Amfetamiinisynteesi P2NP:stä Al/Hg:n avulla (video)

s3v3n

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 9, 2022
Messages
38
Reaction score
11
Points
8
Kun lisäät happoa klo ja, olisiko IT myös mahdollista laimentaa happoa lisää ipa? Ja mihin pH-arvoon minun pitäisi pyrkiä, kun käytän fosforihappoa ja haluan monobasisen suolan? Kiitos paljon
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Sinun on lisättävä ekvimolaarinen määrä ortofosforihappoa saatuun amfetamiinivapaaseen emäkseen, jotta saat monoamfetamiinifosfaattia.
 

s3v3n

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 9, 2022
Messages
38
Reaction score
11
Points
8
Kyllä, ymmärrän sen, mutta mistä tiedän, kuinka paljon freebasea minulla on, saanto voi olla hyvin erilainen...
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Tiesitkö, että sitä voi mitata sylinterillä tai asteikolla?
 

Oppenheimer

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 31, 2022
Messages
11
Reaction score
6
Points
3
Aion yrittää ensimmäistä synteesiä myöhemmin tässä kuussa. Olen jatko-opiskelija, ja minulla on käytössäni joitakin laboratoriolaitteita, joilla voin periaatteessa tehdä mitä tahansa ilman, että tarvitsen jonkun kuittaavan sen. Minun on vain varmistettava, että puhdistan kaiken kunnolla sen jälkeen, mutta se ei ole ongelma. Olen innoissani voidessani jakaa edistymiseni täällä teidän kaikkien kanssa.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Haluaisimme nähdä synteesiraporttisi, onnea matkaan.
 

Mo0odi

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
148
Reaction score
54
Points
28
Kiitos
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Tämä riippuu vain NaBH4-lähteestäsi, testaan pian uutta toimittajaa, joka tarjoaa sitä 128 € / kg, mikä tekee siitä kilpailukykyisen Al/Hg-reitin kanssa.

Teollisessa mittakaavassa esiasteet ja kemikaalit voitaisiin tilata ulkomailta (Intia, Kiina, Pakistan), jossa ne tulisivat niin halvoiksi Al/Hg:n ja CuCL2/NaBH4-reitin kanssa, että molemmat reitit voitaisiin laskea alle 300 €/litra Freebase (laskelmieni mukaan).
 

GhostOfHiroshima

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 29, 2022
Messages
3
Reaction score
1
Points
1
hei, olen uusi tässä ja joku mainitsi, että rikkihappo on korvattavissa fosforihapolla. nyt minulla on muutamia kysymyksiä: mitä pitoisuutta tarvitaan? mitä löysin, on happoa, jossa on 37 % (mutta luulen, että tämä toimii vain hammaslääkäreille) ja pitoisuudet 75-85 %. onko tämä hyväksyttävää käyttää ja onko menettely täsmälleen sama kuin videolla näytetty? lisäksi minulla oli samoja ongelmia muiden ainesosien kanssa: jääetikkahappo, IPA ja asetoni, mitä pitoisuutta tarvitaan? arvaukseni olisi ollut, että mitä puhtaampi, sitä parempi, mutta koska olen täysin uusi tässä asiassa, ajattelin, että sen kysyminen ei ole virhe. ja lopuksi elohopeanitraatti, sitä on todella vaikea saada. en löytänyt edes vanhan koulukunnan lämpömittareita, ainakaan sieltä, mistä olen kotoisin. tietääkö kukaan toimittajia euroopassa?


kiitos etukäteen
 

s3v3n

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 9, 2022
Messages
38
Reaction score
11
Points
8
Menettely fosforihapon osalta on samanlainen, mutta et voi käyttää pH:ta tähän, vaan sinun on määritettävä vapaan emäksen moolimäärät ja laitettava sama määrä mooleja fosforihappoa. Suurempi konsentraatio on hyvä, koska amfetamiinifosfaatti liukenee veteen, ja jos tyhjennät liuottimet, osa tuotteesta häviää, mutta se ei ole paljon, jos sinulla on 85 % fosforihappoa ja voit haihduttaa liuottimen saadaksesi suuremman saannon.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Hei, sanoisin, että et tee mitään väärää valitsemalla korkeamman konsentraation ainesosia erityisesti rikkihapon osalta.
Oletukseni olisi, että epäpuhtailla ainesosilla on negatiivinen vaikutus saantoon ja lopputuotteen laatuun.

Mitä tulee IPA:han, jääetikkahappoon ja asetoniin, sinun on parasta käyttää korkeinta pitoisuutta, jonka voit löytää.

Elohopea(II)nitraatti - sitä ei todellakaan ole helppo löytää tällä hetkellä, mutta voisin suositella sinulle venäläistä myyjää, joka myy sitä.
Elohopea(II)kloridia on kuitenkin paljon helpompi hankkia, ja sitä saa seuraavista liikkeistä/myyjiltä.

@Constantylious777 melko kallis 2.350EUR/Kg.
Verkkosivusto: Orgaaninen kemia Puola 168EUR/Kg

Toivottavasti voin auttaa
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Tervetuloa :)
 

contol

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 24, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ilman refluksilauhdutinta käsittelemme alkoholin haihtumista. Jos sakka muuttuu kiveksi, lisää reaktioon uudelleen puhdasta alkoholia. Täysin suljettu tynnyri ei sovellu, koska käsittelemme voimakkaasti kasvavaa painetta.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Sinun on käytettävä refluksilauhdutinta HIGGS BOSSONin selityksessä kuvatulla tavalla tämän videon alla olevassa selityksessä
 

meribel

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
18
Reaction score
14
Points
3
Hei kaverit,

Miten tehdä happo-emäsuutto freebasea varten ? Voinko käyttää tolueenia ja erotussuppiloa ?

Rikkihappoa en valitettavasti saanut käsiini, joten käytän fosforihappoa.
Pitäisikö minun vain lisätä fosforihappoa vai sekoittaa se asetoniin kuten rikkihapon kanssa?
Kuinka paljon happoa pitäisi lisätä esim. 10ml:lle freebase-amfetamiinia? Yritin ymmärtää g/mol, mutta en pysty...

Kiitos vastauksistanne !!!

Meribel.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Sivu 81, ei dilluutiota, 85 % lisätään kuten ekvimolaarisina määrinä freebaseen. idk about tolueen.

https://ia600202.us.archive.org/34/items/Pharmaceutical_Manufacturing_Encyclopedia_Vols_12_2nd_Ed/Pharmaceutical_Manufacturing_Encyclopedia_Vols_12_2nd_Ed.pdf
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hei. Et voi suorittaa A/B-uuttoa vapaalle pohjalle. Se on mahdollista tehdä vain amfetamiinisuoloilla. Voit lukea käyttöohjeen amfetamiinit-osion pääsivulta Amfetamiinin puhdistaminen happo-emäsuutolla -osio.

Kyllä, sinun on tehtävä rikkihapon kaltainen liuos asetonin kanssa.

Kuinka paljon happoa tarvitset, voimme selvittää ottamalla 10 ml amfetamiinivapaata emästä kuten esimerkissä. 10 ml amf-emästä / 0,936 g/ml = 10,6838 g. Sinun on laskettava moolien määrä: 10,6838 g / 135,21 g/mooli = 0,079 moolia amfetamiinia. Monoamfetamiinifosfaatin valmistamiseksi on otettava sama määrä happoa kuin amfetamiinia.
Näin ollen: 0,079 moolia * 97,994 g/mooli = 7,743 g puhdasta H3PO4:ää. Jos happoliuos on 70-prosenttinen, sinun on otettava (7,743 g * 100) / 70 = 11,06 ml 70-prosenttista H3PO4:ää.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Siellä (s. 82) on selvästi kirjoitettu, että amfetamiinin liuos valmistettiin asetonilla:
 
Top