Metamfetamin fra efedrin-tabletter

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
u bruger denne syntese (klik). Til sidst tilsætter vi en vandig alkaliopløsning til den basiske pH (>10). Toluen kan bruges til ekstraktion. Ekstraktet kan vi vaske med vand, saltvand, thiosulfat (for at vaske det resterende jod). Reaktionen kan godt skaleres, hvis der er det nødvendige udstyr (god omrøring, tilstrækkelig mængde kolber og kontrolleret tilbagesvaling). Men skalering skal ske gradvist (hvis der ikke er nogen erfaring)
 
Last edited by a moderator:

ice

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 30, 2023
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Hej, jeg følger Moskva-ruten. I det sidste trin ledes hydrogenchloridgas ind i toluenekstraktionsopløsningen, og der opnås nogle gennemsigtige krystallinske stoffer i bægerglassets væg, i modsætning til det hvide pulver i videoen. Jeg kan simpelthen ikke holde den skarpe lugt af hydrogenkloridgas ud. Når toluenopløsningen hældes ud til sidst, er der stadig en lille mængde gul olieagtig væske i bunden af bægerglasset. Tilfører jeg ikke nok hydrogenklorid?
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
Hej, jeg havde et problem i dag med at generere hydrochloridgas. Jeg fulgte videoen, og jeg lavede generatoren fra gasdåsen. Jeg brugte 31% saltsyre og salt. Der var ikke noget forhold mellem salt og saltsyre, så jeg tilføjede tilfældigt, og det havde ikke kraften til at skubbe gas gennem slangen, og det boblede ikke. Jeg kiggede på internettet og fandt en vejledning i at bruge aluminium med saltsyre. Kan jeg bruge denne metode? Reaktionen var ret kort, kun i 5 sekunder. Er der nogen, der ved, hvad problemet var med salt- og saltsyremetoden?
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Du skal bruge HCl og CaCl eller H2SO4 og NaCl. Brug en mindre generator, så du ikke skal bruge en masse materiale. HCl og Al-folie vil ikke gøre andet end at svine.
Brug en lille, klembar generator, så du kan skubbe gassen ind, hvis det er nødvendigt, men sørg for ikke at suge dit produkt tilbage! Prøv med 10-15 g CaCl eller NaCl og måske ca. 50 ml HCl eller H2SO4. Brug ikke-jodiseret salt. Sæt det hele sammen, luk for enden af slangen, og vent 5 minutter, til trykket er opbygget. Sænk slangen ned i produktet, og slip trykket, så gassen bobler gennem produktet. Som sagt kan du klemme på den, hvis det er nødvendigt, men vær forsigtig.
 

evangelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 3, 2023
Messages
32
Reaction score
5
Points
8
jeg prøvede at udtrække rp fra tændstikker, og jeg kogte det i 2 timer med naoh-opløsning, og det blev gråt, det boblede, og nu efter at have vasket det med destilleret vand bliver det til gråt pulver, og det opløses lidt, hvad jeg gjorde forkert?
 

Johnny_Hammersticks

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 8, 2023
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
hvorfor skulle man koge rp i naoh-opløsning? nej, det skal ikke blive gråt, det skal stadig være rødt, når man er færdig.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Evangelium
Det, der gik galt, var, at du kogte din RP i NaOH i 2 timer ... hvor får du dine instruktioner fra? Jeg har lige læst hele indlægget igennem, og det hele står her. Kan du ikke forstå anvisningerne, eller beslutter du dig bare for at sætte dit eget spin på alt, mens du går?
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
@xena

1- Hvis du har et problem med dette spørgsmål, skal du trække fra med a/b-metoden.

2- Hvad mener du, når du siger jodopløsning?
 

xena

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
1. Jeg har egentlig ikke noget problem med det, men jeg tænkte bare på, om man kan bruge dichlormethan? Hvis efedrin ikke er opløseligt i dichlormethan, burde det virke, ikke?
2. Ignorer dette, jeg har lige genlæst det, du lægger krystallerne lige i.

 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Jeg har hørt, at når man syntetiserer metamfetamin ud fra efedrin eller pseudoefedrin, ender man med dextro-metamfetamin i stedet for racemisk metamfetamin uden at skulle adskille isomererne, er det sandt?

Jeg har fået at vide, at man kun behøver at adskille isomererne for dextrometamfetamin, når man syntetiserer det fra P2P.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Hvis du har det ønskede naturlige efedrin og ikke det syntetiske racematiske.
 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Findes der en kemisk syntese på forummet, som giver mig mulighed for at producere naturligt efedrin?
 

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Mange af trådene forklarer, hvordan jeg kan lave "efedrinsyntese", men jeg kan ikke sige, om jeg vil få naturligt efedrin, som du sagde, til at producere dextro-metamfetamin.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Disse synteser vil give et racemat eph. Kun udvinding af naturlige råmaterialer eller adskillelse af isomerer.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Pilotenn: Ja. Jeg går ud fra, at du taler om "red p cook 101"-videoen. Det er meget grundlæggende instruktioner og en oversigt over proceduren. Red-p, jod og pseudoefedrin og lidt vand reageres sammen i nogen tid. Den resulterende opløsning filtreres. Natriumthiosulfat tilsættes til lud under baseringstrinnet for at hjælpe med at fjerne resterende urenheder fra jod/fosfor/PSE-opløsningen. Lud tilsættes for at basificere opløsningen. Den frie base meth presses ud som en olie. Der tilsættes opløsningsmiddel for at opsamle olien, som derefter gasses for at udfælde dine krystaller fra opløsningen. Skyl i acetone (ikke i videoen) for at hjælpe med at rense yderligere. Tør det helt, og dit produkt er færdigt.
 

pilotenn

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Tak skal du have.

Hvor meget natriumthiosulfat skal jeg tilføje, og kan jeg bruge ether som opløsningsmiddel, og jeg vil tage laget ovenpå og boble det i hydrogenchloridgas som i videoen, tak.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
Jeg er ikke ekspert, det er bare, hvad jeg har lært gennem mine studier, jeg har ikke gjort det personligt (endnu). Alle opskrifter ser ud til at være forskellige med hensyn til proportioner, jeg har ikke min egen opskrift på, hvad der virker. Jeg har selv lige lært at bruge natriumthiosulfat som en del af processen. Når det er sagt, skal du bruge 0,05 thiosulfat for hvert 1 gram PSE. Så hvis du bruger 10 gram PSE, bruger du kun ET HALVT GRAM (0,5) thiosulfat - næsten ingenting. Her er en ressource
De siger, at det yderligere fjerner urenheder, ureageret jod og eller et biprodukt af reaktionen kaldet aziridin. Du ser ud til at have den rigtige idé. Jeg tror, at ether fungerer, men der er angiveligt bedre valg, jeg hører, at andre sværger til coleman fuel eller toluen.

Husk at tilføje din NaOH- og thiosulfatopløsning LANGSOMT til dit reagerede filtrerede produkt.
BEMÆRK: Jeg ved ikke, om det er bedre at tilsætte NaOH og thiosulfat direkte, eller om det er bedre at lave en H2O-opløsning. Jeg ser forskellige metoder til at opnå de samme resultater, men ville ønske, at jeg havde erfaringen, for så ville jeg kende forskellen og være i stand til at dele min viden. Så jeg undskylder for det. Det er alt sammen "i teorien" for mig. Hvis jeg kunne få den PSE, jeg havde brug for, ville det være en anden historie.

Nå, men når du kommer til Ph 13-14, vil meth-oliebasen skubbe sig selv ud af opløsningen til det øverste lag. Igen er det her, du tilsætter dit opløsningsmiddel for at fange dit produkt og adskille det øverste lag. Det er her, du laver HCl-gas og laver din snekugle :} Filtrer og tør, så er du klar. Herefter kan du hælde acetone på for at vaske og rense yderligere. Derefter kan du bruge tør IPA til at omkrystallisere perfecto - du mister selvfølgelig mængde med acetone og IPA, men den højere kvalitet griber dig så meget hårdere ;] Held og lykke, bror, jeg ønsker dig succes o7
 

revoker20

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 17, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
@G.Patton hej sir, om Moskva-ruten, jeg har et lille problem på det tidspunkt, hvor når jeg blander toluen i fri base, hvor Moskva-ruten-metoden siger, at toluenekstraktet er klart til lysegult i farve, mens min ligner rødligt tevand. spørgsmålet er, hvor er min fejl? forresten for dosis fulgte jeg JBSC-videoen på youtube. tak på forhånd
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hej med dig. Det er sandsynligvis farvet af nogle sideprodukter. Du kan rense slutproduktet for at få det rent.
 

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 16, 2023
Messages
214
Reaction score
142
Points
43
@faizdh20 Det er svært at sige hvor, fordi ingen ved, hvad du gjorde. Jeg er ved at lære det samme som dig, og du bør måske tjekke et indlæg, jeg har lavet, der hedder "min version af, hvordan man IKKE laver mad", for at få hjælp til fejlfinding. Jeg tænker, at du har et overskud af ureageret jod, andre forurenende stoffer, eller måske skal du bare filtrere bedre, men jeg er selv uklar. Skubbede din olie ud, efter du havde baseret den?
 

revoker20

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 17, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Kan du give mig trinvise instruktioner om den proces, jeg skal udføre, på en kort og klar måde? Hvis du ikke har noget imod det, har jeg brug for billeder som en visuel reference til hver del. Undskyld, at jeg spørger om dette, fordi mit engelsk er dårligt, så det er lidt forvirrende for mig.
 
Top