Metamfetamin fra efedrin-tabletter

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Temperaturer bringes i kog, det nøjagtige reaktionstidspunkt er kun ved TLC
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Eftersom din ekspert er det lort, der kommer fra Mexico, meth. Og er alt meth bare sige, at vi havde lort fra Moskva rute birk reduktion og enhver anden rute, du kan tænke på. Ville det hele være det samme. Holder dig høj i et stykke tid. Fordi dette lort ved, at du bliver høj i et par timer, og så tænker jeg, er det endda meth
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
TLC? Hvad er det?
 

Raz

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2022
Messages
17
Reaction score
25
Points
3
TLC = Tender Loving Care (kærlig pleje)
Det betyder, at temperaturen justeres, indtil der opnås en god tilbagesvaling (tilbagesvalingsring i den nederste 1/3 af kondensatoren).
Tiden vil også variere, men 24 timer er et godt udgangspunkt for første gang. Observationer af ændringer i tilbagesvalingen vil vise, hvornår den er færdig.
 

yuiopjkl

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 14, 2022
Messages
73
Reaction score
40
Points
18
Hvor meget metamfetamin kan 100 gram pseudoefedrinpiller lave?
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Blev det trukket ud af piller eller før det blev sat ind, og i så fald hvad er prisen på pseudo Kan man få pseudo af farmaceutisk kvalitet på et marked? For du kan kun købe 9 gram om måneden, hvor jeg er, og jeg er nødt til at sætte folk i min forretning for at få noget, der er værd at være vild med.
 
View previous replies…

yuiopjkl

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 14, 2022
Messages
73
Reaction score
40
Points
18
Der, hvor jeg bor, er der ingen grænse for køb af pseudoefedrinpiller, så jeg kan købe en hvilken som helst mængde.
 

Mr.Blanks00

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
43
Reaction score
19
Points
8
Hej undskyld, jeg vil gerne spørge om meth fra hi.some. for et stykke tid siden lavede jeg meth med pseudoefedrin 10 gr, HI 10 ml. , 20 ml vand. uden at bruge rød fosfor, tilbagesvalede jeg i 6 timer ved 100 c. og derefter alkaliserede jeg og ekstraherede med toluen, og jeg fik kun mindre end 0,5 gr. med en meget dårlig og ubehagelig lugt, jeg brugte pseudoefedrin, der indeholder 60 mg pseudoefedrin
tripolidin 2,5 mg. Jeg håber, at nogen kan besvare min klage, som jeg indtil nu stadig er forvirret over. Kan nogen besvare det i detaljer, vil jeg takke dig meget for dem, der ønsker at besvare det.
 

Attachments

  • YO3qxIFKh9.jpeg
    YO3qxIFKh9.jpeg
    675.9 KB · Views: 412

gafer84

Don't buy from me
Member
Joined
May 22, 2023
Messages
3
Reaction score
5
Points
3
Du brugte dobbelt så meget vand som nødvendigt
 

Re186

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2023
Messages
52
Reaction score
39
Points
18

Hypofosforsyremetoden producerer en masse hvidt pulver i kondensatorrøret under tilbagesvaling, og kondensatorrøret er helt blokeret efter ca. en time. Er det normalt?

G.Patton

1ACjXD5s6c

 
Last edited:

Re186

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2023
Messages
52
Reaction score
39
Points
18
Jeg tror, der er to muligheder: Den ene er, at det hvide pulver er desublimeret fosforsyre, og den anden er, at der er noget galt med efedrinhydroklorid, og at det er en forfalskning.
 

carbon_hydrogen

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 28, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Er jeg nødt til at bruge vakuumtørring?
 

qwepoi514

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, tak for dit svar
1. Hvad er temperaturen på kondensatorreflux.
2. Hvordan vasker man med toluen?
 

carbon_hydrogen

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 28, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Så jeg skal hælde toluen for at udtrække metamfetamin og tage det ud med pipette? Undskyld, jeg er dårlig til engelsk.
 

NeilStalin

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 22, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg har en forkølelses- og influenzapille, som indeholder:
Pseudoefedrin HCl
Paracetamol
Klorfeniramin
Hvordan kan jeg adskille Pseudoephedrine HCl fra paracetamol og klorfeniramin?
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Jeg ved ikke meget, men det ville ikke skade, hvis du havde adgang til en helvedes masse af disse piller for at ryge dem i methanol filtrere det og krystallisere det og lave en lille reaktion iv brugte piller med chlorphenirmine, og det virkede nu kaster det vægten af så de andre ting er slukket og bringer dit udbytte ned, men hvis du havde 1000 30 mg piller, er den maksimale pseudo, du kunne have, 30 gram, men du mister hver gang du filtrerer og sifonerer, så det ville være svært, hvis du fik 50 gram, og de kun var 30 mg piller, så var noget ikke rigtigt
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Jeg vil gerne vide det samme
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Så er den meth, der er lavet med pseudo, lige så god som lort lavet med efedrin?
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Både efedrin og pseudoefedrin giver D-meth som produkt, der er ingen forskel, de er lige gode.
 

Urky

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 12, 2023
Messages
35
Reaction score
7
Points
8
Begge giver d meth, men pseudomet,h giver en stor, stærk rus, som varer i 12 timer, ephemeth giver en mindre, men længere og mere behagelig rus, som kan vare i 2-3 dage.
 

Tincan88

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 7, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
1
Hvad med Nagai-ruten?
 

13THShapeShifter

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 23, 2023
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
"BARE ET SJOVT FAKTUM!"
hvis du nogensinde hører eller læser, og der står NAZI-REDUKTION-metoden, blev dette navn givet, før de begyndte at kalde det BIRK-REDUKTION Det er den samme ting yall Nazi-reduktion = Birke-reduktion
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Hypofosforsyre-rute Jeg vil sætte jer alle på plads ... da alt, hvad jeg har set her, er forkert.
1 forhold er over hele butikken, du spilder kemi, de rigtige forhold er
1 liter 50% plus styrke klog hyposyre noget under 50%pseudo vil ikke konvertere til meth hvordan kontrollerer du styrken af din syre refraktometer
1 kg jod
1 kg pseudoephedrin
Jeg ser, at alle undrer sig over temps, sørg for, at når du tilbagesvaler, går dit damptryk ikke over en fjerdedel af vejen op i Liebig-kondensatorerne og det samme, når du destillerer produktet
Jeg har skrevet en ekstern dampdestillation af produktet, det er her, bare se efter det, når det er destilleret, adskiller du fb-olien fra det kaustiske vand og triterer fb-olien med hcl-syre til ph 5,8
Du overkomplicerer tingene, der er ikke behov for toluenekstraktion
Hvis du har brug for hyposyre og jod, skal du kontakte mig, jeg hjælper dig og garanteret fra 1 kg til 1 ton, du vil modtage din syre og jod
 

B.d.p.n.e

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 4, 2023
Messages
36
Reaction score
35
Points
18
Deals
2
Hvad mener du med at fortynde med lige store mængder vand? Hvor meget vand skal jeg bruge pr. pse gram?
 
Top