- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Natuurlijk kun je de freebase mengen met oplosmiddel voordat je de HCL toevoegt, maar later zul je meer tijd nodig hebben om het mengsel op 130C te brengen omdat dit oplosmiddel verdampt zal zijn, met de HCL uit de vriezer zal de freebase ook koud zijn en het vermijden van hoge temperaturen tijdens het toevoegen zal geen probleem zijn ;-)
- Reaction score
- 166
Weet je dat MDMA niet verhit kan worden met zuren tot hoge temperaturen? Het product breekt af en is niet langer zuivere MDMA.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 43
Kijk iemand die een zeer interessante methode uitlegt l, die je leven op zoveel positieve manieren zou kunnen veranderen en in plaats daarvan een thuiswonende verslaafde rukkende literatuurscheikundige wordt die alleen maar kan zeuren om het zeuren en hopen op imaginaire credits of zo weet ik veel.
Nog vervelender zijn al die truttige opmerkingen die de hele structuur van methode-uitleg en interessante opmerkingen verneuken, zodat je uiteindelijk helemaal in de war raakt als je eerst moet ik ze allemaal invullen en de ruis in de rij verwijderen.
Deze persoon biedt een schoon product aan en geeft je een duidelijk recept. Veel mensen zijn niet bereid om gratis te geven of kennen zichzelf niet eens. Er zijn mensen.... Ik weet het...
tussen haakjes ik praat niet persoonlijk tegen iemand maar in het algemeen
Nog vervelender zijn al die truttige opmerkingen die de hele structuur van methode-uitleg en interessante opmerkingen verneuken, zodat je uiteindelijk helemaal in de war raakt als je eerst moet ik ze allemaal invullen en de ruis in de rij verwijderen.
Deze persoon biedt een schoon product aan en geeft je een duidelijk recept. Veel mensen zijn niet bereid om gratis te geven of kennen zichzelf niet eens. Er zijn mensen.... Ik weet het...
tussen haakjes ik praat niet persoonlijk tegen iemand maar in het algemeen