Syntese af 1-naphthoylchlorid

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
@G.Patton
Hvis vi tilsætter HCl i naftosyre, vil det ikke producere naftoylchlorid?
 

Khaled

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Hej, hvordan går det? Kan jeg spørge om alternativet til naphthoylchlorid? Hvor mange stoffer kan du skrive ned?
 

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
Du kan bruge mange andre reagenser, men det endelige produkt er ikke JWH-018. Det vil producere andre serier af cannabinoider.
 

jarmy

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 25, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
Tak for alt

Kan du fortælle os, hvad der er de alternative reagenser til naphthoylchlorid, fordi vi finder det vanskeligt at fremstille og skaffe det?
 

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2022
Messages
28
Reaction score
28
Points
3
@G.Patton fortæl mig også, hvordan man fjerner det faste affald, der dannes inde i reaktoren?
Vil alkoholisk NaOH rense reaktoren?
 

jarmy

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 25, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
عام جديد سعيد
DET ER EN GOD IDÉ.

Kan du fortælle os, hvad der er de alternative reagenser til naphthoylchlorid, fordi vi finder det vanskeligt at fremstille og få det?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
442
Reaction score
679
Points
93
Syntesen af dette reagens er ganske enkel, men meget ubehagelig på grund af frigivelsen af giftige gasser. Det er meget nemmere at købe færdiglavet i Kina, Indien eller Europa. Der er mange leverandører, og gennemsnitsprisen er 300-500 dollars pr. kg.
Hvis man køber et engrosparti på 100 kg, kan det være muligt at finde det til en pris på 200-300 dollars.
 

Khaled

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Hej, godt nytår til alle. Når jeg fremstiller naphthoylchlorid, synes jeg, det er svært at destillere. Kan jeg opbevare produktet uden destillation, f.eks. ved tilsætning af naphthoesyre og phosphorylhånd? Kør en kondensator i en halv time med en tilbagesvalingskondensator, fordamp derefter propionylchloridet i luften, og tag derefter produktet uden destillation. Tak skal du have.
 

jarmy

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 25, 2022
Messages
12
Reaction score
2
Points
3
Der er et spørgsmål om trin 4. Hvor høj en temperatur kræves der for at destillere propionylchlorid?
 

micheal bay

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 17, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Jeg vil gerne spørge, om 1 naphthoylchlorid er et derivat af naphthenforbindelsen, og om jeg kan bruge naphthen til at erstatte den forbindelse?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,813
Points
113
Deals
1
Hej, nej. Nafthener er en gruppe af stoffer.
 

micheal bay

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 17, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ja, jeg tror, at fremstilling af jwh er det samme som koks, hvis der ikke er nogen ether, er der ingen koks, det samme gælder for jwh, hvis der ikke er noget hovedelement som indol, men der er ingen andre erstatninger.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,048
Points
93
Kernen kan være forskellig, men indol er den billigste og mest overkommelige blandt lignende. Der findes et stof på naphthalenkernen, men jeg tror ikke, det er godt.
 
Top