Syntese af metamfetamin fra P2P og NaBH4-reduktion

ImRegistered

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 27, 2024
Messages
15
Reaction score
4
Points
3
Hvorfor tilsættes isopropyl til methylamin+meoh? Jeg har ikke set brugen af dette opløsningsmiddel i andre lignende skrivelser.
(Link i ovenstående indlæg)
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Fordi det er nødvendigt at genopløse methylamin i IPA. Det er en bedre løsning i forhold til det, jeg har skrevet, fordi det giver mulighed for at slippe af med vand og øge udbyttet.
 

Heligo554

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hvis man nu utilsigtet kommer til at tilsætte for meget NaBH4 på én gang, og temperaturen stiger til 30C, er der så nogen måde at gemme det på, eller er man nødt til at starte forfra under alle omstændigheder?
Ja, jeg ved, at jeg er en komplet idiot... Jeg tilføjede yderligere 300 ml IPA for at fortynde det hele igen, og nu ser det ud til, at der i det mindste sker noget igen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Du skal undgå sådanne temperatursvingninger, fordi det reducerer udbyttet betydeligt. Du kan fortsætte med denne batch. Det er værd at få noget i stedet for ingenting.
 

Amin. M

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2024
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Tak for din indsats
Hvordan bliver slutproduktet til en krystal?
 

Grubby

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 27, 2024
Messages
17
Reaction score
5
Points
3
Det er ikke lykkedes mig at fremstille amfetamin. Jeg vil gerne spørge mesteren. Hvorfor kan vi ikke destillere produktet direkte med kogepunktet for fri amfetamin, når NaBH4-reduktionsreaktionen er afsluttet? Jeg vil gerne kende princippet.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Jeg håber, at du en dag kan få svaret, og at jeg kan forbedre min viden.
 
Top