Når jeg har mdma freebase, blander jeg det 1:2 hvid aceton og bringer ph til 2/3 og lægger det i fryseren i 24 timer.
Men der kommer ikke noget? Kan nogen hjælpe mig?
Dine forholdstal er helt forkerte, du har brug for et ph-område på 7 - 6,5, fordi din PH er 2-3, vil dit pulver opløses igen. Dit næste problem er, at du skal sørge for, at din acetone er vandfri, og du skal have et forhold mellem freebase og acetone på 1:4.
Jeg gætter på, at du overvurderer MDMA FB's opløselighed i DCM, petroleumsether, hexanne og lignende opløsningsmidler. I virkeligheden er det ca. 3-4 ml af disse opløsningsmidler pr. 1 g base.
Hvis jeg forstår det rigtigt, skal T holdes på 8-10C under hele omrøringsprocessen.
Hvad er det forventede isforbrug for en 20-30L kappeklædt reaktor, der bruges med en pumpe, nedsænket i et isbad? Eller er dette et forkert koncept, og er det bedre at satse på en elektrisk flowkøler?
Under tilsætning af NaBH4 kan du røre ved stuetemperatur i 2 dage.
Hej, det kan jeg ikke svare dig på. Det afhænger af din tilsætningshastighed og andre faktorer.
Din metode bruger methylamin-gas, ikke? Men methylamin er en blanding af methylamin HCI og methanol, ikke? Kan man bruge methylaminopløsning til at erstatte methylamin HCI?
Forstår du, at methylamingas bruges til at lave en opløsning af methylaminmethanol (MeOH)? Ikke methylaminhydrochlorid-methanolopløsning. Du kan direkte bruge methanolopløsning med methylaminfri base.