Amfetaminsyntese fra P2NP via Al/Hg (video)

Gale

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
85
Reaction score
50
Points
18
Er det ok at tørre ipa/H₂SO₄ med MgSO₄? Jeg tror, at det, jeg kan få, er 92-96% h2s04.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
. Når man reducerer mængden af p2np til 5 g. Hvad er de korrekte proportioner af andre reagenser.
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
De skalerer lineært, så halvdelen af alt. Reflux er ikke obligatorisk for at reaktionen kan finde sted, hvis du kontrollerer reaktionen korrekt i en passende kolbe med en kraftig kondensator, når den ikke engang reflux, især ikke med 5 g. Hvis din reaktion slet ikke starter med tilsætning af din propen, ville jeg måske kontrollere: om amalagam blev udført korrekt, renheden af mine råmaterialer (især propen) og ffs bruge destilleret.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Normalt tørrer man slet ikke koncentreret svovlsyre, men bruger det til at tørre sig selv.

Hvis jeg blander 1 ml H2SO4 96 % og 5 ml tør IPA til titrering, har jeg ca. 0,04 ml vand i opløsningen. I sådan en blanding synes jeg ikke, der er nogen grund til at bruge tørremiddel.
Det vil bestemt ikke gøre nogen skade, men det er tvivlsomt, om det vil fungere.
 

Gale

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
85
Reaction score
50
Points
18

Hvis det ikke begynder at bule og varme op med folie, så sum-ting-wong
 

Gale

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
85
Reaction score
50
Points
18
Jeg har haft problemer med PMK all/hg-reduktion, jeg har en stor mængde ureageret aluminium tilovers efter en 240 g keton rxn. Beholderen blev opvarmet af sig selv med tilbagesvaling til omkring 65 °C og faldt til 40 °C i løbet af 90 minutter. Derefter blev der tilført varme for at bringe det op til 50-60c i 3-4 timer.

Tærteforme blev brugt og skåret i 1 cm små strimler, og 10% overskud blev tilsat til osmiumopskrivning. Efter basificering blev ai reduceret. Derefter blev varerne ekstraheret med toluen og vasket med naoh-opløsning. Jeg håber på mindst 100 g gær. Hvis ikke, så er jeg fucked og bliver nødt til at spare nogle flere penge til en anden rxn og bare brugt folie, så det bliver spist.

Jeg husker, at der måske var 50 % ai tilovers. Dette var 100% aluminiums engangs-bageforme. Jeg ventede ca. 45-60 minutter på, at sammensmeltningen skulle starte, og kun nogle få stykker flød, jeg antog, at det var fordi det var tykkere ai ... men der var bobler i gang, og opløsningen havde et sølvfarvet udseende ... Den virkede klar. Og rxn opvarmede til 65c på egen hånd, så jeg er sikker på, at den var klar ... måske skal jeg bare gasse og se yeild ... Jeg har en fornemmelse af, at det bliver dårligt lol. D
er osmium allerede ekstra aluminium? Måske tilføjede jeg overskud på overskud. Under alle omstændigheder tror jeg, at tyk folie ville være OK til 200-300 g reduktion. Jeg ville ønske, at jeg indså dette og holdt fast ved folie på disse større rxns ... men det er sådan, jeg lærer. Hvis reaktionen gik til 65c med Al-pander, kunne det være for eksotermt med folie, ikke? Så min Al-tykkelse kan være på punkt, og måske skal jeg lade amalgamere længere, indtil alle stykker flyder? det virkede for mig som om det gik og eksoterm reaktion sparkede ind.

Hvis jeg har spildt en hel del materiale og tid på at prøve at opskalere, og hver gang jeg leger med tykkere Al, når jeg synes, jeg skulle holde mig til måske en tykkere folie, på den måde bliver det hele forbrugt, og temperaturen kan gå op til 75c, men kan køle det for at holde under 70 uden problemer. Hvis jeg kendte til NMF-ruten, før jeg forberedte mig på osmium-ruten, ville jeg bruge NMF, og jeg tror, jeg ville have mindre problemer.
Jeg vil rapportere tilbage med resultatet af tærteformen.
 
Last edited:

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Produktet kom ud med mig sådan her som hår!
 

Attachments

  • kJhpaUsmFy.jpeg
    kJhpaUsmFy.jpeg
    717.7 KB · Views: 423

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Undskyld, hvad mener du med sum-ting-wong?
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Hvad er tykkelsen på aluminiumsfolie?
 

Gale

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
85
Reaction score
50
Points
18
IMO er enhver tyk Al-folie god, afhængigt af din skala. Købt kraftig folie til at lave små og endnu større reaktioner, men alle granulater eller fine CNC-spåner ser godt ud.

Jeg er ikke bekendt med amfetamin, men det kan muligvis være dit tørremiddel. Hvis det er din gær, ser det OK ud for mig.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Brugte jeg nogen kondensatorer i denne syntese, eller er der specifikke kondensatorer? Tak skal du have
 

AstekPL

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Syntesen blev udført som i filmen, men produktet har ingen effekt. Hvad skal man så gøre?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Har produktet en salt smag, eller er det bittert?
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Når du smager på produktet, vil det først smage meget salt, og til sidst kommer amfetaminsmagen frem.
 

Catweazle

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 30, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej
Ville dcm eller chloroform være et passende opløsningsmiddel.
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
Isopropanol er ok, formoder jeg?
Vi skyller ballonen og lægger resultatet på den fine sigte for at gå med resten før alkalinisering?
Ingen grund til at fordampe isopropanol eller noget lignende? :) (nogen idé om maksimal isopropanolmængde, vi kan bruge til skylning?)
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Det kan være natriumsulfat... Din reaktion er måske ikke gået helt igennem. Jeg havde det samme problem i begyndelsen, havde også Na2SO4 og andre. Løsningen var ikke at skylle amalgamet (bare tømme vandet), og min regel for beredskab er også, når al Al kommer op til overfladen, og du også kan høre en sydende lyd. Der kommer også små bobler til syne. Det er her, jeg anser amalgamet for at være klar, og det løste problemet med den manglende reaktion. Mit udbytte varierer normalt kun omkring 50 %, men jeg har aldrig haft et ikke-reaktivt amalgam siden da.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Det må du undskylde. Men vi brugte ikke natriumsulfat i denne syntese. Hvad er forholdet til emnet? Hvis du tillader det, må du gerne forklare mig mere. Jeg forstod ikke ideen. Tak for det
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Hej, jeg er ikke ekspert på nogen måde, så andre kan måske bekræfte eller korrigere dette, men når du tilsætter svovlsyre (H2SO4) til blandingen, hvis der ikke er nogen amfetaminbase til stede (dvs. reduktionen skete ikke), så kan SO4 danne et salt med natrium (Na). Natrium er til stede i opløsningen fra den NaOH, der blev tilsat tidligere.
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Til eksperterne: Hvad sker der, hvis vi bruger mere Al-folie i reaktionen? Kan det øge udbyttet?
 
Top