Synthese van alprazolam (Xanax). Kleinschalig.

nbnbbnryrtyrt

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 4, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Is er een eenvoudige manier om 2-Amino-5-chloorbenzofenon te synthetiseren of wordt het ergens verkocht?
 

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
74
Points
18
Het is eigenlijk relatief eenvoudig te verkrijgen als je een account hebt bij sigma Aldrich, TRC, Santa cruise biotech, enz. Het is geen geregistreerde precursor.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Ik ben ook benieuwd naar een rapport
 

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
74
Points
18
Ik wacht op de komst van chloroacetylchloride en dan heb ik alles wat ik nodig heb. Ik zal er een klein verslag over schrijven, ik wil dit opschalen met x100, dus daar zal ik ook mee spelen na de kleinschalige synthese. Ik heb toegang tot een overvloedige hoeveelheid 2-Amino-5-chloorbenzofenon en ik ben bereid om dit te delen en misschien ook een video te maken over deze synthese.

Ik denk dat dit heel belangrijk is voor mensen om te leren, misschien omdat alprozolam zo goedkoop is om te maken, zou dit leiden tot minder fentanyl geregen Xanax bars. We kunnen het alleen maar hopen. Het is belangrijk op te merken dat de belangrijkste precursor, 2-Amino-5-chloorbenzofenon, GEEN geregistreerde precursor is!!!
@madmoney69
@Hedgie
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Er is "gepland" en er is "bekeken". Lange, lange lijst van gecontroleerde chemicaliën. Zelfs aceton en 40% waterstofperoxide worden in de gaten gehouden (afhankelijk van een deel van het volume van de aankoop). Zo'n beetje alles wat watervrij is, wordt in de gaten gehouden. "Waarom heeft die en die 4 liter watervrije hydrazine nodig die naar hun *appartement* wordt verscheept?" Ze bakken geen koekjes, dat is zeker...
 

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
74
Points
18
Hé jongens, ik heb een soortgelijke synthese uitgevoerd en ik heb met succes ongeveer 50 g diazepam geproduceerd. Dat was een tijdje geleden, maar ik heb nu genoeg precursor en oplosmiddelen om ongeveer 80 g alprazolam te maken.

2-Amino-5-chloorbenzofenon is goed verkrijgbaar bij sigma aldrich. Het is spotgoedkoop. Ik zal wat foto's plaatsen van mijn diazepamsynthese.

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb veel ervaring in algemene synthese, analytische chemie en de ontwikkeling van medicijnafgiftesystemen. Mijn laatste bedrijf had een DEA schema I & 3 onderzoeks- en fabricagevergunning, dus ik denk dat ik wel wat kennis heb die ik te zijner tijd met de leden hier wil delen. De volgende foto's zijn van de diazepam synthese. Dit was de eerste keer dat ik het deed, dus de opbrengst was laag (60%) en de zuiverheid was ondermaats (95%) voor herkristallisatie. De zuiverheid werd bevestigd via LC-MS en de structuur via ATR-FTIR.
 

Attachments

  • tYWDoHy4hA.png
    tYWDoHy4hA.png
    2.1 MB · Views: 776
  • 9nZDjRVis5.png
    9nZDjRVis5.png
    2 MB · Views: 741
  • Jg1Ba3ojbn.png
    Jg1Ba3ojbn.png
    1.9 MB · Views: 761
View previous replies…

jarredreyes0303

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2023
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
Jeetje, dat ziet er mooi uit! Doe je dit alleen als hobby? Ik zou graag vrienden worden, ik kweek paddenstoelen en wiet. Misschien kunnen we producten delen en kletsen. Voel je vrij om me een berichtje te sturen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
>>>verkoopt u uw resultaten of stuurt u een monster om feedback te geven?
Wat bedoelt u? Welke resultaten? Ik stel voor dat u uw product op de markt van BB verkoopt.
 

shadowsoflite

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hydrazine, serieus? Je beseft toch hoe gevaarlijk dat is? Ik zeg het maar, misschien zou een waarschuwing voor iedereen nuttig zijn.
 

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
74
Points
18
Goed, ik heb het eerste deel van de alprazolamsynthese gedaan, wat een "oplosmiddelvrije" procedure inhield. Gedurende 30 minuten liet ik chlooracetylchloride vallen in de benzofenonverbinding. Daarna voegde ik kaliumcarbonaat en ammoniumacetaat toe en liet het 2,5 uur roeren. Ik filterde en spoelde met water. Ik kreeg ongeveer 75% opbrengst van nordiazepam. Bevestigd met MP en TLC.

Ik ga nu de nordiazepam (na een smaaktest ;)) omzetten in 1-acetyl-7-chloor-1H-benzo 1,4 diazepin. Vervolgens zet ik dat om in alprazolam met hydrazine monohydraat. Ik zal deze stap buiten doen, lol.

Ik ga deze stap opnieuw doen, maar dan op een schaal van x10. Ik zal foto's posten.

UkF8JTreqX
 
Last edited by a moderator:

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
594
Points
93
Hallo :) We hebben een paar maanden geleden contact gehad in de commentaarsectie.
Je profiel is gesloten voor DM's, kun je contact met me opnemen? Ik heb wat dingen te bespreken!
 

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
74
Points
18
Oké jongens, ik heb de eerste stap van de synthese (nordiazepam synthese) opnieuw gedaan, maar opgeschaald naar 10x. Ik kreeg ongeveer 60% opbrengst deze keer.

Problemen die ik had die leidden tot een lagere opbrengst:

1. tijdens de vacuümfiltratiestap liet mijn gespleten filter product door, dus ik moest alles omwisselen en opnieuw filteren.

2. 2. Ik voegde 10 ml chlooracetylchloride toe in plaats van 12 ml; gelukkig kon ik de laatste 2 ml toevoegen tegen het einde van de 2,5 uur.

*Ik zal de volgende keer ook een triturarion doen in een kolf, na de vacuümfiltratiewas; misschien met een oplosmiddel waarin nordiazepam onoplosbaar is.

Volgende week een grotere hoeveelheid en dan verder met de rest van de procedure.

De eerste was .23g, deze was 2.3g en de volgende zal 20g zijn. Ik hou jullie op de hoogte en zal een verslag met video's schrijven zodra ik klaar ben met de volledige synthese.
 

Attachments

  • c97uYLlBxS.png
    c97uYLlBxS.png
    2.7 MB · Views: 384
  • Q1qldoksai.png
    Q1qldoksai.png
    2.2 MB · Views: 378
  • 0zHEh2VnZj.png
    0zHEh2VnZj.png
    2.5 MB · Views: 381
  • baxKFHZtgu.png
    baxKFHZtgu.png
    1.9 MB · Views: 391

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
74
Points
18
@G.Patton

Nieuwe update:

Deel I uit III, batch 003 (conversie naar nordiazepam)

Gebruikte procedure:

"Aan een krachtig geroerde 2-amino-5-chloorbenzofenon (6,93 g, 1 mmol) werd gedurende 30 minuten druppelsgewijs bij kamertemperatuur onder oplosmiddelvrije omstandigheden chlooracetylchloride (35,8 mL, 2 mmol) toegevoegd en de voortgang van de reactie werd gecontroleerd met TLC. Na voltooiing van de reactie werden NH4OAc (6,85 g, 3 mmol) en K2CO3 (12,5 g, 3 mmol) toegevoegd aan het mengsel bij kamertemperatuur onder oplosmiddelvrije omstandigheden en geroerd gedurende 2,5 uur. Toen de reactie was voltooid, zoals bleek uit de TLC, werd water (300 ml) toegevoegd en werd het product afgescheiden, gewassen met meer water (2x 500 ml) en gedroogd. Het product werd verkregen met een hoge opbrengst en zuiverheid (94 % opbrengst)".


Interessant genoeg is het zo dat hoe meer ik opschaal, hoe geler de nordiazepam is.

Hoe dan ook, ik heb de rest van mijn chlooracetylchloride (500 ml wordt overnacht) opgebruikt om de nor diazepam te maken. Er gebeurde iets vreemds... meestal is de oplossing lichtgeel, maar deze keer was de oplossing rood-oranje van kleur. De oplossing stolde! Misschien was al het chlooracetylchloride opgebruikt? Desondanks ging ik door met wassen. Ik eindigde met een geelachtig kristallijn poeder, dat nog steeds het juiste smeltpunt heeft. Ik wacht op de Dragendorffs reagensspray, die de TLC-analyse veel gemakkelijker zal maken. Ik heb uiteindelijk 20 g nordiazepam uit de afromentioned batch (003) en in totaal 15,3 g uit Batch 01-003.

Deel II van III, batch 002 (acetylering van nor diazepam)

Procedure gebruikt voor batch 002:

"Aan een krachtig geroerd mengsel van nordiazepam (1) (2,7 g, 1 mmol) werd een poedermengsel van K2CO3 (5,5 g, 4 mmol)/KOH (2,2 g, 4 mmol) en azijnzuuranhydride (overmaat 40 mL, 2 mmol) toegevoegd. De voortgang van de reactie werd gecontroleerd door TLC. Na voltooiing van de reactie (3 uur) werd water (3x100 mL) toegevoegd en werd het 1-acetyl-7-chloor-5-fenyl-1H-benzo[e][1,4]diazepine-2(3H)-on (2) gemakkelijk geïsoleerd door een eenvoudige filtratie, met 3x20omL water spoelen in meer dan 80% opbrengst met hoge zuiverheid. Het product werd zonder enige zuivering in de volgende stap gebruikt."



Batch 001 voor deel II was 1/10 van de schaal voor batch 002, het is een eenvoudige procedure. Mijn laborant vergat het filterpapier op de gebroken trechter te leggen en er ging wat product doorheen. We hebben het water opnieuw in het filter laten lopen. Ik ben niet zo blij met batch 001, ik zie vreemd materiaal in de verbinding en de opbrengst was erg laag (40%).

Batch 002: Ik laat dit een nachtje draaien.

Conclusie: Zodra ik 20 g van het geacetyleerde nordiazepam heb verzameld, begin ik met de omzetting naar alprozolam. Volledig verslag met video-instructies volgen binnenkort

*De twee toegevoegde foto's zijn de vergelijking tussen deel I, batch 002 en 003. Batch 002 was geel en bleef in oplossing, terwijl batch 003 een donker oranje kleur had en stolde.
 

Attachments

  • GxLp3jcTH4.jpg
    GxLp3jcTH4.jpg
    4.2 MB · Views: 549

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
74
Points
18
Vergeten de foto voor Part I Batch 003 toe te voegen, alleen om kleuren te vergelijken.
 

Attachments

  • qbBA9SDfVY.jpg
    qbBA9SDfVY.jpg
    3.6 MB · Views: 532

catmando

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 15, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Goed gedaan, echt uitstekend werk.

Ik kom niet verder dan de eerste stap van deze synthese, ik blijf eindigen met een gebroken wit poeder MP 118 tot 121 waarvan ik aanneem dat het 2-(chlooracetamido)-5-chloorbenzofenon is.

Heeft u aanwijzingen voor mij waar ik de fout in kan gaan?

Uw hulp zou zeer op prijs worden gesteld.
 

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Ik zou de eerste acylatiestap in cyclohexaan doen.
Door 2-amino-5-chloorbenzofenon in cyclohexaan te mengen en langzaam chlooracetylchloride te laten vallen.


Je hebt in de methode geschreven
chlooracetylchloride (1,2 ml, 2 mmol)
1,2ml chlooracetylchloride is 1,7016g en dat is geen 2mmol.
De molaire massa van chlooracetylchloride is 112,94.
De ideale verhouding voor acylering per 1 mol chloramine is niet meer dan 1,26 mol chloride in aanwezigheid van een oplosmiddel.
De aanwezigheid van een oplosmiddel maakt het mogelijk om de temperatuur te regelen en een goede opbrengst te verkrijgen vanwege de temperatuurstabiliteit en de afwezigheid van gomvorming.

Ik zou de cyclisatiestap uitvoeren in droge methanol met urotropine.
 

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
74
Points
18
Uitstekend, hartelijk dank voor het advies over cyclohexaan. Ik zal dit uitproberen zodra mijn nieuwe lading chlooracetylchloride arriveert.

XYv1KQbciV

Wat betreft uw tweede suggestie (methanol met urotropine), verwijst u naar de cyclisatiestap in deel I (na toevoeging van het chlooracetylchloride) of deel III?
 

catmando

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 15, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hoeveel ml methanol per gram benzofenon zou je toevoegen, zeg 5 ml per gram?
En hoeveel hexamine?

Ik heb het eerste deel van deze synthese een paar keer geprobeerd met dezelfde resultaten, een gebroken wit poeder met een m.p. variërend van 118 tot 121. Ik had deze synthese al opgegeven.

Ik had deze synthese opgegeven, maar na het herlezen van deze draad en het zien van de uitstekende vooruitgang die agilent1100DAD heeft geboekt, ga ik het nog een keer proberen.

Ik vond het "dichtgroeien" van het mengsel met minder oplosmiddelen erg moeilijk om mee te werken, hopelijk helpt wat alcohol.

Dus voor de duidelijkheid, na de toevoeging van chloride aan benzofenon voeg je methanol, kaliumcarbonaat, ammoniumacetaat en hexamine toe?
 

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
74
Points
18
Ik wilde jullie allemaal even op de hoogte brengen; het is me gelukt om wat magie te laten werken en deze ongelooflijke gebroken witte, lange kristallen te maken. Ik heb het uitgangsmateriaal verhoogd van .200 g naar 20 g. Morgen ontvang ik een 5L reactievat! Erg enthousiast

2AvCYJxBVE
2RPFnaSwoi
 

Attachments

  • awKBInSc7x.jpeg
    awKBInSc7x.jpeg
    1.3 MB · Views: 370
Last edited by a moderator:

Agilent1100DAD

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 27, 2022
Messages
30
Reaction score
74
Points
18
Ze is eindelijk aangekomen...

Het is een borosilicaatglazen reactor met een omhulsel van 5 liter, een toevoertrechter, een condensor, een digitale toerentalregelaar voor de roerder en een temperatuurmeter. Ik heb haar aangesloten op een waterreservoir dat verbonden is met een poly science 1,5 HP koelmachine met een verdringerpomp en een temperatuurbereik van -70C tot 300 C.

Ik ben maar een stipje in een oceaan van onafhankelijke chemici, maar dit stipje is LC-MS gevalideerd!!!!!.
 

Attachments

  • NwTz9q1WY6.jpeg
    NwTz9q1WY6.jpeg
    3.6 MB · Views: 415
  • hBCfDjK8wd.jpeg
    hBCfDjK8wd.jpeg
    4.1 MB · Views: 415

jarredreyes0303

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2023
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
Ik kan niet wachten op de eindresultaten van deze opdracht, ik heb al een tijdje niet meer zoveel hoop gehad om iemand anders te zien slagen. Je hebt het voor elkaar man!
 

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 19, 2022
Messages
264
Reaction score
26
Points
28
Welke veiligere chemische stof kun je gebruiken in plaats van hydrazinehydraat?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Bent u een koper van aprazolam. Ik heb misschien een koper voor een paar honderd pond als onkruid als je het hebt?
 
Top