One-pot amfetaminsyntese fra P2NP med NaBH4/CuCl2 (1 kg skala)

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
mine herrer, hvorfor krystalliserede en del af olien i fryseren? efter at have forladt den ved stuetemperatur vender den tilbage til væsken
OVCW3l0jdh IOvx8zbB29
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Ja, den burde passe. De fleste af de vinkogere, jeg har fundet, har en diameter på omkring 39 cm, mens min kolbe har en diameter på 37,5. Jeg leder hele tiden efter en vinkoger, der er lidt større, end den burde være perfekt.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3

Hej med dig,

Hvis du går tilbage i tråden og læser, havde jeg det samme problem med billeder.

Ingen ved, hvorfor det sker, eller hvad det er.

Bare krystalliser freebasen i stedet for at lægge den i fryseren.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3

Der er flere steder og lande i Europa, der sælger denne forbindelse lovligt.

Desværre stillede du spørgsmålet i den forkerte tråd, prøv igen og henvend dig i den rigtige tråd, så svarer jeg dig måske.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
kun at for mig var det sådan, at hele 300ml ikke blev gjort i fryseren, og da jeg hældte det på 3x 100ml, blev det gjort i to krukker ... efter min mening kan koncentrationen af produktet være for høj, så det kan ikke forblive i form af en væske. men jeg kan tage fejl
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43

i holland i aldi-butikkerne sælger de nu konserves-kedler ( inmaak ketels )
til at tilberede grøntsager eller frugt til opbevaring i glas.
kvalitet og billig
 

h20

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2022
Messages
10
Reaction score
7
Points
3
dette er den rigtige tråd her!
Du skal bruge den til denne syntese.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Jeg fandt det ikke online, måske er det kun i butikken. Hvad er deres indre diameter?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Sagen med dit spørgsmål er, at du selv burde kunne finde ud af det, når det drejer sig om lettilgængelige kemikalier.
Det svarer til at spørge, hvor jeg kan købe IPA eller destilleret vand.

Men jeg har fundet det til dig:


Du kan se det på resultatsiden og vælge den løsning, der passer dig bedst.
 

Saul

Don't buy from me
Resident
Joined
May 1, 2022
Messages
325
Reaction score
133
Points
43

Ja, jeg ser det i butikken nogle uger før.
men jeg ved, at alt, hvad de har i Holland, også kommer til Belgien 2 til 3 uger senere.

https://offers.kd2.org/pics/35/63/3563188de5ba9a44382090b755d7695ea5eb944f.jpg
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Tak :) Holland og Belgien er for langt væk til, at jeg kan købe den der. Jeg vil holde mig til de muligheder, jeg har!
 

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18

Og måske vil jeg bruge den uden en glaskolbe, fordi indersiden er dobbelt emaljebelægning.
Jeg har svært ved at købe en flerhalskolbe anonymt, måske kan jeg bruge vinvarmeren som reaktor og lave nogle huller i låget. Det var det, de gjorde i det ødelagte laboratorium, var det ikke?
Tak for at dele dette!
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
De har faktisk brugt vinvarmere som denne til at erstatte en reaktor og brugt større vinvarmere som kølesystem.
Så vidt jeg ved, har de brugt den til et enkelt produktionstrin, som var produktionen af P2P.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Fordi du har nået amfetamins smeltepunkt 11,3 °C (52,3 °F)
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hej med dig,

Jeg forstår ikke helt denne del.

Hvordan kan en væske som amfetamin freebase smelte?

Så når amfetaminfreebase når 11,3 °C, krystalliserer den til en gelélignende form, som vist på det andet billede?

Men dette svar kan heller ikke være rigtigt, for jeg lavede ca. 15 liter amfetaminolie, og jeg lagde det i fryseren natten over i en lukket beholder, og kun 1/3 blev til "gelé", resten forblev i sin oprindelige form.

Jeg ville sætte pris på, hvis kemikerne / administratorerne kunne lave en test af dette problem og tage prøver af "geléen" for at se, hvad det faktisk er, om det kan kasseres, eller om det faktisk er en del af amfetaminolien og skal bevares sammen med resten.

Jeg kan tilføje, at jeg ikke destillerer eller støvsuger min olie efter tilsætning af NaoH 25%, jeg adskiller kun lagene og går direkte til krystallisering, eller når jeg ikke har tid, lægger jeg den i fryseren, og gelétilstanden sker.

Med venlig hilsen
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hej, læs venligst om smeltepunktskarakteristikken i Wiki.
Hvilket billede mener du? :unsure:
Har du fjernet alt vand ved hjælp af tørremiddel som MgSO4 eller Na2SO4?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Lad os se, om jeg kan finde det ;)

Ts9wm4Ndx1
Dette billede, dit svar til ham var, at amfetaminolien nåede sit smeltepunkt, da jeg viste mit billede for et par uger siden, vidste du ikke, hvad gelétilstandsformen var.

Nej, jeg har ikke brugt tørremidler, selv om jeg vil begynde at gøre det. Så svaret kunne være, at vandet fra NaoH 25% krystalliserer under nedfrysning? Efter min mening, hvis dette er resultatet, er det godt, for så kan vi bare kassere geléen uden at miste amfetaminolie.

Med venlig hilsen
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,663
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Vand kan danne denne gelé med amfetamin. Det er bedre at tørre denne blanding og fryse den igen.
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
efter faseseparation hældes petroleumsether i den organiske fase, og der udføres ekstraktioner. dette vil afskære snavs og vand og flytte selve den frie base. den vandige fase kan også ekstraheres en gang med ether. ekstrakterne kombineres og inddampes ved 40 grader. skylning med 10% naoh-opløsning kan også være nødvendig for at hæve pH-værdien.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Tak for input, selvom jeg ikke ønsker at tilføje flere forbindelser til syntesen på grund af logistikken og mange andre faktorer.

Se venligst mit nye indlæg med billede.
 
Top