One-pot-amfetamiinisynteesi P2NP:stä NaBH4/CuCl2:lla (1 kg:n asteikko)

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Pelkkä vesi ei laske pH:ta, vain happo laskee.
Ei, et voi vain nostaa pH:ta uudelleen saadaksesi freebasea, sinun on ensin suodatettava suola, kuivattava se, liuotettava se sitten veteen ja sitten voit nostaa pH:ta uudelleen saadaksesi freebasea.
Periaatteessa sinun pitäisi työskennellä hyvin kuivien nesteiden kanssa, jos haluat suolata jotain, koska kuten tiedämme, suola liukenee aina veteen, joten kaikki vesipitoisuus on huono saannon kannalta. Jos happosi sisältää 15 % vettä, 0,75 ml vettä 5 ml:ssa happoa voi vähentää saantoa, ja lisäksi asetonissa on vielä vettä. Liuosten jäähdyttäminen on järkevää, koska liukoisuus vähenee lämpötilan myötä ja siksi saanto kasvaa. Liuos kannattaa kuivata MgSO4:lla pakastimessa.
Jos lisäät asetonia freebasen/IPA:n joukkoon, voit torjua liiallisten liuottimien vaikutuksen, suolaa saostuu taas enemmän, näin ainakin sulfaatin kohdalla.
Voit myös antaa liuottimen haihtua, mutta tähän ei kannata käyttää liikaa lämpöä.
~200°C, mutta freebase hajoaisi ennen sitä. Minulle sanottiin, että freebasea ei saa tehdä lämpimämmäksi kuin 60°C, muuten saanto häviää.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
kiitos siitä. joo tarkoitin vettä hapossa ja liuottimissa enkä pelkkää vettä, en kuivannut mitään. Tarkistin juuri pakastimen ja minulla on paksu kerros sakkaa pohjalla, mikä on hienoa nähdä. Tulevaisuudessa pyrin saamaan enemmän saantoa noudattamalla kuivausmenetelmiä jne. ja käytän luultavasti rikkihappoa. Tässä ajossa tarvitsin vain rahaa heti, kun NaBH4 tuli läpi.
Onneksi en ylittänyt 60C, kun haihdutin liuottimen pois, mutta on hyvä, että tiedän sen nyt.
Palaan teille takaisin saantoni kanssa ja ehkä dokumentoin seuraavan juoksuni.
Kaiken kaikkiaan tämä synteesi oli hauska, hyvin yksinkertainen ja tehokas. voin tehdä 70 g P2NP: tä 2L-pullossa, mikä on paljon parempi kuin Al / Hg-menetelmä 10 g: n kanssa. Aion kuitenkin kokeilla Al / Hg-menetelmää joskus , vain huvin vuoksi.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Sain aikaan 40 % valkoista (aina hieman harmaata sävyä), luukuivaa fosfaattisuolaa.
Tämä oli ruskeasta P2NP:stäni, ja minä def menetin jonkin verran freebasea, koska en tiennyt, että pääuutto oli ylimmässä kerroksessa.
Olen erittäin tyytyväinen ensimmäiseen synteesiin, vaikka saanto oli alhainen.
Kun P2NP: tä puhdistetaan enemmän ja jos otan käyttöön kuivausprotokollat, minun pitäisi olla matkalla suurempaan saantoon.
Kiitos kaikille, jotka auttoivat minua matkan varrella, jatkan leikkimistä ja kun olen tyytyväinen saantoihin, kirjoitan menetelmän muille harrastajille.
Kippis!
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
jos tämä sakka putoaa ennen hapon lisäämistä suodata se pois ennen hapon lisäämistä.
Voit kuivata kaikki liuottimet prosessissa ennen hapon lisäämistä MgSO4:llä (tai muilla kuivausaineilla) pakastimessa ja suodattaa sen uudelleen pois.
Rikkihapon ja suolahapon suolat ovat eräitä stabiileimpia yhdisteitä, uskon, että sulfaatilla on suurin saanto, minkä vuoksi siitä on tullut suosittu.
Tästä syystä vain tyhjiöhöyrytislausta suositellaan freebasen puhdistukseen, jos se halutaan tehdä.
Minun kohdallani on juuri toisinpäin tunnen vain Al/Hg-vaihtoehdon, mutta tunnistan tämän menetelmän edut ja aion kokeilla myös tätä. Tulokset esittelen myös täällä, mutta siihen menee vielä jonkin aikaa, ensin minun on parannettava Al/Hg-menetelmää, mutta uskon olevani hyvällä tiellä.
Sinun täytyy uudelleenkiteyttää kuumassa IPA:ssa tai vedessä P2NP:n täytyy olla vain keltainen. Jos P2NP:si on muuttunut ruskeaksi, se on hapettunut eikä sitä enää voi käyttää, säilytä sitä ilmatiiviissä astiassa viileässä (<8°C) ja pimeässä paikassa, kuten jääkaapissa.
Paitsi jos sinulla oli hyviä tuloksia, tästä voi olla apua aloittelijoille, myös huonoista tuloksista voi keskustella täällä, minä tein niin ja saat paljon neuvoja, jotka voivat auttaa sinua edelleen. Se on koko pointti, täydelliset synteesit meillä on käsikirjassa. Hyviä tuloksia voidaan tietysti myös esittää poimia taputuksia selkään. ;)
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Suodatin saostuman basifikaation jälkeen.
Ive oli paljon enemmän sakkaa , pesuun käytetty asetoni laitettiin orginal alkoholi-asetoniseokseen ja laitettiin takaisin pakastimeen.
Minun hiivat näyttää 50 + % tällä hetkellä ja toivottavasti enemmän tulee yön jälkeen pakastimessa.
Kokeilin 25mg sitä ja se on erittäin vahva, tavaraa im tottunut on todennäköisesti noin 75% leikkaus.
Joskus sinun täytyy vain tehdä se itse :)
 
Last edited:

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Kirjoitan huomenna, mitä tein toisin.
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
P2NP oli tummanruskea , tein 2 ipa uudelleenkiteytystä ja sain kirkkaita ish-kiteitä ruskealla sävyllä, mielestäni se oli niin hyvä kuin sain sen tuhlaamatta liikaa aikaa, mutta nyt minulla on jonkin verran tuotetta, jota jatkan pesemistä, kunnes IPA on kirkas. Luulen, että ensi kerralla teen sen itse ja säilytän sen kunnolla.
Kiitos neuvoista!
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
olen nyt saavuttanut 60 prosenttia
 

Montecristo

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 29, 2021
Messages
102
Reaction score
32
Points
18
Tässä oli se, mitä tein pienemmässä mittakaavassa;
1. Liuos IPA/H2O 2:1 ((IPA 800ml,H2O 400ml)(1200ml)) lisättiin 2000ml pulloon.
2. NaBH4 (116 g) lisättiin kerralla ja aloitettiin sekoittaminen.
3. P2NP (67 g) lisättiin pieninä annoksina niin, että seoksen lämpötila ei ylittänyt 60 *S.
4. CuCl2 (7 g) veteen (13 ml) lisättiin hitaasti pisaroittain niin, että seoksen lämpötila ei ylittänyt 80 *S.
5. Tämän jälkeen reaktiota refluksoitiin 80 °C:ssa 30 minuutin ajan ulkoista lämmitystä käyttäen.
6. Liuos dekantoitiin ja suodatettiin reaktiojätteestä ja laitettiin erotussuppiloon.
7. Reaktioseokseen lisättiin 25-prosenttista NaOH:n vesiliuosta (533 ml) ja faasit erotettiin toisistaan.
8. Pohjakerros valutetaan suureen dekantterilasiin ja kerätään orgaaninen pintakerros.
9. Vesifaasi laitettiin sitten erotussuppiloon ja uutettiin 500 ml:lla IPA:ta.
10. IPA haihdutettiin 3/4, puolet maitomaista freebasea ja puolet IPA:ta.
11.IPA ja freebase liuotettiin 130 ml:aan asetonia.
12.ortofosforihappoa tiputettiin pH - 6:een (jatkuvalla sekoituksella).
13.Seos laitettiin pakastimeen 12 tunniksi.
14.Kiteytymisen jälkeen suspensio suodatettiin ja pestiin kuivalla kylmällä asetonilla, kunnes asetoni on puhdas.
15.Pesusta saatu asetoni ja ipa/asetoniseos laitettiin takaisin pakastimeen lisäsaostusta varten.
16.Prosessi toistetaan, kunnes saostusta ei enää ole, jolloin saadaan 60-70 % korkealaatuista amfetamiinia, kun seokseen tulee lisää asetonia, saatat joutua tiputtamaan lisää happoa sen laskemiseksi, mutta ei liikaa, koska asetoni on ph7.

Tässä on kuva joistakin kuivatuista pastakivistä , loput on kuivaa jauhetta sekoitettavaksi, koska se on liian vahvaa minulle ja ystävilleni.
Saatan päivittää reseptin ja tehdä kirjoituksen pienen mittakaavan kotikemistille, on paljon tapoja, joilla tämä voisi olla parempi.
 

Attachments

  • yrIiJuK8x7.PNG
    yrIiJuK8x7.PNG
    901.1 KB · Views: 512

flyhigh

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
17
Reaction score
8
Points
3
tämä ei ole met , voitko kirjoittaa täältä, miten tehdä se kristalli met
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Millä menetelmällä muunnat tämän valkoisen tahnan kiteeksi?
d-metamfetamiiniksi?
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Ennen kuluttamista puhdistaisin sen vielä, se näyttää kuvassa melko tummalta keltaisesta ruskeaan.
Mutta onnittelut onnistuneesta synteesistä.
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Mistä ostit kristallireaktorin?

Suoraan Kiinasta? Oliko teillä ongelmia?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Kiinasta, mutta käyttämällä yritystä, joka on tottunut tilaamaan tämäntyyppisiä laitteita, joka tapauksessa laitteiden osalta ei yleensä pitäisi olla mitään ongelmia, tuotteiden osalta on erilainen.
Laitetoimittaja voi tehdä asiakirjoja ja laskuja millä tahansa muulla laitteiden nimellä, jos haet sitä varmasti.
 

Sasha89

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2022
Messages
12
Reaction score
12
Points
3
Hei kaverit!
Millä nopeudella sekoitatte synteesin aikana ja onko se jatkuvaa sekoittamista?
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Hei kaikki, auttakaa, voiko pH-lukemassa olla ongelmia sen jälkeen, kun olen lisännyt 25 % NaOh-liuoksen ja uuttanut IPA:n vesifaasin?Voinko uuttaa dxm-vesiliuoksen IPA:n sijasta?
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
En ole varma, mitä tarkoitat, mutta sinun pitäisi uuttaa vesifaasi pari kertaa ei-polaarisella liuottimella, kuten tolueenilla, petrolieetterillä.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
ja mitä mieltä olet AcoH:n lisäämisestä reaktion päätyttyä? joissakin resepteissä kirjoitetaan AcoH:n lisäämisestä ...
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Ok Ymmärrän . viimeisenä keinona, se voi olla myös dcm kuin kätevä? 😂🤪
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Minulla on kysymys. jos teen dcm-uuton, jotta en leiki tislauksen kanssa, voinko suorittaa happo-emäsuuton? kaksi faasia pitäisi muodostua, kun happo lisätään dcm:ssä freebaseen. ylhäällä tuote alhaalla muck. erottaa, lisätä alkalia tuotteeseen, jotta saadaan ph12. pitäisi olla puhdasta öljyä (freebase), erottaa pohjakerroksesta ja kuivata natriumsulfaatilla. pää hyvin vai huonosti? auttakaa!
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Petrolieetterillä ei uuteta vesifaasia, petrolieetteri ja vesi eivät sekoitu.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
Olen uuttanut lukuisia kertoja petrolieetterillä, mutta ehkä olen tyhmä...
 
Top