Hur hörde du talas om oss? Det är viktigt för oss.

DoktorFist

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 29, 2023
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
Jag letade efter ett pålitligt rp/I-recept. Jag har ingen kemibakgrund men har studerat intensivt de senaste åren och känner att jag har de rudimentära färdigheter som krävs för att få det gjort. Jag vill bara inte spränga mig själv eller söva mig själv för evigt. Så jag jämför olika recept och hittar de som verkar legitima. Jag letade i hive-arkivet, errowid, rhodium och sedan hittade jag mig själv här. Jag tror att det finns verklig kunskap att hämta här.
 

Arachne

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 15, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Hej allihopa,

Jag letade efter en ny cathinone-leverantör eftersom min avvecklades och hittade detta forum :)
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
75
Reaction score
46
Points
18
Jag har läst om BB på olika forum och webbplatser för att ha en bra och fullständig uppfattning om dig, men allt börjar från Dread där jag hittade förekomsten av detta forum för första gången. Verkligen glad över att ha hittat en gemenskap som denna! Hoppas på en lycklig, stimulerande och lång samexistens så att vi alla kan växa tillsammans på bästa sätt!
 

pingu

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
7
Reaction score
8
Points
3
Jag såg dina videor först på YouTube och kunde se att kemin var i rätt form. Såg din lök länk till Dark Webb i beskrivningen och spikade den när det gällde att hitta mitt kemistgille.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Det fanns en länk i en youtube-kommentar till en Uncle Fester-video, jag glömmer exakt till vad men jag befann mig uppe hela natten och tittade på videosektionen. Mycket uppskattande av vad ni gör här.
 
Top