- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Tietenkin voit sekoittaa freebase liuottimen kanssa ennen HCL: n lisäämistä, mutta myöhemmin tarvitset enemmän aikaa laittaa seos 130C: n lämpötilaan, koska tämä liuotin haihtuu, HCL: n kanssa pakastimesta, freebase kylmää myös ja korkeiden lämpötilojen välttäminen lisäyksen aikana ei ole ongelma ;-)
- Reaction score
- 166
Tiesitkö, että MDMA:ta ei voi kuumentaa happojen kanssa korkeisiin lämpötiloihin? Tuote hajoaa eikä ole enää puhdasta MDMA:ta.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 43
Katsokaa joku selittää erittäin mielenkiintoinen menetelmä l, joka voisi muuttaa elämääsi niin monella positiivisella tavalla ja tulla sen sijaan kotona asuva riippuvainen wanking kirjallisuus kemisti, joka voi vain bitch vain bitching ja toivoa saada imaginaire luotto tai sellainen en tiedä.
Vielä ärsyttävämpää on, että kaikki nuo narttukommentit sotkevat koko menetelmän selittävän ja mielenkiintoisten kommenttien rakenteen, joten päädytte lopulta sekaisin, kun ensimmäisenä minun on täytettävä ne kaikki ja poistettava kohina rivistä.
Tämä henkilö tarjoaa puhdasta tuotetta antaa sinulle selkeän reseptin Monet ihmiset eivät ole valmiita antamaan ilmaiseksi tai eivät edes tiedä itse. On ihmisiä.... Minä tiedän...
Muuten im ei puhu henkilökohtaisesti kenellekään, mutta yleisesti ottaen
Vielä ärsyttävämpää on, että kaikki nuo narttukommentit sotkevat koko menetelmän selittävän ja mielenkiintoisten kommenttien rakenteen, joten päädytte lopulta sekaisin, kun ensimmäisenä minun on täytettävä ne kaikki ja poistettava kohina rivistä.
Tämä henkilö tarjoaa puhdasta tuotetta antaa sinulle selkeän reseptin Monet ihmiset eivät ole valmiita antamaan ilmaiseksi tai eivät edes tiedä itse. On ihmisiä.... Minä tiedän...
Muuten im ei puhu henkilökohtaisesti kenellekään, mutta yleisesti ottaen