- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Selvfølgelig kan du blande freebasen med opløsningsmiddel, før du tilsætter HCL, men senere vil du have brug for mere tid til at sætte blandingen ved 130C, fordi dette opløsningsmiddel vil blive fordampet, med HCL fra fryseren, freebasen er også kold, og det vil ikke være noget problem at undgå høje temperaturer under tilsætningen ;-)
- Reaction score
- 166
Vidste du, at MDMA ikke kan opvarmes med syrer til høje temperaturer? Produktet nedbrydes og er ikke længere ren MDMA.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 43
Se en person, der forklarer en meget interessant metode, som kunne ændre dit liv på så mange positive måder, og i stedet bliver en hjemmeboende narkoman, der onanerer litteraturkemiker, der kun kan brokke sig for brokkens skyld og håber at få imaginaire-kredit eller sådan noget, jeg ved det ikke.
Endnu mere irriterende er alle de kællingekommentarer, der ødelægger hele strukturen af metodeforklarende og interessante kommentarer, så du ender med at blive helt forvirret, da du først skal udfylde dem alle og fjerne støjen i linjen.
Denne person tilbyder et rent produkt, der giver dig en klar opskrift Mange mennesker er ikke villige til at give gratis eller kender ikke engang sig selv. Der er mennesker.... Det ved jeg godt.
forresten taler jeg ikke personligt til nogen, men generelt
Endnu mere irriterende er alle de kællingekommentarer, der ødelægger hele strukturen af metodeforklarende og interessante kommentarer, så du ender med at blive helt forvirret, da du først skal udfylde dem alle og fjerne støjen i linjen.
Denne person tilbyder et rent produkt, der giver dig en klar opskrift Mange mennesker er ikke villige til at give gratis eller kender ikke engang sig selv. Der er mennesker.... Det ved jeg godt.
forresten taler jeg ikke personligt til nogen, men generelt