Methamfetamine uit efedrine door jodium en rode P

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
31
Points
28
Zeer gedetailleerde uitleg, chemicus, ik heb nu 57% joodwaterstofzuur, rode fosfor, jodium, pseudo-efedrinehydrochloride en gedestilleerd water. Kunt u mij de toevoegingsverhouding, refluxtemperatuur en -tijd vertellen?
 

Hypnou

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 1, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Ik begrijp niet waarom dat zo is, ik vraag het alleen omdat het voor mij beter is om altijd E+P+H3PO4 85%<+... en verwarmen tot 110C en beginnen met geleidelijk laten vallen I volgens hoeveelheid E in reactie, in principe toen ik reactie gefilterd naar container met tolueen of xyleen en toegevoegd mengsel NaOh met water, dus ik heb dat is dezelfde schone freebase wat ik kan gefilterd uit droge NaOh wat perfect geabsorbeerd alle onzuiverheden na 2-3 keer toevoegen mengsel HCl 32%<+ met water voor elke keer schudden en scheiden kleiner deel dus als dat ik kan doen maken mooier product zonder herkristallisatie MAAR GUYS I DONT WIL LIKE EEN BESTE SMARTER DUDE ON WORLD ALLEEN VRAAGDE WAAROM ZO COMPLICATED BECAUSE A NOOIT PROBEREN ANDERE METHOD WAT IK WEET DOEN. 🙃 vrede 🤘
 

fruithuntr

Don't buy from me
Member
Joined
May 7, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Dus we hoeven niet eens een refluxcondensor te gebruiken en we kunnen het maar anderhalf uur koken in plaats van 24 uur? Waarom staat de video erop als de kooktijden niet kloppen en hij niet refluxt? Gaat dit wel werken? Waarom plaatsen we valse informatie, kunnen we een betere methode gebruiken dan deze man in de video, hoe kunnen we een reactie maken met een reflux voor kleine batches met behulp van otp-producten of zoals ethis video zegt we hoeven niet eens te refluxen, ik ben erg in de war waarom de admin zou toestaan dat zo'n waardeloze video wordt gebruikt op deze site?
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
103
Reaction score
64
Points
28
Je hebt veel kritiek met veel vragen! Als je het beter kunt. Laat je video zien!
 

Hypnou

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 1, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
hey dude sorry gewoon je niet denken over mij niet slecht iam echt vriendelijk persoon en nieuwsgierig, maar ik wil weten waarom zo dat ingewikkeld en langer en waarom gebruikt zo veel jodium en werkt met Hypofosforzuur, ik wil een aantal mijn video alleen voor adviezen van andere mensen met deze hobby, maar ik ben paranoïde posten in de ether 😶‍🌫️ vrede 🤘
 

bigclit

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 6, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Kan iemand mij een link geven naar een one pot-methode waarbij ik alle materialen persoonlijk kan krijgen? Het maakt me niet uit of ik met wat vieze meth eindig, ik ben gewoon op zoek naar een project terwijl mijn vrouw een weekend de stad uit is.
 

Hypnou

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 1, 2024
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Doe het alsjeblieft niet, er bestaan echt veel betere methodes die je jezelf kunt aanleren, alleen al voor het respect voor koken 🫠
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ik heb geen toegang tot een vorm van efedrine, wat is het alternatief? Kent u een andere methode, laat het me dan weten
 

Jeffrey B.

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 25, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Je kunt het synthetiseren, uit planten halen of kopen in de vorm van medicijnen op recept, afhankelijk van waar je woont.
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ik heb alle methoden geprobeerd Niet van het medicijn, niet van de plant Ik heb geen toegang tot enige vorm van efedrine
 

calmcatfather

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Hier staat racemische of synthetische efedrine. Kunnen we in plaats daarvan Psodoephedrine gebruiken?
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Kan iemand deze vraag beantwoorden?
 

calmcatfather

Don't buy from me
Member
Language
🇹🇷
Joined
Jul 21, 2024
Messages
18
Reaction score
4
Points
3
Voor zover ik heb onderzocht, denk ik dat efedrine of pseudo-efedrine in de vorm van hydrochloridezout succesvol werkt voor deze reactie. Maar ik heb nog steeds geen definitieve informatie kunnen vinden.
 

picture5757

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 14, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hallo meneer.
Dank u.

Ik heb een vraag.

Waarom is het in poedervorm en niet in kristalvorm?

Wat is de zuiverheid van het eindproduct?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hallo, omdat het racemische methamfetamine is.
De zuiverheid is niet geschat door een analytisch laboratorium.
 

picture5757

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 14, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
dank u wel meneer.
Zijn de videomethoden en de Moskouroutes hetzelfde?
 
Last edited:

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
DCM / Dichloormethaan / Methyleenchloride (hetzelfde) reageert met secundaire amines om een gelijke hoeveelheid chloormethylchloriden en iminiumchloriden te produceren. Deze kunnen reageren met de resterende amines, bla bla bla. De snelheid waarmee dit gebeurt hangt af van het amine, ik vermijd het gebruik van DCM als oplosmiddel als ik met amines van welke soort dan ook werk.
 

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
Het is een poeder omdat het gewoon geherkristalliseerd moet worden. Het is echter hetzelfde: als een poeder volledig zuiver is en de herkristallisatie enkel gebeurt voor esthetische doeleinden (hoe het eruit ziet), dan moet het gewoon opgelost en langzaam verdampt worden. Langzame verdamping betekent grotere kristallen; snelle verdamping betekent kleine kristallen, die eruit kunnen zien als poeder. Herkristallisatie wordt meestal achterwege gelaten en er wordt aangenomen dat het gedaan wordt als de persoon het wil doen, omdat het een erg persoonlijke afsluitende stap kan zijn.

Als de kristallisatie wordt gedaan voor zuivering, dan moet het eenmaal opgelost warm gefilterd worden, gevolgd door langzame verdamping, en normaal gesproken geven alle moleculen er de voorkeur aan om hun rooster te vormen met soortgelijke moleculen. Dat betekent dat alles wat verwijderd wil worden, aan de buitenkant van het kristal zal zitten in plaats van erin.
 

222mario

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 27, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik ben helemaal nieuw hier, kan iemand me helpen met de productie?
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hoeveel ml moet de glazen ballon zijn en hoe moet de refluxkoeler zijn? Kunt u alstublieft antwoorden?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Over welke ballon heb je het? Standaard Allihn reflux condensor, gemiddelde grootte.
 

iceberg

Don't buy from me
Resident
Language
🇹🇷
Joined
Jul 15, 2024
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Er staat NH4Cl en H2SO4 in de lijst. Waar worden deze precies gebruikt in synthese? Bedankt voor het antwoord.
 
Top