Methamfetamine uit efedrinetabletten

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Jb5UHtnjL6

Extractie van pseudoefedrine uit farmaceutische (Sudafed) tabletten.
Pseudoefedrine werd geëxtraheerd uit Sudafed tabletten met ethanol, ethanol/methanol (90:10% vol) en spiritus. De oplosmiddelen werden gekozen op basis van de relevante clandestiene literatuur. Voor elke extractie werd één Sudafed-tablet fijngestampt met een vijzel en stamper en in een bekerglas gedaan. De ijzeroxidelaag werd verwijderd door herhaaldelijk wassen met aceton (10 ml in totaal) totdat alle rode kleur was verdwenen. De aceton werd verwijderd door filtratie en het residu liet men drogen. Het extractieoplosmiddel (15 mL) werd toegevoegd aan het bekerglas, dat vervolgens werd afgedekt met aluminiumfolie en het monster werd gedurende 15 minuten geschud met behulp van mechanische agitatie. Laat het monster een uur rusten bij kamertemperatuur en filtreer het vervolgens door middel van zwaartekrachtfiltratie. Het oplosmiddel werd verdampt en de resulterende vaste stof werd verzameld.
>>>>>>>>Andere methoden zijn hier<<<<<<<<

Jodium uit jodiumtincturen.
Jodiumtinctuur (7 mL, 2,5%) en gedestilleerd water (7 mL) werden samengevoegd en onder roeren gemengd. Geconcentreerd zoutzuur (1 mL) werd al roerend druppelsgewijs toegevoegd, gevolgd door waterstofperoxide (7 mL, 6 % 20 vol). Het mengsel werd in een bekerglas met gedestilleerd water (50 mL) gegoten en 20 minuten laten staan. Het mengsel werd vervolgens gefiltreerd met behulp van zwaartekrachtfiltratie om de jodiumkristallen te onthullen.

Extractie van rode fosfor uit luciferdoosjes.
Luciferdoosjes werden afgesneden van lokaal gekochte KTWO veiligheidsluciferdoosjes en geweekt in aceton (10 ml). Na 30 minuten werd de rode fosfor van de staafjes geschraapt en het papier weggegooid. De geëxtraheerde rode fosfor werd gewassen met gedestilleerd water en gedroogd tot een constant gewicht. De droge rode fosfor werd in een bekerglas gedaan en een natriumhydroxideoplossing (20% vol, 20 ml) werd toegevoegd. Deze oplossing werd gedurende 2 uur op een laag vuur geplaatst. Het eindproduct werd gefiltreerd, gewassen met gedestilleerd water en gedroogd tot een constant gewicht.

Synthese van methylamfetamine via de Moskouroute en de Hypofosforroute.
Zes batches methylamfetaminehydrochloride werden bereid volgens elke syntheseroute voor pseudoefedrine van laboratoriumkwaliteit en pseudoefedrine geëxtraheerd uit Sudafed-tabletten zoals eerder beschreven. In het geval van de geëxtraheerde precursormonsters werden de essentiële chemische stoffen (jodium en fosfor) die bij de synthese werden gebruikt, ook geëxtraheerd uit tincturen en luciferdoosjes. Via elke route werden 24 batches methylamfetaminehydrochloride bereid, wat in totaal 48 batches oplevert.
GXE3aom9cN

[1] Moskouroute:
Pseudoefedrinehydrochloride (2,0 g) werd gemengd in een rondbodemkolf (100 mL) samen met rode fosfor (0,6 g), jodium (4,0 g) en gedestilleerd water (2 mL) en een aangesloten condensor. Het mengsel refluxte gedurende 24 uur en liet het vervolgens afkoelen. Eenmaal afgekoeld werd het mengsel verdund met een gelijk volume water en de rode fosfor eruit gefiltreerd. Een paar gram natriumthiosulfaat werd in een bekerglas gedaan en een natriumhydroxideoplossing (25% w/v, 8 ml) werd toegevoegd om de oplossing te basificeren. Dit werd vervolgens toegevoegd aan het gefiltreerde reactiemengsel en omgezwenkt om methylamfetamine vrije base
te onthullen als een olie, die naar de bovenkant van de waterige oplossing dreef. Tolueen (20 ml) werd toegevoegd om de vrije methylamfetamine base te extraheren. Het tolueenextract was helder tot lichtgeel. Watervrij waterstofchloride gas werd doorgeblazen om een wit neerslag te onthullen, dat werd gewassen met tolueen. De vaste stof werd gedroogd onder hoog vacuüm.

...

[2] Hypofosforroute:
Pseudoefedrinehydrochloride (2,0 g) werd in een rondbodemkolf (100 mL) gedaan en gemengd met jodium (4,0 g) en hypofosforzuur (3,6 mL) en er werd een condensor aangesloten. Het mengsel refluxte gedurende 8 uur en liet het vervolgens afkoelen. Eenmaal afgekoeld werd het mengsel verdund met een gelijk volume water. Een paar gram natriumthiosulfaat werd in een bekerglas gedaan en 25 % natriumhydroxideoplossing (24 ml) werd toegevoegd om de vrije base van methylamfetamine te extraheren. Extractie en neerslaan van het zout was zoals eerder beschreven.
 
Last edited by a moderator:

ifreezeu

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1

Hallo

Ik heb deze net besteld.


Of zal ik deze bestellen, als ze gemakkelijker zijn om mee te werken?


Onderstaande ingrediënten.

Efedrine 30mg
Cafeïne 200mg
Aspirine 30mg


1. Hoe kan ik op de meest eenvoudige manier de Aspirine eruit halen?
(Aspirine is niet oplosbaar in water maar efedrine wel? Kan ik die route nemen? Pillen malen, toevoegen aan water en dan filteren(Aspirine blijft achter op de filter) Ik krijg Epherdrine + Cafeïne + Water)
Hoe verwijder ik de oplosmiddelen (efedrine + cafeïne) uit het water?

2. Hoe kan ik alleen efedrine uit de tabletten halen met de meest eenvoudige methode?

Alvast bedankt
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Aspirine 10 g/100 ml ethylether
Cafeïne 0,2 g/100 ml ethylether
Efedrine onoplosbaar in ether
Gebruik watervrije ether!
 
View previous replies…

Bmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
🙏
😭Sorry en help alsjeblieft Ik ben klaar met het volgen van deze video, en ik zal geen Meteoramine grof poeder produceren, help alsjeblieft Ik begrijp niet wat de volgende stap voor mij is om Methamfetamine kristallen (ijs/meth) te kunnen produceren.
 

pdwshopnl

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 4, 2022
Messages
16
Reaction score
6
Points
3
Hoe is de situatie met CIRRUS tabletten in de EU?
Ik hoor dat de eerste stap het verwijderen van het omhulsel van alle tabletten is - met de handen - (tijdrovender proces) in aceton, vervolgens als het droge malen voor poeder is, vervolgens extractie met tolueen 2-3x (in tolueen is natuurlijk ongewenst product gestopt reactie omdat hydrochloride niet oplost in tolueen) - filtraat en dit extract eruit.
Vervolgens filtraat alkaliseren IT voor verandering pseudoephedrine hydrochloride naar base en extractie een opnieuw (minimaal 3 keer) met ether/tolueen/etc en gassing hcl tot neutrale ph en voor einde filtraat, droging om pseudoephedrine hcl klaar voor de volgende stap.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Wat Cirrus bevat
- Actieve ingrediënten:
Elke tablet bevat 5 mg cetirizine dihydrochloride in een vorm met onmiddellijke afgifte
en 120 mg pseudoefedrinehydrochloride in een vorm met verlengde afgifte.
- Andere niet-actieve bestanddelen:
Hypromellose.
Microkristallijne cellulose.
Watervrij colloïdaal siliciumdioxide.
Magnesiumstearaat.
Lactosemonohydraat

pdwshopnl, over het algemeen ziet je extractieroute er goed uit. Vorm met verlengde afgifte - en er is een omhulsel van tabletten. Voor de extractie van tolueen, is het noodzakelijk om alles op te lossen in warm water, filter uit onoplosbare en na al geëxtraheerd met tolueen.
 
Last edited by a moderator:

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Temperaturen worden aan de kook gebracht, de exacte reactietijd wordt alleen bepaald door TLC.
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Aangezien jouw en expert de troep uit Mexico meth is. En is alle meth gewoon zeggen dat we hadden stront uit moskou route berken reductie en elke andere route die je kunt bedenken. Zou het allemaal hetzelfde. Je een tijdje high houden. Want van deze troep word je een paar uur high, dus ik vraag me af of het wel meth is.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
TLC, wat is dat?
 

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
TLC = Tender Loving Care
Dit betekent dat de temperatuur wordt aangepast tot een goede reflux is bereikt (refluxring in het onderste 1/3 van de condensor).
De tijd zal ook variëren, maar 24 uur is een goed uitgangspunt voor een eerste keer. Aan de hand van de veranderingen in de reflux kun je zien wanneer het klaar is.
 

yuiopjkl

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 14, 2022
Messages
73
Reaction score
40
Points
18
Hoeveel methamfetamine kan 100 gram pseudo-efedrine pillen maken?
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Is het uit de pillen gehaald of erin gedaan en zo ja, wat is de prijs van pseudo? Kun je pseudo van farmaceutische kwaliteit op de markt krijgen? Want waar ik zit kun je maar 9 gram per maand kopen en ik moet mensen in mijn biz zetten om iets te krijgen wat de moeite waard is.
 
View previous replies…

brianvene1

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 21, 2022
Messages
20
Reaction score
12
Points
3
Het hangt af van het proces, de duitse onder (pdf beschikbaar) methode haalde 2,7 g eruit en maakte er 1,6 +- van.
Maar met deze hoeveelheid kunnen de factoren etc. veranderen.
Lees meer en wees geduldig
 

brianvene1

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 21, 2022
Messages
20
Reaction score
12
Points
3
W.D, G.P
1-Kan ik de tolueenextractie gebruiken na Hypofosfor refluxe?
2-Wat is de verkregen zuiverheid en hoe kan ik die verbeteren?
3-Wat is de maximale hoeveelheid die kan worden gesynthetiseerd met deze methoden?

hartelijk dank
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
u gebruikt deze synthese (klik). Uiteindelijk voegen we een waterige alkalioplossing toe tot de basische pH (>10). Tolueen kan worden gebruikt voor extractie. Extract kunnen we wassen met water, pekel, thiosulfaat (om het resterende jodium te wassen). De reactie is goed te schalen als de benodigde apparatuur aanwezig is (goed roeren, voldoende volume van de kolven en gecontroleerde reflux). Maar het opschalen moet geleidelijk gebeuren (als er geen ervaring is).
 
Last edited by a moderator:

ice

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 30, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Hallo, ik volg de Moskou-route. In de laatste stap wordt waterstofchloridegas in de tolueenextractieoplossing gepompt en worden enkele transparante kristallijne stoffen in de wand van het bekerglas verkregen, in tegenstelling tot het witte poeder in de video. Ik kan gewoon niet tegen de penetrante geur van waterstofchloridegas. Wanneer de tolueenoplossing aan het einde wordt uitgegoten, ligt er nog steeds een kleine hoeveelheid gele olieachtige vloeistof op de bodem van het bekerglas. Breng ik niet genoeg waterstofchloride in?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
 

ralralro

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 10, 2022
Messages
9
Reaction score
4
Points
1
Welke materialen en apparatuur raadt u hiervoor aan?
 

ralralro

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 10, 2022
Messages
9
Reaction score
4
Points
1
Hoe maak ik 25% natriumhydroxide met 5% natriumhydroxide?
Kan epadrine gebruikt worden in plaats van pseudo-efedrine?
 
Last edited:

ralralro

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 10, 2022
Messages
9
Reaction score
4
Points
1
Ik heb veel vragen, dus ik heb ze samengevoegd en
Ik weet niet hoe ik bovenstaande vraag moet verwijderen, dus ik schrijf me opnieuw in

1. Hoe drogen onder hoog vacuüm
2. Hoe onderfosforzuur extraheren met natriumhypochloriet
3. Welke apparatuur gebruik je voor extractie met tolueen?
4. Kan epadrine gebruikt worden in plaats van pseudo-efedrine?
5. Hoe maak je 25% natriumhydroxide met 5% natriumhydroxide?
6. Hoeveel gram natriumthiosulfaat moet ik gebruiken met hypofosforroute?

Ik ben een beginner dus ik heb veel vragen, sorry en bedankt voor jullie hulp.
 

SpectreOfCommunism

Don't buy from me
New Member
Joined
May 28, 2022
Messages
13
Reaction score
7
Points
3
Aangezien de Moskou-route alleen lijkt te verschillen van de gebruikelijke HI/RP-methode doordat er gewoon I2 wordt gebruikt in plaats van HI, is mijn vraag -- waarom gebruiken mensen de Moskou-route niet vaker? Zijn de opbrengsten over het algemeen vergelijkbaar met de HI-methode? Wat is het addertje onder het gras? Geweldig geschreven btw
 
Top