Se on niin outo, että kukaan sitä myyvä ei edes sano, mikä se on. Joka toisessa RC:ssä kerrotaan tarkalleen, mikä se on. Mitä tulee hyvään ja huonoon, se on katsojan silmässä. Voit tarkastella sert, Dat-suhteita, sisäänpäin suuntautuvaa ulospäin suuntautuvaa siirtimen estoa, voit tarkastella miljoonia mittauksia, mutta makua ei voi mitenkään korvata. Juuri tänään huomasin, että BPZ:n sert/dat-suhde on hyvin lähellä kokaiinia, ja ajattelin, että "hmmm, saattaisin pitää siitä!", mutta sitten luin, että se on hallusinogeeni, ja siitä en todellakaan pitäisi. Olen miettinyt a-pvp:tä, mutta suhde on aivan ylivoimainen! puhdasta datia, ei kai mitään euforiaa. Joten,spekuloida siitä miten tykkää huumeesta lukemalla idt:stä on vaikea tehdä. Minä tykkään polttaa crackia. En myöskään vastusta metaa mutta siinä ei ole eufriaa kuten crackissä. Olen melkein ainoa tuntemani ihminen, joka on pitänyt sitä jonkin aikaa varastamatta, valehtelematta ja tulematta täydelliseksi paskiaiseksi. Etuaivokuoreni on vakavasti vaurioitunut. Ehkä siksi.