- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,325
- Deals
- 1
Dus het lijkt erop dat het enige wat overblijft is dat de reactie niet de vereiste temperatuur heeft bereikt, niet lang genoeg heeft gereageerd of te weinig of te veel is geprotoneerd door de hcl. Ook ik ben mislukt met deze synthese. Twee keer zelfs, in ethylacetaat. De laatste keer kreeg ik kristallen die er goed uitzagen, de juiste oplosbaarheid hadden in meerdere oplosmiddelen, op de juiste temperatuur smolten en 8s identiek waren aan het product dat ik aan het maken was, behalve dat het 0 potentie had. Ik maak mijn eigen methylammoniumchloride en verfijn het. Ik zit met een probleem. De CH³NH²HCl ziet er anders uit dan de ammoniumchloride. Geeft brandbaar gas af wanneer geneutraliseerd door NaOH+ water.... Ik snap het niet. De 2-b-4-mp brandt je ogen uit en je neus loopt over terwijl het naar sinaasappellikeur ruikt. Ik ben ook verloren
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 6
Ik heb ook een keer Ethylacetaat geprobeerd en het product was niet sterk. Ik weet het niet, maar misschien is de reactie met ethylacetaat geen goede route?