4mmc - aminering in DCM. Enkele vragen

Netflix

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 9, 2022
Messages
54
Reaction score
52
Points
18
Ik zie dat je het doet met een open vat tijdens de aminatie en dan is er een zeer grote stank gedurende het hele proces zo'n methode leidt ertoe dat de politie snel binnenstormt en het labo sluit. de meest verstandige methode is om de reactorkolf gesloten te houden en dan wordt de freebase niet zo snel warm, slechts maximaal 36 graden voor enige tijd.
 

Prima4mmc

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 26, 2022
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
Kan ik aceton toevoegen in plaats van ethylacetaat?

Dat wil zeggen, het is niet nodig om vast te houden aan die -6/-8 graden

Perfect uitgelegd, lof daarvoor.


Het is dus mogelijk om de kolf zonder zorgen goed af te sluiten en alleen periodiek de overdruk af te laten lopen via de scrubber om de geur kwijt te raken? Dit heeft geen invloed op de reactie, opbrengst of zuiverheid van de reactie?
 

Netflix

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 9, 2022
Messages
54
Reaction score
52
Points
18
doe zoals het is in de benzeen videokolf, roerder en refluxkoeler. de freebase zal niet meer dan 36 ° C opwarmen
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28
Leuk om eindelijk een discussie te zien over een schonere manier om mmc te maken.
Ga zo door jongens!
 

Bennychairman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
25
Reaction score
17
Points
3
Leg een ballon op de condensor, dan blijft de druk in de RV gelijk.
 

Didi

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 13, 2022
Messages
31
Reaction score
18
Points
8
Groene kleur freebase waarom is ??
 

Attachments

  • wVAhsP0UMz.jpg
    wVAhsP0UMz.jpg
    132.1 KB · Views: 139

ChemDamn

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 27, 2022
Messages
40
Reaction score
28
Points
8
Ik mag aannemen dat je de vrije base na de methylaminering 15-20 uur hebt laten staan. dat kan niet. direct na de methylaminering moet er worden aangezuurd. De vrije base 4-mmc is vrij bros en heeft een korte halfwaardetijd. groene kleur - het resultaat van ontleding en isomerisatie
 

ChemDamn

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 27, 2022
Messages
40
Reaction score
28
Points
8
de kleur moet goudgeel zijn, als een citroen, licht
 

Chemix-Express

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
45
Reaction score
22
Points
8
Groene kleur = te veel bk4 reageerde niet, blauwe kleur = te veel methylamine reageerde niet of werd niet voldoende uit freebase gewassen
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
50
Points
28
Zijn die niet met elkaar verbonden? Ik bedoel dat teveel niet gereageerd bk4 ook teveel niet gereageerd amine zou betekenen en vice versa.
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28
Moet freebase na de reactie 2 keer gewassen worden met gewoon water, dan 1 keer met 10% natriumbicarbonaat of 1 keer met 10% natriumhydroxideoplossing?
Wat maakt de freebase schoner? Hoe doen jullie het zodat de meeste niet-gereageerde bk4, methylamine en onzuiverheden worden verwijderd?
Na alle wasbeurten wordt een snufje keukenzout toegevoegd om het laatste water weg te duwen zodat het zich volledig afscheidt, toch?
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
50
Points
28
Doe gewoon een even hoeveelheid van 10% natriumbicarbonaat wateroplossing (bakpoeder).

Was vervolgens met evenveel water. Schudden, herhalen. Tot de freebase helder en niet troebel is en/of de waterlaag helder is zodat je het zou drinken. Dat schoon .
 

caesare.robot

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 3, 2022
Messages
14
Reaction score
9
Points
3
zwemmen gestabiliseerd met 4mpph. brominatie via h2o2. aminatie met m40 in dcm. na vacuümdestillatie 80% vrije base uit uitgangsmateriaal.
 
Top