@thevines2: Sådan har jeg det også. Jeg er ligeglad med, hvor meget bedre beskidte stoffer er, det er bedre at kompensere med et andet rent stof. Beskidte stoffer er alligevel bare flere ukendte stoffer.
@K-Cyanid: Hvordan ved jeg, at du ikke har ureagerede forstadier, sideprodukter og HCl i dit produkt? Nå ja, det har du, det er derfor, det er så meget bedre. Du kan også sniffe afløbsrens, og det vil føles rart, men bør du det?
Lav et rent produkt. Kan ingen lide det? Boohoo, lav noget andet, de kan lide, og gør det rigtigt. Du kan lave meth i en brandslukker med gamle batterier, men skal du det?
Hvis du er så god, hvorfor isolerer du så ikke isomererne og biprodukterne, laver et bioassay og sender det til massespektrometri? Det fremmer undersøgelsen og fortæller dig, om du tilbyder dine kunder et dårligt produkt. Går du op i det, eller er det penge for dig? Retorisk.
Din metode er dårlig. Alle ved det. Og det gør du også. Du har en "god nok til gaden"-attitude, og jeg synes, det er stødende. Du bruger sikkert også koffein og modermælkserstatning, ikke? Er din 4mmc ikke stimulerende? Har du glemt R-isomeren eller noget? Jeg har set fine 4mmc-krystaller, men du har solbrændt pulver, som du kalder 99 %, og som ikke er stimulerende? Du er en løgner og en gadepusher. Hvert trin i din metode er affald, og det er derfor, jeg ser denne tråd dukke op hver dag og påpege dine fejl og din giftige livsstil. Meget passende brugernavn, bror. Du vidste, hvad du gjorde lol
Så jeg spekulerer på, hvad der er bedst, cigaretter eller nikotin?