Metamfetamiinin kiteyttäminen ja jään valmistus

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Vain d met tekee sirpaleita, ja siihen on monia tekniikoita.
Aion tehdä selväksi, että tämä paskanjauhanta, että HCl-kaasuttaminen antaa jäätä ja sirpaleita, on paskapuhetta. Se toimii vain, jos käytät freonia tai nestemäistä typpeä, jos käytät HCl:ää.
Parhaat sirpaleet tehdään ostamalla 20%dh20rexal tritated fb öljystä pH 5.8 ja kiteytyvä astia Pyrex tarjotin jätetään kaappiin UV mustan valon alle ja. ei saa häiritä lainkaan vähintään viikon ajan vähintään se vie aikaa tehdä ylivoimainen tuote.
Kerron teille kaikille toisen tempun jos vain pH:ta FB-öljynne ja jätätte sen rauhaan se haihtuu ja kuivuu jääksi näin kiinalaiset tekevät sen, kyse on vain kärsivällisyydestä.
Mutta tämä kaasuttaminen tolueenissa ja eetterissä tekee vain jauhemaista tuotetta, joka on palautettava jääksi vain freonia tai nestettä. Typpi tekee hetkessä jäätä, kun HCl-kaasu joutuu kosketuksiin sen kanssa.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Anteeksi, mutta mitä tarkoittaa "osta tekemällä 20 %dh20rexal"? Ja mikä on "UV-mustavalot"? Tiedätkö, että UV ei voi olla musta? =)
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
"Musta valo" on tietty UV-valon alue, joka on lähes näkymätön, kunnes se heijastuu värähtelevästi ympäristön fosforista. Olet varmasti nähnyt sen ennenkin. Ihmiset käyttävät sitä löytääkseen verta ja spermaa, joka on puhdistettu, ja klubi-/rave-ilmapiiriä.
 

jboogie

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 23, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
En näe mitään viittauksia freoniin ja asetoniin, kohta, jossa asetoni jäätyi kahdeksi viikoksi (mitä paskaa se on? se tekee siitä kylmemmän pidempään? stfu), ja lisäksi kohta amfetamiini hcl:stä lopussa ärsytti minua. Kukaan ei tee amfetamiini hcl xytlejä. olen ollut elossa siitä lähtien, kun PPA oli laillista, ja olen tehnyt oman osuuteni korvattuja amfetamiineja, ja yksi ensimmäisistä epäonnistumisistani oli yrittää kaasuttaa PPA:ta, joka on vähennetty rp/i:n, eli amfetamiinin, avulla, ja voin kertoa, että se ei onnistu. päädyt aina hygroskooppiseen yhdisteeseen, joka muuttuu keltaiseksi lätäköksi lautasella.

haluat suurimmat sirpaleet? rextilisoit vedestä. haluat nopeimmat sirpaleet, käytät asetonia ja freonia/hcl:ää. tuo viimeinen tapa on se, miten ne rokottavat MSM:ää sen kanssa lopussa. kunhan sanon. met on muutenkin ällöttävää.

Jotenkin ylläpitäjät käyttävät jotain kohdennettua kampanjaa rekrytoidakseen ihmisiä, ja se tuntuu oudolta. entisenä modina hivestä, zoneista, wd:stä jne. jokin ei tunnu täysin oikealta tässä ryhmässä. se on olemassa keskellä uncannyvilleä. teitä on varoitettu. YMMV.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Riippuu HCl-kaasusta. Jos käytät märkää HCl:ää, saat lätäköitä. Kuitenkin, amph*HCl ei niin hyvä idea. Se on tunnettu tosiasia.
 
Last edited:

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Minä olen tehnyt sen. Voit varmistaa, että sen ohut levy ja se ehdottomasti kuivunut hauraaksi kiinteäksi jätettyään lautasen 70C lämmitettyyn tulostuspediin. Suurin osa siitä oli kuitenkin läpikuultavaa rakeista vahaa, ja siinä muodossa se viettää suurimman osan ajastaan.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Kiitos kaikille neuvoista, mutta rehellisesti sanottuna mikään niistä ei toimi (paitsi UV-menetelmä), käytin 2 viikkoa näihin kokeisiin ja kävi ilmi, että kiteet tulevat esiin vain, kun teet uudelleenkiteytyksen metanolista. Joten kaverit, ennen kuin neuvotte jotain, varmistakaa itse, että se toimii, älkääkä kopioiko internetistä ja liittäkää se tänne, kaikkea hyvää.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
@btcboss2022

Mitä reittiä käytät kristalli-D-metamfetamiinin valmistukseen?

Ystävällisin terveisin
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
L-viinihapporeitti.
 
View previous replies…

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Ajattelin enemmänkin sitä, mitä tehdään lopputuotteen kiteyttämiseksi.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Olen lähettänyt MDMA:n kiteytysmenetelmäni on käytännössä sama.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Olen lukenut tästä reitistä postauksessa täällä.

Mutta en ole lukenut kenenkään tehneen sitä menestyksekkäästi.

MDMA:n lisäksi tuota reittiä käytät metamfetamiinin kiteyttämiseen jääksi?

Ystävällisin terveisin
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
yleisesti ottaen tein erottelun l-viinihapon avulla, ja kun viinihapon seokseen lisätään vettä , metassa muodostuu saostuma, kysymys on, millainen suola se on?
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Kaikki riippuu siitä, miten metamfetamiinin tehtiin aluksi, jos käytät psuedo tai efedriini tuotat dmeth joka voidaan yksinkertaisesti tritated pH 5,8 HClacid the FB imTalking noin paikka kaapissa haihduttaa ti Olen shard tämä on miten kiinalaiset tekevät sen tai on olemassa muutamia vaihtoehtoja adingn dh2o ja niin edelleen.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
O,O'-dibentsoyyli-2R,3R-viinihaposta O,O'-dibentsoyyli-2R,3R-viinihappo
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Merkitsin selvästi btcboss2022.

Olit jo perustanut meidät tänne edellisestä viestistäsi ja olit valmis.

Joten toivotan sinulle onnea tulevissa yrityksissäsi.
 

Re186

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2023
Messages
52
Reaction score
39
Points
18
Missä celsiusasteessa asetoni jäädytetään käytettäväksi pikakiteytyksessä?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Yritettiin happamoittaa ja kiteyttää suhteellisen pieni määrä MDMA:n freebasea.

Freebasen paino uuttamisen ja eetteripuhdistuksen jälkeen on 40 gr. HCl:n laskettu tilavuus = 16,41 ml.

Tarkoitus oli lisätä happo, sitten lämmittää se 130C:een ja pudottaa asetoniin 5-10 tilavuutta ja jättää se pakastimeen.

Tällä kertaa tein sen jostain syystä hyvin hitaasti, mutta tahattomasti. Niinpä koko hapotus kesti noin 30 minuuttia suunnitellusta 15 minuutista. Magneettisekoitinta käytettiin intensiivisesti. Tuloksena PH=2,5

Sitten kun lähestyin suunniteltua tilavuutta, havaitsin uudelleen, että kaikki, mitä minulla on sekoittajalla olevassa dekantterilasissa, on puhdasta valkoista jauhetta. Pudotin sen johonkin määrään jäädytettyä asetonia, mutta pikemminkin pesin sen, koska ei näytä siltä, että siinä olisi enää mitään kiteytyvää.

Todennäköisesti kaikki vesi haihtui hapon tippuessa vapautuneen lämmön vuoksi.

En ole varma onko se hyvä vai teinkö jonkin vakavan virheen?

VBPIZWjQ8k
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Tarkoitan, että kaikki liuos muuttui kuivaksi jauheeksi suoraan dekantterilasissa ilman mitään ylimääräisiä toimia minun puoleltani.
Vapaa emäs ja happo olivat tietysti pakastimesta.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hei, rakas. Haluaisin kysyä sinulta, miksi kuumennat liuosta? Sitä ei tarvita. Myös 5-10 tilavuutta on liikaa. 1-3 on ok.
Mikä on happosi konsentraatio? 35%? Tarvitset tässä tapauksessa noin 18 ml.

Se on ok.

Se ei ole kunnossa. Liian alhainen. 5-5,5 on matalin arvo, joka on suositeltava.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
36-37 % happoa
Joka tapauksessa katsoin lähinnä, miten freebasen väri muuttuu, ja se sopii siihen.
En lämmittänyt happoa tiputtaessani. Sitä käytettiin vain sekoittamiseen.
2,5 se oli liuos, itse suola näyttää 5,5.
 

kharpa177

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
58
Reaction score
20
Points
8
teitkö tämän kiteytymisen lämmityksellä vai negatiivisella lämpötilalla? Voisitko selittää minulle, miten kiteytän vapaan emäksen negatiivisessa lämpötilassa?
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
en tietenkään kuumentanut sitä tarkoituksella. lämpö vapautuu itsestään happamoitumisen seurauksena.
minun tapauksessani virhe oli tehdä se liian hitaasti: yritin saada koko arvioidun HCl-määrän valmiiksi 15 minuutissa.
 
  • Like
Reactions: sal

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Paikallista ylikuumenemista on vältettävä. Reaktio (happamoitumis)ajalla ei ole merkitystä tässä menettelyssä. Lämpötila ja hyvä sekoittaminen ovat tärkeimmät ominaisuudet, joilla on suurin vaikutus reaktioon.
 
Top