Methamfetamine uit efedrinetabletten

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Hallo, is er iemand die het antwoord op de vorige vraag weet? Ik heb aan hetzelfde gedacht, aangezien I2 gemakkelijk verkrijgbaar is, dus het is niet duidelijk wat het voordeel is van het gebruik van HI. Is de opbrengst beter?
 

ralralro

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 10, 2022
Messages
9
Reaction score
4
Points
1
Bedankt voor de informatie

Mag ik nafta gebruiken in plaats van tolueen?
Als dat mag, kan ik het dan op dezelfde manier extraheren?
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
1. Je sluit een vacuümpomp aan op je glaswerk of op om het even welke container. Je kunt een vacuümpomp bouwen van een koelkastpomp of er direct een kopen. Als je in de EU bent, kijk dan eens op vevor.com. Als je een beetje zoekt, vind je meer dan 100 youtube video's hierover. Drogen gaat sneller onder vacuüm, omdat de dampdruk (het punt waarop vloeistoffen in damp veranderen) wordt verlaagd. Dat betekent dat je water of andere vloeistoffen kunt koken bij lagere temperaturen.

2. Waarom zou je dat doen?

3. Een scheitrechter of gewoon een bekerglas en een injectiespuit. Extraheren met oplosmiddelen betekent dat je een oplosmiddel zoals tolueen toevoegt aan een mengsel van verschillende stoffen en dit ronddraait of schudt. De stoffen die oplosbaar zijn in de tolueen zullen in de tolueen worden gevangen, de andere zullen in de oorspronkelijke oplossing blijven. Vervolgens scheid je de tolueen van de rest, meestal met een scheitrechter. Kijk op youtube.

4.. Ja. Er is geen verschil tussen efedrine en pseudo-efedrine bij het maken van meth.

5. Door water af te koken. Of door in plaats daarvan pure natriumhydroxide te kopen. Dat is loog. Het is verkrijgbaar in bijna elke supermarkt ter wereld, als afvoerreiniger.

6. Een paar.

Als beginner zou ik je aanraden om naar youtube te gaan en de chemtubers daar te bekijken. De meest toegankelijke, pedagogische en vermakelijke is NileRed. Bekijk enkele of al zijn video's en je zult snel de meeste basistechnieken van het laboratorium leren die je nodig hebt.
 

ralralro

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 10, 2022
Messages
9
Reaction score
4
Points
1

bedankt voor uw advies
 

SpectreOfCommunism

Don't buy from me
New Member
Joined
May 28, 2022
Messages
13
Reaction score
7
Points
3
Produceert de Moskou-route fosgine als bijproduct? En zo ja, zijn er tips om daarmee om te gaan (behalve de voor de hand liggende, dat wil zeggen dampvrijheid, ademhalingstoestel)?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Er is water in de reactie. Als er goede koeling is in de refluxkoeler, maak je dan geen zorgen over verdamping. Denk bij de aanwezigheid van water alleen aan hoe je jodiumdampen kunt condenseren.
 

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8
Hii Expert,
Ik ben er trots op u te kennen.
De eerste stap om Drug Fabricage te leren, kies ik Meth shake n bake. Omdat het makkelijk is om Efedrine HCL pillen te krijgen, van Neo Napacin tablet excatly. Maar 1 pil bevat theofylline 130 mg, efedrine HCl 12,5 mg. Kunt u mij de eenvoudige methode vertellen om pure efedrine uit elke tablet te krijgen?

Bedankt expert
AeHlGrmxEg
om elkaar te onderwijzen, God zegene
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Het is niet nodig om hetzelfde bericht in verschillende thema's te vermenigvuldigen. Verder dezelfde berichten worden verwijderd.
 

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8
Hii Expert,
sorry, voor de laatste keer. bedankt voor de aandacht
 

Nitecore20

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 14, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hé vriend, kun je me alsjeblieft vertellen of de Shop op je eerste Pic legitiem is?
 

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8

Hoi Patron u zegt "Hoi. Om efedrine en theofylline te scheiden, werd het mengsel gebaseerd met waterige 20% NaOH en vervolgens 2x geëxtraheerd met chloroform, dat de efedrine eruit trekt." (dit onderwerp wordt vervolgd vanaf Neo Napacin tablet)


Sorry Patron
Ik heb het bestudeerd maar ik begrijp het niet:

1. Hoeveel NaOH 20% ml maat u aanbevolen als ⬇️
80 pillen totale ingrediënten = 1 gram die 10,4 gram Theofylline

2. Hoe meng ik NaOH, ik bedoel is het gemengd met heet water? of gewoon schudden of roeren?

3. Nadat ik dat gemengd, hoeveel chlorofoam ik toegevoegd n hoe ik geëxtraheerd? schudden of?

4. U zegt "trekt de efedrine eruit", waar kan ik zien of het efedrine is? Welke laag kant als ik een scheitrechter gebruik?

Bedankt expert,
oh ja, de laatste vraag, zit u bij de RC Group ($1000)? Wat is het voordeel daarvan?
als ik succes heb om meth te maken, wil ik lid worden van deze groep uit winst om meth te verkopen
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Hallo. Je moet deze oplossing x2 van het tabletvolume toevoegen.
Voeg 20 g NaOH toe en giet water op kamertemperatuur tot een volume van 100 ml in een maatcilinder of maatkolf (dit is voor een volume van 100 ml, alleen als voorbeeld). Je moet vaste vlokken oplossen.
Extraheer ongeveer met 1/4 van het NaOH-volume twee keer. Lees over extractie in het onderwerp in Lab FAQ, als je niet weet hoe je moet extraheren. Daar staat alle informatie.
Je hebt een organische laag nodig (toplaag in het geval van chloroform). Daarna moet je het verdampen.
Vraag het aan Admin @HEISENBERG
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666

Research Chemicals
Betaalde toegang
De projectsectie over nieuwe psychoactieve stoffen. Hier publiceren we nieuwe legale stoffen met vermoedelijk positieve psychoactieve effecten uit de klassen van cannabinoïden, opiaten en dissociatieven. Je vindt hier ook informatie over potentiële onderzoeksstoffen die al getest zijn.

_______
Hoe te kopen en verkopen op het forum
 

robertlouis

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 13, 2022
Messages
35
Reaction score
21
Points
8
Bedankt dat je me wilt begeleiden, ik bereid me voor en studeer. op een dag zal ik je het voordeel geven van wat je geeft als het werkt. Ik beloof het. U ook @HEISENBERG
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Kan H₃PO₄ gebruikt worden in plaats van Hypofosforzuur (H₃PO₂)?
Kan van H₃PO₄ H₃PO₄ gemaakt worden?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
geen
Ik denk van niet, fosfor heeft een andere oxidatietoestand.
 

Mr.Blanks00

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
43
Reaction score
19
Points
8
hallo sorry ik wil wat vragen over meth van hi.some. een tijdje geleden heb ik meth gemaakt met pseudoephedrine 10 gr, HI 10ml. , 20 ml water. zonder gebruik van rode fosfor, ik refluxed voor 6 uur op 100 c. en daarna heb ik alkalineren en geëxtraheerd met tolueen, en ik kreeg slechts minder dan 0,5 gr. met een zeer vieze en onaangename geur, ik gebruikte pseudoephedrine die 60mg pseudoephedrine bevat
tripolidine 2,5 mg. Ik hoop dat iemand mijn klacht kan beantwoorden, die tot nu toe nog steeds verward is. Kan iemand mij een gedetailleerd antwoord geven, ik dank degenen die willen antwoorden.
 

Attachments

  • YO3qxIFKh9.jpeg
    YO3qxIFKh9.jpeg
    675.9 KB · Views: 412

gafer84

Don't buy from me
Member
Joined
May 22, 2023
Messages
3
Reaction score
5
Points
3
Je hebt twee keer zoveel water gebruikt dan nodig was
 
Top