je het hele ding erin gieten.... Ik begrijp niet hoe ik de etherextractie moet afgieten zonder magnesium erbij te krijgen, tenzij ik niet al het extract afgiet en op dat moment veel extract overhoud met magnesium, wat moet ik dan doen met dat resterende deel om te scheiden. Ook heb ik foto's bijgevoegd van de lekkage. Wat moet ik hiermee doen. Is dit allemaal afval . Als er magnesium door het filter is gekomen wat moet ik dan doen? Ik zit eigenlijk vast en wacht op deze stap
 

Attachments

  • uRmBhZdtAo.jpg
    uRmBhZdtAo.jpg
    5.8 MB · Views: 617
  • tgf4n2iJy8.jpg
    tgf4n2iJy8.jpg
    5.8 MB · Views: 601
  • eKPQJ5jCxG.jpg
    eKPQJ5jCxG.jpg
    5.7 MB · Views: 563
  • c5heBExUCz.jpg
    c5heBExUCz.jpg
    6.6 MB · Views: 592
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Kom op, man: je kunt het. Als ik met armen die uit mijn kont groeien het kan, dan kan jij het ook.
En ja! Niets is mooier voor mijn ogen dan MDMA na het wassen van de ether.
AlO4WhDYHz
 

deeperdive36

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 24, 2023
Messages
10
Reaction score
0
Points
1
Het is joanlab vacuümfilter... Het was goedkoop maar het ontwerp is helemaal verkeerd, het laat dingen lekken aan de buitenkant... Ja, ik zal anders proberen te gieten. Ik las de sticky die Patton schreef om de dingen een beetje te verduidelijken.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
@deeperdive36 Het lijkt erop dat het een kogelgewricht is dat met een klem bij elkaar wordt gehouden.
Heb je geprobeerd het kogelgewricht vooraf in te vetten met slijpvet en de kogel te draaien totdat het slijpsel duidelijk wordt?
Dat zou je probleem moeten oplossen.
 

deeperdive36

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 24, 2023
Messages
10
Reaction score
0
Points
1
Ahhh ik herinner me dat ik ergens gelezen heb over invetten. Ik zal het vandaag proberen en hopelijk is het probleem dan opgelost. Bedankt.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
@G.Patton algemeen, is het de moeite waard om de water + FB oplossing + p.ether 40/60 te verwarmen tot 38-39C terwijl de ether wordt gewassen? Waarschijnlijk zal dit de oplosbaarheid van ether verhogen en het oplossen van de emulsie vergemakkelijken?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Je kunt wassen met iets dat minder vluchtig is, maar ik denk niet dat het de moeite waard is om te verhitten als het er toe doet.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Ik denk dat het geen goed idee is. Je kunt twee extracties één voor één uitvoeren en NaCl aan het water toevoegen om de lagen gemakkelijker te scheiden.
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Ja, je hebt gelijk, NaCl werkt vrij goed. Ik heb het een paar keer geprobeerd in de verhouding 15-20 gr : 100 ml en het maakt mijn leven veel gemakkelijker.
Maar ik denk nog steeds dat de juiste temperatuur het proces veel beter kan maken.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Ik heb ABE geprobeerd met vloeistof die in de vriezer werd bewaard.
Er was 50 gr zout dat 42 gr FB zou geven.
Nadat alkaline was toegevoegd, werd de oplossing 4 uur in de vriezer gezet. Daarna werd ook de eerder in de vriezer bewaarde p.ether toegevoegd.
Het resultaat was een veel gemakkelijkere scheiding met 40 gram FB als resultaat. Maar de kleur van het resulterende FB was niet puur transparant: een beetje gelig.
Ik bedoel, licht gelig - niet puur transparant, maar nog steeds acceptabel: niet cola.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
883
Points
113
Ik heb net deze thread gelezen. Ik dacht bij mezelf, "waarom gaan we naar pH 12 met de NaOh?" We gingen niet naar pH 2 dus het is niet in evenwicht. Toen herinnerde ik me een experiment dat ik deed met olie als apolair. Wat gebeurde er toen ik de HCL neutraliseerde met NaOh? Ik maakte loogzeep. Petroleumether heeft facties die reageren om parrifine te maken. Dat is wat hier gebeurt. De parrifine is de 3e laag, pH 12 is overkill en petroleumether reageert met natriumhydroxide. Verbeter me als ik het fout heb, ik ben geen chemicus
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Moeten we 2/3 volume DCM verdampen zoals we dat met Ether doen in stap 9?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Nog een poging van ABE.
Ongeveer 300 gr mdma hydrochloride aan het begin.
1,2 l water
85 gr NaOH
+ ongeveer 150 gr NaCl labkwaliteit toegevoegd tijdens het proces.

Toen NaOH werd toegevoegd, verscheen er een behoorlijk vieze zwarte FB laag in de onderste laag (niet de bovenste laag!!), dus heb ik NaCl toegevoegd om ze om te draaien.

Bij de eerste stap werd 180 gram perfect zuivere FB geëxtraheerd met p.ether, dat is extreem laag rendement.

Waterresten bleven een week of zo in de flessen zitten.

Na een tijdje bracht een volgende stap met 500 ml DCM me 20 gr lichtjes gelig FB, dat ik persoonlijk een 9/10 zou geven.

Dus, uiteindelijke opbrengst is 200 gr in totaal
50 gr verloren
 

curlyfries

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 9, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Het is bijna onmogelijk voor mij om amf 1/1 op te lossen in water. (2 keer geprobeerd met 2 verschillende slechte batches).
Amf is van ai/hg.
- Tot welke temperatuur kunnen we 1/1 water/amf-oplossing verwarmen? ( 80*c ?)
- Hoeveel extra water kunnen we toevoegen?
Ik heb ongeveer 1 uur gewacht om 20 gram onzuiver amf op te lossen in water met een magneetroerder (er zaten wat brokjes in, ik zal ervoor zorgen dat het de volgende keer extra fijn is).
Toen ik op de een of andere manier de vaste stoffen probeerde te filteren die niet in water waren opgelost, leek het residu dat achterbleef in het buhnerfilter veel op de zoutstructuur.
 

InLikeFlynn

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2023
Messages
46
Reaction score
27
Points
18
Opmerking: ik gebruik DCM als oplosmiddel.

Toen ik bij stap 10 aceton aan het reactiemengsel toevoegde, zag ik 2 afzonderlijke lagen ontstaan en met de toevoeging van zwavelzuur/acetonoplossing kon ik geen poeder uit het reactiemengsel zouten.

Wat heb ik verkeerd gedaan? Zijn er specifieke technieken nodig bij het gebruik van DCM in plaats van ether?
 

ActionAyi

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Jun 20, 2023
Messages
14
Reaction score
7
Points
3
Hartelijk dank, ik zal de eerste methode proberen

Ik heb vaak methode 2 gedaan, maar ik heb het gefilterd met koffiepapier en denk dat Aceton betere resultaten geeft.
 

garro

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 24, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ten eerste, dank aan iedereen die zijn kennis deelt.

Ten tweede heb ik de A/B-extractie verpest en ik heb advies nodig over de vraag of wat ik heb kan worden teruggewonnen of niet.

Ik gebruik
1) loog
2) Zwavelzuur (afvoerreiniger)
3) VMP nafta
4) ~3g meth

Alles ging goed. Ik haalde de freebase laag eruit en bevroor om al het water te verwijderen. Toen heb ik denk ik te veel aangezuurd. Ik probeerde het te herstellen en veroorzaakte nog meer rommel. Ik heb nu twee lagen, een water(PH ~2) en een nafta Er waren ook wat deeltjes die eruit gefilterd zijn of opgelost in de waterlaag.

Ik heb ook het zwavelzuur verdund met water, niet met aceton. Ik denk dat dit een fout was, verbeter me als ik het mis heb.

Een paar vragen:
1) Is het mogelijk om hier een product uit te halen? Zo ja, welke stappen raadt u aan?
2) Als ik in de toekomst te veel aanzuur, wat moet ik dan doen om het huidige proces te herstellen of terug te zetten naar het begin (amph in gedestilleerd water)?
3) Kan ik de A/B doen zonder ether/spiritslaag? Zoals ik het proces begrijp, zouden er dan in water oplosbare delen overblijven, maar ik wil dit gewoon verifiëren.
 

EmilioE66

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 4, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Hallo, ik heb een vraag. Wat is de ideale PH voor amfetamine (vloeibare vorm gemengd met methanol) bij toevoeging van zwavelzuur? De Amfetamine 1:2 met methanol heeft ph 12.
 

EmilioE66

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 4, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Als de amfetamine ph12 heeft, moet ik zwavelzuur toevoegen tot het ph 6 bereikt, toch?
 

kinkyfeet1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Hallo Generaal Patton, ik kan nergens een bron vinden die de uiteindelijke productie van de roze adderal pillen laat zien. Als ik de roze adderal pillen wil maken, moet ik dan deze specifieke instructie volgen? Bedankt voor uw tijd en hulp.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
663
Points
93
Ben je geïnteresseerd in de roze kleur of de samenstelling van de admiraal, die verschillende zouten van amfetamine en dextroamfetamine bevat?
 

kinkyfeet1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Zijn niet alle adderal pillen roze op de markt? Sorry voor mijn naïeve vraag, maar ik wil me verdiepen in de productie van adderal, en hoe kan ik daarmee beginnen?
 

kinkyfeet1

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
4
Reaction score
2
Points
1
Ik heb er al eerder een genomen en het hielp me super om me te concentreren. Het was een roze pil met 20 mg erop geschreven geloof ik. Is er een manier waarop ik hetzelfde thuis kan maken of zelfs in een lab met de juiste middelen?
 
Top