De eenvoudigste synthese van methamfetamine uit amfetamine

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Hallo, "geconcentreerd in vacuüm" betekent dat een hoeveelheid oplosmiddel is afgenomen door een rotatieverdamper.

"Gedroogd boven Na2SO4 of watervrij MgSO4" betekent dat je een van deze stoffen moet toevoegen om al het water uit een organische oplossing te verzamelen. Kijk hier naar de drooghandleiding.
methamph freebase vloeibaar bij kamertemperatuur

Je hebt geen destillatieopstelling nodig, ik heb het niet genoemd in "Apparatuur en glaswerk:".
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
Bedankt jongens


Dus als we geen rotatieverdamper hebben (je zegt dat het optioneel is in apparatuur en glaswerk), drogen we gewoon over Na2SO4 of watervrij MgSO4?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Je moet hoe dan ook oplosmiddel verdampen. Rotovap is de beste manier om dit te doen omdat je verdampt oplosmiddel kunt opvangen. Je kunt hiervoor een warmwaterbad gebruiken, maar dan verlies je oplosmiddel en je hebt een goed geventileerde werkruimte nodig.
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43

Misschien kunnen we dit gebruiken?

DZ1hiRxAJ0
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Chinese rotovap niet zo duur. Je zult het vaak gebruiken en veel oplosmiddel besparen. Je kunt het ook gebruiken als destillatieopstelling voor terugwinning.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Deze zijn niet geweldig voor het verdampen van oplosmiddelen. Het verdampte oplosmiddel gaat gewoon de pomp in en de kamer in. Aangezien je brandbare oplosmiddelen gebruikt, kan dit heel slecht zijn, mmkey?

De eerdere opstelling die je hebt gepost is beter: gewoon een vacuümdestillatie van het oplosmiddel. Het gebruikte oplosmiddel wordt ook teruggewonnen. Dit is eigenlijk wat een rotovap doet, maar dan zonder de rotatie.
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
oké oké
allebei bedankt... nu kan ik me het resultaat dat ik zou moeten krijgen beter voorstellen...

:)

nu moet ik stap 7 nog begrijpen lol
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
De HCl gas borrel procedure werd getoond in één video tutorial (DET synthese).
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
Nogmaals bedankt!
Ik zal dit de komende weken allemaal bestuderen.
 

teodor

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 12, 2022
Messages
25
Reaction score
5
Points
3
Hoi. Ik heb het hele proces op kleine schaal gedaan. Ik eindigde met een gele olie. Is dit methamfetamine?
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Hallo, betekent dit dat Rhodium verschillende verhoudingen aanbeveelt, een overmaat formaldehyde? In de oorspronkelijke tekst staat 1 mol A en 1 mol formaldehyde. Is het de moeite waard om het voor de zekerheid met de overmaat te doen?
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Heeft iemand een rapport gezien over het gebruik van NaBH4 in plaats van Al/Hg om de imine in deze syntheseroute te reduceren? Is er een probleem met het veranderen van het reductiemiddel? Misschien niet compatibel met formaldehyde?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Het betekent dat je je gecombineerde organische lagen moet drogen met MgSO4 (ontdoen van water) => filter hierna vaste MgSO4 => verdamp DCM en krijg methamfetamine vrije base. Je hebt geen destillatieapparatuur nodig voor kleinschalige synthese. DCM kan gemakkelijk worden verdampt in een warm waterbad.

Begrijp je dat?
 

finch3523

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 11, 2022
Messages
29
Reaction score
4
Points
3
"Imine (3) werd gedurende ongeveer twee uur gereduceerd om de reactietemperatuur onder ~50-60 °C te houden. Er moet worden gekoeld als de reactie te heftig wordt."

Hoe reduceer je gedurende ongeveer twee uur? Wat betekent dat? Je gooit gewoon alles bij elkaar en wacht twee uur of is er een speciaal apparaat nodig?

"Organische lagen met methamfetamine (4) worden samengevoegd, geconcentreerd in vacuüm en gedroogd boven Na2SO4 of watervrij MgSO4."

Na deze stap krijg je freebase?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ja, het betekent gewoon de reductiereactie die plaatsvindt in stand houden.Bekijk de alhg amalgaamvideo voor p2np om een idee te krijgen van hoe het eruit ziet en hoe het reageert, dit is vrijwel hetzelfde.Het is niet zo eenvoudig als in de pot gooien en niets doen, de massa zet uit, warmt snel op, genereert veel damp enz. Je moet koeling toepassen door je reactievat onder te dompelen in een water- of ijsbad, net zo lang als nodig is om te voorkomen dat het uit je condensor loopt of 50-60 C zoals de procedure aanbeveelt.Als je niet kunt roeren, kun je handmatig roeren zodat de reactie vollediger is => grotere opbrengst.
Ja, het is ook niet nodig om het onder vacuüm te concentreren als je een redelijke hoeveelheid oplosmiddel hebt of als alternatief kun je stoomdestilleren wat voor jou redelijker te doen is neem ik aan.Ja, de organische laag bevat freebase.
 

finch3523

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 11, 2022
Messages
29
Reaction score
4
Points
3
ah ok ik heb een reflux condensator nodig.

nog een paar vragen:

dus er is geen verwarmingsapparaat nodig, de reactie genereert genoeg warmte? Alleen koeling zou nodig zijn?
Welke temperatuur is te laag, want zo te horen kan de reactie stoppen?

Als je een ronde kolf hebt met drie openingen, hoe ga je dan roeren? Als je een refluxcondensator hebt, hoe kun je dan roeren?

Meng je amfetamine base en al/hg in één keer of druppel je de amfetamine base langzaam in de erlenmeyer?

Hoeveel kookchips voeg je toe?

Moet je de oplossing na de twee uur 30 minuten in een waterbad van 50 graden Celsius verwarmen zoals bij de amfetaminesynthese voor een grotere opbrengst?

Is een 2-liter kolf goed als je 5 tot 10 gram eindproduct wilt maken? Of misschien maar 1 liter? Kan de refluxcondensor kleiner zijn dan 5 liter?

Heb je een buchnerkolf met vacuüm nodig, kun je gewoon een koffiefilter en een ventilator gebruiken?

Is een scheitrechter nodig, kun je scheiden met een spuit (plastic?), of werkt dat niet?

hoe werkt de laatste stap met oplosmiddel als ik geen stoomdestillatie wil doen (ik neem aan dat je daar extra apparatuur voor nodig hebt). Wat zou het resultaat zijn .... methhcl?
 

finch3523

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 11, 2022
Messages
29
Reaction score
4
Points
3
Zal het gebruik van dex-amfetamine met deze route resulteren in d-meth? Ik heb ergens gelezen dat als je formaldehyde gebruikt, je uiteindelijk racemisch meth krijgt?
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Als je D Amph gebruikt om mee te beginnen, krijg je D meth. Ik was van plan om deze synthese te proberen, en ik ben van plan om racemisch amf te gebruiken en dan de meth op te lossen voor het geval er iets misgaat met een route die ik nog nooit heb geprobeerd, dan zou D amf verspild zijn...

Is er iemand die deze synthese in de praktijk heeft geprobeerd? Ik heb het op verschillende plaatsen gelezen, maar nog nooit een praktijkverslag gevonden. Experts, kunnen jullie me geruststellen? :)
 
Top