Hej
efter batch 1kg p2np har vi ca. 10l fortyndet ipa / amfetamin, hvorfor skal vi tilføje mere ipa / acetone til dette, før vi drypper i svovlsyre, når der allerede er nok ipa i det.
når vi har ren amfetaminbase, fortynder vi dette med amf/ipa 1:2 eller 1:3, før vi tilsætter svovlsyre ...
og er det muligt at køre syntesen med methanol / h20 i stedet for ipa ...
Tak
efter batch 1kg p2np har vi ca. 10l fortyndet ipa / amfetamin, hvorfor skal vi tilføje mere ipa / acetone til dette, før vi drypper i svovlsyre, når der allerede er nok ipa i det.
når vi har ren amfetaminbase, fortynder vi dette med amf/ipa 1:2 eller 1:3, før vi tilsætter svovlsyre ...
og er det muligt at køre syntesen med methanol / h20 i stedet for ipa ...
Tak
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,887
- Deals
- 1
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 11
Jeg undrer mig selv over dette. Medmindre jeg tager fejl eller overser noget... Vi inddamper IPA for at efterlade FB og tilsætter derefter IPA/Acetone. Kan vi ikke gå direkte til acetone/svovlsyre, da det allerede er i IPA?
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Du kan tilsætte koncentreret svovlsyre, men det er altid en god idé at fortynde det med lidt acetone. Hvis du tilsætter koncentreret svovlsyre, fører det til lokal oversyring, hvor en del af dit produkt vil blive uigenkaldeligt ødelagt, uanset det basiske medium.