- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76
Det er meget mærkeligt, hvad der foregår her. Man lægger en metode ud, og i stedet for en stimulerende diskussion kommer den første kommentar fra en tilsyneladende forvirret fyr, der kan gøre alting meget bedre og hurtigere. Hvordan han gør det, fortæller han os ikke, denne idiot.
Så dukker den næste op og vil tale dårligt om metoden via pseudovidenskabelige bidrag og fjernanalyse og derved skaffe kunder til sin syntesevirksomhed, shady.
Og til sidst kommer Prof. Smart-ass med nogle kyniske kommentarer og kommer med præcis 0 konstruktive forslag.
Vi er ikke i retten her, jeg behøver ikke at bevise noget. Renheden af prøven fra den akademiske version blev udført i et professionelt laboratorium med NMR-spektre, infrarøde og UV-spektre, elektrospray-ioniseringsmassespektre osv.
Jeg vil tænke mig om to gange, før jeg poster noget som helst, så det er meningsløst. I det gode gamle hive-forum blev der dyrket en helt anden stil. Hvor er det ærgerligt.
Så dukker den næste op og vil tale dårligt om metoden via pseudovidenskabelige bidrag og fjernanalyse og derved skaffe kunder til sin syntesevirksomhed, shady.
Og til sidst kommer Prof. Smart-ass med nogle kyniske kommentarer og kommer med præcis 0 konstruktive forslag.
Vi er ikke i retten her, jeg behøver ikke at bevise noget. Renheden af prøven fra den akademiske version blev udført i et professionelt laboratorium med NMR-spektre, infrarøde og UV-spektre, elektrospray-ioniseringsmassespektre osv.
Jeg vil tænke mig om to gange, før jeg poster noget som helst, så det er meningsløst. I det gode gamle hive-forum blev der dyrket en helt anden stil. Hvor er det ærgerligt.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 9
- By Researcherr
Tag ikke personligt, hvad folk her skriver, nogle af dem er smart-asses, andre ved, hvad de taler om, men vil hellere tjene penge på deres syntesemetoder, og de forstår ikke, hvad vidensdeling betyder.
Send dine reaktioner og metoder, så kan vi alle dele og lære af det.
Send dine reaktioner og metoder, så kan vi alle dele og lære af det.
- Reaction score
- 28
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76
@Researcherr
Tak for dine venlige ord. Du har ret, man skal bare ignorere dem, selvom det nogle dage ikke er så let *grin`*.
Se forresten, hvad denne spøgefugl svarede dig. Der stiller jeg en fjerndiagnose: psykisk lidelse i et fremskredent stadium. Hav det godt.
Tak for dine venlige ord. Du har ret, man skal bare ignorere dem, selvom det nogle dage ikke er så let *grin`*.
Se forresten, hvad denne spøgefugl svarede dig. Der stiller jeg en fjerndiagnose: psykisk lidelse i et fremskredent stadium. Hav det godt.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 179
Til de dumme: Min signatur er specielt til de glatte æsler, der skriver til mig i private beskeder med spørgsmål om, hvordan man laver 10 kg ad gangen, og nogle af dem tror åbenbart, at jeg skylder dem noget. Min signatur betyder, at jeg ikke har tænkt mig at hjælpe skide fabrikker gratis. Du er nødt til at kunne tage kritik til dig, mener du, at dit arbejde har værdi for samfundet? Nej, det gør det ikke, i naboemner, og outputtet bliver højere, og renheden er klart, selv uden analyse, højere. Hvis du tror, at du har gjort noget unikt, så tager du fejl.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 28
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76