Question Mikä on bu ku -kide

Methylamine

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
18
Hei kaikille
Tietääkö kukaan, mikä on bu- tai ku-kide.
Ymmärtääkseni se on uusi rc jotkut stim.
Mutta silti haluan tietää jos joku tietää sen kemiallisen nimen tai cas numeron ?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
YUK!!! Näyttää siltä, että Alexander Shulgun suunnitteli sen itse. Psykedeelinen vauhti on.....hieman sekava päivittäiseen toimintaani nähden. 😅

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Reaction score
32
Oletko kokeillut sitä?

spacetruckin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
10
Joo juuri recieved some.is siellä anyw käyttää sitä kääntää sen jotain better.everything ive lukea siitä sanoo sen tappaa ihmisiä, enimmäkseen ihmisiä, joilla met ja fent in thier system.thats lil liian lähellä kotiin minulle, mutta vihaan heittää it.like synteettistä osaksi jotain muuta, mutta vain on tislaus setup kanssa reflux ja ylimääräisiä condensers.dont on 5 tai 3 neck.any ideas?

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
43
En ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa kuin BU/KU-myyjien aalto viime vuonna (ja ilmeisesti edelleen menossa). He vain jatkoivat ilmestymistään arvosteluista riippumatta ja kieltäytyivät tuottamasta todellista kemiallista nimeä riippumatta siitä, kuinka kovasti heitä kiusasit. Lopulta tulin uteliaaksi ja todellinen näyte ja siellä ei vain ollut paljon.

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
42
Deals
5
Eutylone

Synteettinen katinoni

CAS-NUMERO: 802855-66-9

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
721
Onko se tällä hetkellä laillista Kiinassa?

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
42
Deals
5
Kiinassa ei ole tällä hetkellä laitonta valmistaa
Tehtaamme tuottaa myös
Hinta on erittäin halpa ja laatu on taattu
Voin tarjota sen, jos haluat

3vilxhemist007

Don't buy from me
Resident
Reaction score
5
Jos u polttaa sitä blunt n make.it dirty sen itse asiassa melko euforinen mutta on poltettava tällä tavalla olen itse asiassa melko Crack n vaihtoi tähän

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Yksi yhdysvaltalaisista myyjistämme lähetti minulle 3,5 g eutylonia ilmaisena näytteenä. Minulla on gramma kaverille ja olen polttanut gramman tai niin. Se muistuttaa maultaan mustaa lakritsia ja sillä on stimuloivia ominaisuuksia, mutta ei paljon euforiaosastolla. Minulla on gramma tai vähän enemmän jäljellä ja verrattuna suurimpaan osaan näkemästäni se on melko ruskea ja pehmeä. Haluaisin kiteyttää sen uudelleen, mutta en ole varma, mikä olisi hyvä liuotin. Onko kenelläkään tietoa? Minulla ei ole paljon vaihtoehtoja käsillä. Minulla on; anhy. Iso anhy asetoni kloroformi naftan etyyliasetaatti ja vesi. Mineral spirits.if polaarinen ei-polaarinen puhdistus auttaisi mitä 2 liuotinta pitäisi olla? Katselin ympärilleni noin 1/2 tuntia, mutta en oppinut paljon liukoisuudesta.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Vesi + asetoni (1 jauhe /1,5/1).

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Sen liukoisuus veteen on periaatteessa 0. Päädyin tekemään etyyliasetaattia ja vettä, mikä teki siitä jotain roskaa ( sekoitin sitä lämmöllä noin 5 minuuttia 2 kertaa ja erottelin veden) sitten kiteytin uudelleen lisäämällä ISO:n etyyliasetaattiin ja lämmittämällä ja sitten pistämällä sen pakastimeen, mikä palautti kirkkaan valkoisia kappaleita, jotka olivat valtava parannus