mahtavaa, luulin, että jotain oli vialla, joten tallensin molemmat vaiheet selvitän ratkaisun myöhemmin.
Pitääkö minun haihduttaa ipa kokonaan pois freebaseista vai voinko vain laskea sen käyttökelpoiselle tasolle? eli 10 %?
Ei tarvitse haihduttaa ollenkaan jos orgaaninen kerros on tarpeeksi konsentroitunut tuotteella. jos freebase on liian laimea se saostuu kuin paska tai ei ollenkaan. tavoittelen 100ish ml orgaanista kerrosta ensimmäinen pesu 5g propeenista. sitten 1-2 pesua lisää 30-50 ml.
Jos olet ajatellut tislausta, tiedän varmasti, että tarvitset tyhjiön, ehkä jopa inertin ilmakehän. se alkaa hajota ilman läsnä ollessa aikaisemmin kuin sen kiehumispiste, sikäli kuin ymmärrän. höyrytislaus on se, mitä ihmiset yleensä käyttävät, luulen.
En tiedä, minulle on käynyt niin vain kerran, silloin varmistin, ettei minulla ollut liian suuri kerros, ja tuon yhden kerran en yrittänyt korjata sitä. myös fosforihappo on hankalampi saada toimimaan kuin rikkihappo. suosittelen, että etsit jälkimmäistä.
Okei kaikki hyvät hurraa-huudot. Minulla on akku istuu siellä liian käsitellä, mutta minulla ei ole aikaa tämän ajaa. en voi ostaa rikkihappoa , mutta voin ostaa fosforihappoa , joten minulla on joitakin. tiedätkö, mitä eroja fosforihappo voi tarvita?
Kuulin täältä pattonilta, että sitä pitäisi lämmittää ennen. sitä en ole koskaan tehnyt rikkihapon kanssa, mutta toisaalta happoni on aika puhdasta.
Tilaa Puolasta jos olet EU:ssa, he myyvät sinulle tynnyreitä kirjaimellisesti mitä tahansa lol.
Okei, kiitos.
maani on riskialtis verrattuna eu joten id mieluummin käsitellä kuollut akku minulla on. mikä on kunnossa, olen vain cbf tällä hetkellä ja haluan saada tämän käyntiin.
pitäisikö ipa + freebase -seoksen olla viileä, kun hapotan? pitäisikö asetoni jäähdyttää etukäteen?
Vai onko sillä väliä, jos se menee pakastimeen yli 12 tunniksi?