Hur hörde du talas om oss? Det är viktigt för oss.

Remarque11

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 20, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
3
Jag sökte febrilt efter några ärliga leverantörer efter att jag blivit spammad av WeAreAmsterdam.
 

T 3

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
20
Reaction score
6
Points
3
Hej och ni alla Rock på riktigt med all kunskap och färdigheter, jag lär mig fortfarande lol men ändå fick jag reda på den här webbplatsen genom att titta på YouTube-videor och P2NP-syntes och gick till webbplatsen som visas i video dagen efter att den först publicerades så krypande läsning ett tag innan jag äntligen sa något ...
 

thelifeofri1ey

Don't buy from me
Member
Joined
May 23, 2023
Messages
2
Reaction score
4
Points
3
Lustigt nog delar jag några slumpmässiga intressen (maskininlärning, penntester, TOR) med en vän till mig som också är tillverkare och han snubblade över detta vackra hemliga hörn av nätet. Briljant.
 

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Jag hittade er från era episka men kortlivade YouTube-dagar, den mesc-tekniken var förresten briljant.
 

paletto10

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 21, 2023
Messages
6
Reaction score
4
Points
3
RC-leverantören skickade en länk till webbplatsen till mig när han försökte förklara vad KU var......
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
Jag hittade dig genom en av dina många fantastiska Bitchute-videor.

Det var så jag hittade dig, och det är därför jag är här.
 

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
Jag stötte på dig på YouTube i början av din kanal och början av den här webbplatsen. Det tog mig bara ett tag att skapa en profil för att kolla in marknaden på tor.
 

cya_OpSec

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 22, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Från en sessionsgrupp Im in.

SessionID i kommentarer för den som söker kontakt. Inte en säljare, mer av en mindre bulkköpare och blivande kemist. Så ingen mening att kontakta om du bara vill köpa saker 😉
 

Dr_Richard

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 16, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
Bläddrar runt på darkweb. Jag kan inte hitta så mycket information på det klara nätet om den här platsen men jag tycker att det är en fördel. Jag använde tor för att surfa här tills jag hittade den här porten. Jag tycker att det är ganska bra om du frågar mig.
 

The Alchemist

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 7, 2023
Messages
45
Reaction score
25
Points
8
Jag ville bara ha helt oskyldiga videor om kemiska reaktioner. Tydligen är de så ovanliga att det är lättare att hitta indexerade sidor om hemlig läkemedelssyntes via Google. Jag ser fram emot att vara här och omsätta teori i praktik.
 
Top