Olen käyttänyt etyyliasetaattia ja asetonitriiliä rekryst. monta kertaa, mutta vain metan puhdistamiseen ( ei kiteiden luomiseen, kuten on kuvattu).
Etyyliasetaattia käytettäessä en ole koskaan pystynyt liuottamaan sitä täysin 100-prosenttisesti kiehumispisteessä, riippumatta siitä, kuinka paljon ylijäämää olen käyttänyt. Silti se jättää jälkeensä erittäin puhdasta metaa, erityisesti sen pienen prosenttiosuuden, joka itse asiassa kiteytyy sen jälkeen, kun alkuperäinen liuos on suodatettu ja suodos laitettu pakastimeen. Asetonitriili liuottaa kaiken ( en tiedä tavanomaista suhdetta, mutta heti kun minulla on tilaisuus, teen muistiinpanoja jaan), mutta se ei poista kaikkia värjääviä epäpuhtauksia itsestään, mutta jos siihen lisätään aktiivihiiltä ja suodatetaan sellitin läpi suuressa huokoisessa kuumassa lasisessa buchnerissa ( ei suodatinpaperia, jotta se voi kulkea nopeasti) (muuten se voi jähmettyä ja jähmettyä huokosiin ja tukkia koko asian, sekoittua sellitsisaostumien kanssa, luoda todellista todellista sotkua, neuvoni on kokeilla ennen skaalaamista).
Nyt kysymykseni, täytyykö MDMA-enantiomeerit erottaa toisistaan, jotta saadaan aikaan suuria, lasimaisia kiteitä?