- Reaction score
- 32
Ok, stap 3 - ik voegde NaOH-oplossing toe verwarmd tot 50c en in mag Stir na 6 uur was er een dikke bijna vaste romige puinhoop in mijn rbf. Ik voegde DCM toe en er verschenen twee lagen. In eerste instantie was ik erg blij!!! Omdat de romige dikke laag op de bodem zat en ik dacht dat de helderdere laag de met DCM geëxtraheerde lekkernijen waren. Nee nee..... De melkachtige dikke laag was de DCM. Ik weet zeker dat als ik de DCM verwijder, ik geen gele heldere olie zal hebben aka p2p.
@HEISENBERG
Heeft uw team dit proces beoordeeld voordat u het publiceert? Het lijkt erop dat de experts hebben gezwegen over deze procedure. Het zou leuk zijn om ondersteuning te krijgen voor een methode die jullie team heeft gepubliceerd.
Oké, ik zal destillatie proberen op de romige rommel en kijken wat er overblijft.
@HEISENBERG
Heeft uw team dit proces beoordeeld voordat u het publiceert? Het lijkt erop dat de experts hebben gezwegen over deze procedure. Het zou leuk zijn om ondersteuning te krijgen voor een methode die jullie team heeft gepubliceerd.
Oké, ik zal destillatie proberen op de romige rommel en kijken wat er overblijft.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 88
Gebruik gewoon mijn eigen methode: Verwarm MEK en benz, met zoutzuur: 90-110 C, 3-5 uur.
Doe er dan 10% KOH-oplossing bij en er verschijnen onmiddellijk kristallen. Verwijder het water. Doe ze in de vriezer. Ontdoe ze van de olie. Zuivere, witte kristallen. ...graag gedaan!
Doe er dan 10% KOH-oplossing bij en er verschijnen onmiddellijk kristallen. Verwijder het water. Doe ze in de vriezer. Ontdoe ze van de olie. Zuivere, witte kristallen. ...graag gedaan!
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 0
Ik heb al de MPB-oplossing en wil graag de kristallen krijgen zonder destillatie. De adolcondensatie is gedaan door middel van zuurvergassing. Denken jullie dat als er zuur wordt toegevoegd aan de Benz + MEK oplossing door middel van begassing en verhit tot 90-110°C gedurende 3-5 uur en gewassen met hcl voordat 10% KoH wordt toegevoegd, er dan een mogelijkheid is dat de kristallen onmiddellijk neerslaan? Is het belangrijk om de oplossing te bevriezen om kristallen te krijgen en wat zijn uw reagens metingen.