- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 39
Jeg stødte på et problem. Jeg fulgte artiklen. Efter tilsætning af natriumethoxid omrørte jeg i en time i et strengt vandfrit miljø under 10 °C. Derefter begyndte jeg at hæve temperaturen til 60 °C for at forberede mig på muligheden for at røre i en time. Men efter lidt opvarmning steg temperaturen i enheden spontant og hurtigt ud af kontrol, og efter kun få minutter viste mit termometer et gennembrud på 130 °C, så jeg vil gerne spørge, om det er normalt? Det første billede er processen med omrøring i 1 time under 10 °C efter tilsætning af natriumethoxid. Jeg indsatte et tørrerør fyldt med vandfrit magnesiumsulfat på enheden for at opretholde vandfri forhold. Da min cirkulationsenhed kun kan køle ned, overførte jeg anden fase af opvarmningen til kolben. Opvarmningsmetoden er opvarmning i oliebad, men jeg brugte bare en temperatur på 65 °C i et par minutter, og temperaturen i kolben var ude af kontrol. Da den stiger, viser termometeret, at den overstiger 130 °C meget hurtigt, så hurtigt, at jeg ikke engang har tid til at starte kondensvandskredsløbet i kondensatorrøret, og så bliver det som på det andet billede.
Last edited by a moderator:
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,858
- Deals
- 1
Hej, sker selvopvarmningen voldsomt eller langsomt? Det er ret interessant.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 39
Jeg gætter på, at natriumkloriden måske ikke er effektiv længere, for når jeg bruger dichlormethan til at ekstrahere, er dichlormethanen unormalt i det øverste lag, hvilket betyder, at tætheden af vandlaget allerede er meget høj, og natriumkloriden er måske ikke længere i stand til at ekstrahere det. Da jeg har en rotationsfordamper, der gør genbrug af opløsningsmidler i stor skala mulig, har jeg heller ikke store omkostninger ved at bruge opløsningsmiddelekstraktionsreagenser i store mængder.
Med hensyn til patentet fandt jeg et patent, der blev offentliggjort i 2009, og købte det. Processen ser meget moden og enkel ud. Jeg planlægger at prøve denne metode, når de tilføjede reagenser ankommer. Råmaterialerne er stadig benzaldehyd og 2 - methylchlorpropionat.
Med hensyn til patentet fandt jeg et patent, der blev offentliggjort i 2009, og købte det. Processen ser meget moden og enkel ud. Jeg planlægger at prøve denne metode, når de tilføjede reagenser ankommer. Råmaterialerne er stadig benzaldehyd og 2 - methylchlorpropionat.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 39
Dette er et patent, der er ansøgt om i Kina. Det ser ud til, at gyldighedsområdet kun er i Kina, og der er ingen engelsk version af den fulde tekst, så jeg fandt ikke DOI-nummeret på dette patent. Den originale tekst er skrevet på kinesisk, og udgiveren er fra Modern Times, Xi'an City, Shaanxi-provinsen, China Institute of Chemistry, telefonnummeret og e-mailadressen, som forfatteren har efterladt, er 029-88291460 og [email protected]. Men du kan være opmærksom på det indhold, jeg vil sende næste gang. Når jeg har verificeret pålideligheden af denne proces, vil jeg offentliggøre alle de detaljerede processer og forholdsregler. Det vil tage omkring en uge fra nu.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 39
- Reaction score
- 18
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 39
Jeg har udgivet patentprocessen og -praksis.
Patenteretproces fra benzaldehyd til BMK-glycidylester til P2P
Denne artikel giver dig en patenteret synteseproces fra benzaldehyd til BMK-glycidylester til P2P. Denne proces kommer fra et patent, der blev offentliggjort i 2009. Den oprindelige tekst brugte 4-methoxybenzaldehyd til at syntetisere 4-methoxyphenylacetone. Jeg erstattede det med benzaldehyd for at syntetisere...
bbgate.com