Fenyyliasetonien (P2P) synteesi BMK-etyyliglykidaatin avulla.

chem19

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
@G.Patton hei,
Tarvitsen siunaustasi ja tukeasi.
Vaiheessa 6 tarvitaan NaOH-liuosta 30 % 450 ml.
Minulla on NaOH-pelletti. Kuinka paljon näitä pellettejä tarvitaan kuinka paljon vettä, jotta saadaan toivottavaa 450 ml liuosta.
Plz opastaa minua, koska saan erilaisia vastauksia.
Kiitos etukäteen
Terveisin
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hei
450*0,3=135g NaOH:ta ladataan dekantterilasiin, lisätään sinne vettä, jotta saavutetaan 450 ml riski.
 

chem19

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
@G.Patton Kiitos paljon. Olet paras. Jumala siunatkoon sinua. Jos onnistun, osallistun ehdottomasti bb-projektiisi. Toivon, jos voisin olla kokeellisen kemian opiskelijasi. Kiitos vielä kerran.
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Onko kukaan kokeillut uutta BMK-öljyä? cas 41232-97-7. Kymmenen vuotta sitten voit vain saada BMK-jauhetta, tehdä liuoksen metanolin kanssa 1:1 ja tiputtaa sen suoraan al/hg:hen ja olisit valmis samana päivänä... vaaditaanko hydrolyysi kaikkien uusien BMK-johdannaisten kanssa? 5449-natriumsuola on surkea verrattuna vanhan koulukunnan BMK:hon.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Sinun on suoritettava emäksinen hydrolyysi ja kuin hapan, kuten PMK-glykidaattien osalta.
Se ei ole totta, et voisi valmistaa metaa suoraan BMK-glysidihapon natriumsuolasta. Sinun on ensin hankittava P2P.
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
En sano, että se oli natriumsuola, tiedän, että se ei ollut natriumsuola jauheen rakenne näytti täysin erilaiselta koostumukseltaan kuin BMK-johdannainen 5449.
 

guideme

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 29, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hei asiantuntijat, tämä on ensimmäinen viestini. Toivottavasti saan vastauksen.
Minulla on 200 ml glykidaattiesteriä
Kysymykseni on, kuinka paljon natriumhydroksidiliuosta,vettä ja liuotinta minun pitäisi käyttää vaiheessa 11,14,15,
ja HCl:ää vaiheessa 18. Kiitos
 

guideme

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 29, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
@G.Patton saanko vastauksen.i m noob. Mutta minulla on kemiallinen pääsy
 
Last edited:
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Voit laskea ne itse. Sillä on suora riippuvuus ja se voidaan skaalata suhteessa alaspäin.
 

guideme

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 29, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
G.Patton Plz correct me if I m wrong.
Käytit 700 ml:n glykidistä esteruiskua varten 450 ml 30 %:n natriumhydroksidiliuosta,
joten 200 ml:aan minun on käytettävä 128,5 ml natriumhydroksidiliuosta ja 142,8 ml tislattua vettä ja 142,8 ml touleenia.

Tai jos jotain muuta.plz ilmoittaa minulle.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Miten laskit 700 ml:n luvun? Tästä erästä saat teoriassa 658ml glykidiesteriä (100 % saanto). Todellisessa synteesissä se on vähemmän.

osuus on oikea, mutta sinun ei tarvitse ottaa 700 ml. Laske se 530ml:ksi (esimerkiksi 80 % saanto).
 

skanderbeg

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
59
Reaction score
33
Points
18
HCL:n lisääminen on yleensä 2-3 kertaa glykidaattijauheen määrä tai tekemällä se silmämääräisesti lisäät HCL:ää hitaasti, kunnes se lakkaa reagoimasta vesi-glykidaattiliuoksen kanssa.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Pitääkö tällä prosessilla tuotettua BMK-öljyä=P2P tislata ja puhdistaa edelleen?
Vai voiko BMK-öljyä käyttää suoraan metamfetamiinittoman emäksen valmistukseen?
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Osaako kukaan opettaja vastata tähän kysymykseen? Minun on selvitettävä epäilykseni.

Mikä on tällä menetelmällä valmistetun P2P:n laatu? Aloitin dimetyyliformamidilla, mutta prosessin ja videon opetuksen mukaan valmiin P2P:ni väri näyttää olevan hyvin vaalea. Mistä tämä johtuu ja mikä siihen vaikuttaa? Seurataanko metamfetamiinivapaan emäskokeen tuloksia?
 

Attachments

  • UxRJQ41Sm2.jpeg
    UxRJQ41Sm2.jpeg
    5.4 MB · Views: 262

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Iv oli samanlainen p2p yllätys hydrolyysin jälkeen liian kuitenkin minun oli huonolaatuinen BMK-jauhe ja lopputuote oli melko heikko.
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Iv oli samanlainen p2p yllätys hydrolyysin jälkeen liian kuitenkin minun oli huonolaatuinen BMK-jauhe ja lopputuote oli melko heikko.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Onko jokaisella käytetyllä reagenssilla mahdollisuus vaikuttaa näihin? Vai onko luettelossa jokin reagenssi, joka on korvattava?
Käytän aina samaa menetelmää, mutta tällä kertaa se on erilainen. Se on ilmeisesti tummempi, mutta en tiedä, mikä osa vaikuttaa siihen, koska aika, määrä ja prosessi ovat kaikki samat.
 

Attachments

  • mDJugV0l32.jpeg
    mDJugV0l32.jpeg
    4.7 MB · Views: 97

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Unohdat tärkeimmän, joka vaikuttaisi siihen... Lämpötila
 

Teotaita

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 16, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
GPATTON just too be clear "19. Seos kuumennetaan 60 °C:seen ja dekarboksyloidaan jatkuvalla sekoituksella 5 tunnin ajan.".
Kuumennetaanko seosta koko ajan 60 C:ssa vai kun se on saavuttanut 60 C:n lämpötilan, sammutetaanko lämpö ja sekoitetaan vain jatkuvasti 5 tunnin ajan?? Kiitos
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
38
Reaction score
6
Points
8
Olen hieman hämmentynyt, tämä on BMK saanto 300 ml, onko se p2p vai BMK-öljyn
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Mitä tarkoitat? BMK tarkoittaa bentsyylimetyyliketonia, joka on fenyyli-2-propanonin (P2P) toinen nimi. Voit googlettaa sen helposti tai avata BB Wiki lukemaan....
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
38
Reaction score
6
Points
8
Anteeksi, että minulla on vähän tietoa, haluan tietää, että tämän videon avulla voin valmistaa metamfetamiinia saamastani BMK-öljystä.
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
38
Reaction score
6
Points
8
Minulla on BMK Glycidic Acid (natriumsuola) (CAS-nro.-5449-12-7) jauheena, miten voimme tehdä siitä P2P:n.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Etsi BMK-glysidyylieetterien P2P-synteesi

Tai lue lisää vastausalueelta. On myös tapa valmistaa P2P fosforihappohydrolyysillä. Valitse reagenssit, joita voit hankkia, ja valitse sitten menetelmä, jotta et mene harhaan.
 
Top