- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Naturligtvis kan du blanda freebasen med lösningsmedel innan du tillsätter HCL men senare kommer du att behöva mer tid för att sätta blandningen vid 130C på grund av att detta lösningsmedel kommer att avdunstas, med HCL från frysen, freebasen kall också och att undvika höga temperaturer under tillsatsen kommer inte att vara något problem ;-)
- Reaction score
- 166
Visste du att MDMA inte kan upphettas med syror till höga temperaturer? Produkten bryts ner och är inte längre ren MDMA.
↑View previous replies…
Broder, slappna av. Tror du att jag är en skolpojke som kokar metamfetamin för att leva på det? Jag tog examen i matte, inte i metamfetamin. Så varför tror du att du kan imponera på mig med din graf?
- Reaction score
- 112
Nej, inte till energikontrollen, snälla. Minns du att jag delade med mig av testresultatet 87%? Jag gjorde några tester mer.
87% inte igen, men alltid))))))
Roligaste förklaringen: felmarginal 5-10%.
87% inte igen, men alltid))))))
Roligaste förklaringen: felmarginal 5-10%.
Chem-Safe
Chem-Safe - Energy Control
- Language
- 🇪🇸
- Reaction score
- 25
Person, men det sa vi inte, vi sa att det först och främst finns mänskliga fel i alla analystjänster som människor arbetar med, till att börja med. Sedan svarade vi på din fråga, om hur sannolikt det var att detta skulle hända, OCH vi svarade följande:
Observera att sannolikheten för att få samma resultat i ett urval varierar beroende på fördelningen av data. Ju närmare medelvärdet ditt resultat ligger, desto mer sannolikt är det att resultatet kan upprepas. Om du har en fördelning av procentandelar med ett medelvärde på 82% och en standardavvikelse på 13,84% kan du analysera vilket intervall av värden som är mest sannolikt när du får två prov med samma procentandel. Om två prover analyseras ligger därför det talområde där det är mest sannolikt att få samma procentsats runt medelvärdet 82%, med ungefär en standardavvikelse åt vardera hållet (68,16% till 95,84% ). Detta skulle vara det mest sannolika intervallet för att få samma resultat i två på varandra följande prov på grund av koncentrationen av data runt medelvärdet.
Med andra ord är det inte ett tveksamt resultat, det är sannolikt.
Vi ger dig till och med grafen där det högsta antalet MDMA-resultat är koncentrerade. Verkligen, förstod du bara om 5-10%? Vi kan förklara det bättre.
Observera att sannolikheten för att få samma resultat i ett urval varierar beroende på fördelningen av data. Ju närmare medelvärdet ditt resultat ligger, desto mer sannolikt är det att resultatet kan upprepas. Om du har en fördelning av procentandelar med ett medelvärde på 82% och en standardavvikelse på 13,84% kan du analysera vilket intervall av värden som är mest sannolikt när du får två prov med samma procentandel. Om två prover analyseras ligger därför det talområde där det är mest sannolikt att få samma procentsats runt medelvärdet 82%, med ungefär en standardavvikelse åt vardera hållet (68,16% till 95,84% ). Detta skulle vara det mest sannolika intervallet för att få samma resultat i två på varandra följande prov på grund av koncentrationen av data runt medelvärdet.
Med andra ord är det inte ett tveksamt resultat, det är sannolikt.
Vi ger dig till och med grafen där det högsta antalet MDMA-resultat är koncentrerade. Verkligen, förstod du bara om 5-10%? Vi kan förklara det bättre.
- Reaction score
- 112
Det verkar som om du oroar dig för 120 EUR för dina falska prov för mycket. Slappna av, brorsan. Är det den enda av dina inkommande? Jag kan anställa dig som en dropptillverkare om så är fallet: skicka mig PM, jag hittar ett jobb åt dig.
- Reaction score
- 112
Broder, slappna av. Tror du att jag är en skolpojke som kokar metamfetamin för att leva på det? Jag tog examen i matte, inte i metamfetamin. Så varför tror du att du kan imponera på mig med din graf?
Last edited: