Amfetaminsyntese fra P2NP via Al/Hg (video)

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Hvilken temperatur skal jeg koge IPA i?
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Hvor meget skal jeg skrive i IPA?
TAK
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Når natriumhydroxid hældes over reaktionsblandingen, hvad er så den nødvendige pH-værdi?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
lige det nødvendige for at opløse det

neutral, PH 6
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Det ved jeg godt, min ven, men jeg mener, hvor meget pH der kræves, før man anvender svovlsyre
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Jeg forstår ikke spørgsmålet. Du skal anvende svovlsyre sammen med acetone og med den blanding sænke pH-værdien af amfetamin opløst i alkohol, indtil du når en pH-værdi på 6.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Hvis vi når pH 6, betyder det så, at syntesen er korrekt, og at produktet er amfetamin? Hvordan ved jeg, at produktet er amfetamin?
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Jeg bruger vand fra hanen, og dets alkalinitet er svag. Hvad er den rette måde at øge reaktionsblandingens alkalinitet på?
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Bruger du vand fra hanen til at udføre syntesen? Du skal bruge natriumhydroxid og destilleret/demineraliseret vand. Normalt vand eller vand fra hanen vil være forurenet, og jeg ved ikke, om det vil fungere til syntese.

Produktet ligner amfetamin med det blotte øje og med lugten. Hvis du har en anden farve, der ikke er hvid, vil det også være amfetamin, men forurenet. Men virkelig med lugten, hvis du nogensinde har haft amfetamin, vil det være meget velkendt for dig.

Jeg har allerede 4 syntetiske amfetaminer, og sandheden er, at jeg er nødt til at sige det, fordi jeg ikke har haft erfaring med kemi. Jeg er meget tilfreds med resultaterne og udbyttet. Jeg har allerede 4 syntetiske amfetaminer, og sandheden er, at jeg aldrig har haft erfaring med kemi. Jeg er meget tilfreds med resultaterne og udbyttet.
 
Last edited:

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Jeg har et spørgsmål. I det sidste trin, hvor jeg opløser amfetamin i alkohol og blander det med acetone/svovlsyre, har jeg et lille problem.

Jeg måler pH-værdien, indtil jeg prøver at få en pH-værdi på 6. Men det ender med en for tæt "pasta", som forhindrer mig i at måle pH-værdien korrekt. Ved du, hvorfor det kan ske, eller hvad jeg skal gøre?

Jeg har fået svovlsyren ved at inddampe den i et vandbad med batterielektrolyt, og måske er syrens renhed omkring 90-95 %. Kan det være årsagen?

Jeg vil gerne sige mange tak. Dette forum er vidunderligt.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
Hvis opløsningen bliver for tyk under titreringen, skyldes det mængden af salt, der udfældes. Tilsæt blot mere opløsningsmiddel for at fortynde den, det påvirker ikke pH-værdien.

Hvis din svovlsyre er forurenet, er det højst sandsynligt af vand. Amfetaminsulfat opløses i vand, hvilket betyder, at du vil have et tab i udbytte, men det bør være minimalt.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
>pH13 i bedste fald, men læs instruktionerne.
Hvis du har fulgt denne syntese og dropper svovlsyre i din opløsning til sidst, vil amfetaminsulfat udfældes der, indtil du når pH6, alt under det betyder tab af udbytte og yderligere urenheder.
Generelt bør produktet stadig renses efter syntese.
Ja, vand fra hanen er også til at drikke, hvorfor skulle det også være alkalisk? Hvad med at gå på apoteket og købe destilleret vand og natriumhydroxid for at lave en lud og få din opløsning alkalisk? Men det står også i vejledningen.
 

lazkalsai

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 11, 2022
Messages
16
Reaction score
10
Points
3
Jeg tænkte på aluminiumsark i stedet for folie, BHBlueberry brugte dem i sin version af denne syntese, hvilket tyder på, at (jeg tror 5 mm tyk) ark vil være bedre, ved du noget om denne mulighed?

Link til hans syntese, hvor han bruger ark:
 
Last edited:

Gale

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
85
Reaction score
50
Points
18
Jeg vil gerne lave en svovlsyreopløsning til MDMA-sulfat. Hvordan kan jeg lave en opløsning, som jeg kan bruge til at salte basen? Lav svovlsyreopløsning med IPA og tør derefter IPA med mgs04? vil dette være ok.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Tak for din interaktion og hjælp. Det vigtige spørgsmål er nu, hvordan jeg kender metoden til rekyl, og hvornår rekylen opstår
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Hej med jer. Hvad synes I om denne vakuumpumpe til at filtrere amfetamin?

Kan den fungere?


 

Gale

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
85
Reaction score
50
Points
18
Hvis du vil lave større reaktioner, ved jeg ikke, om du kan bruge folie, men du skal bruge tykkere aluminium som f.eks. aluminiumsplader. Årsagen er, at folien er så tynd, at den reagerer hurtigt, og selvom det er godt i mindre skala, er det ikke godt i stor skala, hvor du har brug for, at det hele reagerer over en længere periode.
 

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 27, 2022
Messages
291
Reaction score
167
Points
43
En vakuumpumpe er altid en hjælp i laboratoriet, især når man skal filtrere og tørre meget.
Det billigste køb vil sandsynligvis være en vandstrålepumpe, men den bruger meget vand.

Med en vakuumpumpe skal du være opmærksom på modstanden og overveje at købe en koldfælde, som desuden beskytter pumpen mod kemiske gasser.
Hvad menes der med metoden recoil?
Det er altid bedre at bruge et så vandfrit opløsningsmiddel som muligt, hvis det opnåede salt opløses godt i vand, det øger udbyttet.
 

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 5, 2021
Messages
116
Reaction score
18
Points
18
Når blandingen reagerer, er der ingen tilbagesvalingsproces, hvorfor?
 
Top