Metamfetamiinia efedriinitableteista

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Aspiriini 10 g/100 ml etyylieetteri
Kofeiini 0,2 g/100 ml etyylieetteriä.
Efeedriini ei liukene eetteriin
Käytä vedetöntä eetteriä!
 
View previous replies…

Bmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
🙏
😭Anteeksi ja auttakaa minua Olen lopettanut tämän videon seuraamisen, enkä tuota meteoramiinin karkeaa jauhetta, auttakaa minua, en ymmärrä, mikä on seuraava vaihe, jotta voin tuottaa metamfetamiinikiteitä (jää/meth)
 

Joeking

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hei legenda, en voi elämästäni keksiä, miten erottaa efedriini kofeiinista, koska molemmat ovat liukenemattomia etyylieetteriin, onko sinulla mitään ideaa, TIA.
 

Bmth

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 24, 2024
Messages
10
Reaction score
1
Points
3
🙏
😭 Anteeksi ja auttakaa minua Olen lopettanut tämän videon seuraamisen, enkä tuota metamfetamiinin raakajauhetta, auttakaa minua, en ymmärrä, mikä on seuraava vaihe, jotta voin tuottaa metamfetamiinikiteitä (jää/meth)
 

Jumin

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 31, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Hei kiitos vastauksestasi,

Olen myös pahoillani, että olen uusi näissä asioissa, joten saatan kysyä kysymyksiä, jotka näyttäisivät tyhmiltä, jos niitä tarkasteltaisiin asiantuntijan näkökulmasta.

"" Kukaan ei voi sanoa. Kuinka huono on GAK. teetkö punaisen, valkoisen ja sinisen? kylmäkeitto? Natsi litiumin kanssa. Teitkö kunnon mol-määrän etkä pelkkää silmäpalloa. Kukaan ei voi sanoa ilman lisätietoja."

Puhuin tästä samasta prosessista, joka näytetään tässä videossa. Kuten pseudoefedriinin ja punaisen fosforin käyttö. Tehdään tässä kaksi skenaariota; Yksi, sanotaan, että tein sen täydellisesti ja käytin erittäin tarkkoja mittoja. Kaksi, Tein sen ensimmäistä kertaa ja kuten tavarani( raaka-aineet, reagenssit liuottimet) olivat keskinkertaisen puhtauden tasoa ja tein keskinkertaista työtä. Kuinka paljon puhtautta ja saantoa voin sitten saavuttaa?

"e valmistetaan tavallisimmin joko l-efedriinistä tai d-pseudoefedriinistä, kun taas raseeminen d,l-metamfetamiini valmistetaan tavallisimmin 1-fenyyli-2-propanonista (P2P; tunnetaan myös nimellä fenyyliasetoni ja useilla muilla, hämärämmillä nimillä ja lyhenteillä)."

Tarkoittaako tämä sitä, että koko prosessin lopussa saatu valkoinen jauheen kaltainen tuote oli lopputuote?? Eikä sitä tarvitse käsitellä enempää tai mitään, se on samaa kadulla myytävää "jäämetamfetamiinia"?? Jos näin on, miksi se oli jauheena eikä kristallimuodossa, kuten tavallisesti näemme? Ja miten voimme kiteyttää sen?

Useimmissa videoissa näen myös, että prosessin lopussa he kutsuvat lopputuotettaan (tätä samaa jauhemaista tuotetta) metamfetamiinihydrokloridiksi eivätkä vain metamfetamiiniksi? Miksi näin on? on jää tai kristalli met me yleensä tiedämme, että se on vain metamfetamiinia, mutta itse asiassa se on metamfetamiinihydrokloridia ja sanaa hydrokloridi ei vain mainita, mutta se on aina siellä hiljaisena sanana? Tai hydrokloridi jota saamme lopussa uutetaan toisella prosessilla puhdistaakseen lopputuotteen joka on sitten AINOASTAAN metamfetamiinia (jää, kristallimetamfetamiini)?
 

Sassypants

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2024
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Jälleen kerran kukaan ei voi kertoa. Esimerkiksi: Oletko uusi? mekaanisia menetyksiä tapahtuu enemmän, kun olet uusi esimerkiksi. Sen kanssa taas ME emme voi kertoa, mitä teet punainen, valkoinen sininen? Aiotteko tehdä HI:n PH alas tai vastaavilla fosforipohjaisilla lannoitteilla? Entä fosforin lakkatyynyt. Kuinka hyvin olet puhdistanut sen. Etc etc. etc., ostitko sen. Näetkö, emme voi kertoa sinulle, koska on liian monia muuttujia, mukaan lukien, Yli pelkistetty tai pelkistämätön pusedo efedriini vs. haluamasi met, eikä ole mitään keinoa kertoa ilman kunnollista laboratoriota surullisesti.
 

Jumin

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 31, 2024
Messages
6
Reaction score
3
Points
3
Lisäksi, onko mitään neuvoja tästä????


"e valmistetaan tavallisimmin joko l-efedriinistä tai d-pseudoefedriinistä, kun taas raseeminen d,l-metamfetamiini valmistetaan tavallisimmin 1-fenyyli-2-propanonista (P2P; tunnetaan myös nimellä fenyyliasetoni ja useilla muilla, epämääräisemmillä nimillä ja lyhenteillä)."

Tarkoittaako tämä sitä, että koko prosessin lopussa saatu valkoinen jauheen kaltainen tuote oli lopputuote?? Eikä sitä tarvitse käsitellä enempää tai mitään, se on samaa kadulla myytävää "jäämetamfetamiinia"?? Jos näin on, miksi se oli jauheena eikä kristallimuodossa, kuten tavallisesti näemme? Ja miten voimme kiteyttää sen?

Useimmissa videoissa näen myös, että prosessin lopussa he kutsuvat lopputuotettaan (tätä samaa jauhemaista tuotetta) metamfetamiinihydrokloridiksi eivätkä vain metamfetamiiniksi? Miksi näin on? on jää tai kristalli met me yleensä tiedämme, että se on vain metamfetamiinia, mutta itse asiassa se on metamfetamiinihydrokloridia ja sanaa hydrokloridi ei vain mainita, mutta se on aina siellä hiljaisena sanana? Tai hydrokloridi jota saamme lopussa uutetaan toisella prosessilla puhdistaakseen lopputuotteen joka on sitten AINOASTAAN metamfetamiinia (jää, kristallimetamfetamiini)?
 

roy308

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Jun 12, 2024
Messages
4
Reaction score
2
Points
3
Voisiko joku kertoa minulle, kun tehdään viimeinen vaihe happamoitettaessa vetykloridilla, milloin sen pitäisi päättyä? Pitäisikö minun pitää silmällä pH:ta?
 
Top