Amfetaminesynthese van P2NP via Al/Hg (video)

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93

Welke temperatuur kan ik het beste gebruiken om de isopropyl uit de oplossing te verdampen om de vrije base niet aan te tasten?
Om een stoomdestillatie uit te voeren nadat de verdamping is begrepen


Ik dacht dat na het 'kwijtraken' van de Isopropyl de freebase klaar zou zijn. Ik ben op zoek naar 'A-Oil'/Amphetamine Freebase om er pasta van te maken, geen sulfaat.
Dus ik zou de Isopropyl moeten verdampen om het gebruiksklaar te maken, aangezien de Isopropyl zou worden toegevoegd door de mensen die de 'A-Oil' zouden overbrengen naar speedpasta (met Isopropyl en H2SO4).

@G.Patton bedankt voor alles, je hebt me tot nu toe goed geholpen!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
De beste optie is het gebruik van vacuüm (rotovapmachine). Temperatuur niet hoger dan 55-60 deg C.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93

Bedankt, ik zal dat opnemen in mijn lijst met labapparatuur :)
 

Panzerschokolade

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 26, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Eerste poging met fosforzuur: volledig succes.
Tweede poging, alles hetzelfde maar verdubbelde reagentia en extra reiniging van a-vrijbase/IPA-mengsel met NaOH-oplossing (dezelfde conc als in recept) in scheitrechter eindigde slecht. Het werd op pH 6 gebracht, indicatorpapier bleef geel, maar er was geen neerslag. Toen voegde ik wat 99% aceton toe aan dit gelige na-acidemengsel, en er werd een wit neerslag waargenomen. Na een paar minuten voorzichtig mengen begon er een grote kleverige klont te ontstaan. Het werd goed gefilterd en na spoelen met aceton bleef het plakkerig en slijmerig. Het wil niet drogen, zelfs niet in een oven van 105°C. De eerste batch was geurloos en superdroog/bul. De geur van de tweede is sterk en kenmerkend voor amp. Wat heb ik verkeerd gedaan? In mijn land kan ik geen zwavelzuur kopen dat sterker is dan ~36%, dus ik gebruik het niet.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Gooi het weg en begin opnieuw, die plakkerige troep zal nooit drogen.Ik stel voor dat je alkali toevoegt tot ph 13 zoals in de procedure, ongeacht de hoeveelheid heb je volledige scheiding nodig en een ph van ten minste 13.Probeer je zuur licht te verwarmen (geldt alleen voor fosforzuur) voor gebruik, als dat het niet doet klinkt het voor mij als een te dillute organische faselaag of een te natte organische fase.Ik zou het gebruik van een vast droogmiddel en/of stoomdestillatie en/of oplosmiddelverdamping onder vacuüm adviseren.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
let op: chloordroogmiddelen zijn onverenigbaar met ipoh
 

Heartburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 10, 2022
Messages
18
Reaction score
13
Points
3
Helemaal aan het begin van het onderwerp zei HIGGS BOSSON:
Als we zijn verhoudingen extrapoleren voor een batch van 2,5 kg, moet je een reactor van 500 liter gebruiken. Ik vraag me af hoe de reactiesnelheid en de opbrengst eruit zullen zien als het nitropropeen/ipa/zuurmengsel aan het begin wordt onderkoeld? Misschien kunnen we, als we aluminiumkorrelparels van 0,6 mm gebruiken in plaats van folie, de reactie zoveel vertragen dat we overkoken van schuim voorkomen en een kleinere reactor dan 500 liter gebruiken?
De nadelen van deze oplossing kunnen zijn dat de reactietijd erg lang is en dat het kleine amalgaamoppervlak van de Al-korrels ons kan dwingen om ter plekke extra kwikporties toe te voegen om de reductie op gang te houden. Uiteindelijk, als freebase wordt gedestilleerd, is er geen manier om kwikionen naar het eindproduct te brengen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93

Ik hoorde dat het bij het opschalen van deze reactie aan te raden zou zijn om nog grotere stukken aluminium te gebruiken om de reactor niet te bederven of een te heftige reactie te veroorzaken zodra de P2NP wordt toegevoegd. Hoe dan ook, de Al/Hg route lijkt te veel problemen op te leveren bij het opschalen.

Ondertussen vond ik de NaBH4/CuCL2 route geschikter voor een productie op grotere schaal met 1kg+ P2NP.
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Hoe schaal je deze reactie?
Dit is een van de eerste reacties die ik maakte toen ik net begon en ik deed een kleine batch.
Als je een batch van 1 kilogram wilt maken, heb je ongeveer 1 kilogram folie nodig. Dat spul is enorm in volume, dus hoe werk je met zo'n grote hoeveelheid?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93

Er is mij verteld dat deze reactie alleen moet worden geschaald tot 100g P2NP, omdat anders het verlies in opbrengst te groot zou zijn/de reactie te zwaar zou worden met gewone apparatuur.

Indien geschaald, dan ingrediënten lineair schalen
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Ja, het lijkt niet mogelijk om het op te schalen voor meer dan dat.
De natriumborohydride reactie is goed, maar de kosten van het natrium maken het onlogisch vanuit een financieel perspectief.
 

obwiju

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 2, 2022
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Goede leverancier. Uitstekende service vooraf. De bestelling kwam zeer snel aan
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Decanteren: verzamel de bovenste laag met amfetamine base in alcohol. Het kan een beetje gedroogd worden met watervrij magnesiumsulfaat, en de slak kan extra geëxtraheerd worden met een apolair oplosmiddel (ether, benzeen, tolueen), het oplosmiddel wordt dan verdampt.
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Kunt u dit gedeelte verder uitleggen, want ik begrijp het niet?
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Kan iemand me leren hoe ik het moet drogen
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hallo. Je kunt alleen Engels gebruiken voor publicatie. Lees meer over decanteren in Decanteren, filtratie op zwaartekracht en het overbrengen van vloeistoffen.
Magnesiumsulfaat (MgSO4) wordt toegevoegd aan een organische oplossing en absorbeert watermoleculen uit de oplossing. MgSO4 is poeder en wordt vast wanneer het water absorbeert. Je moet MgSO4 toevoegen totdat het geen water meer absorbeert.
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Hartelijk dank
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Dan
Dank u
 
Top