Metamfetamin-krystallisering og isfremstilling

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 10, 2022
Messages
79
Reaction score
165
Points
33
Det er en af de reneste former for metamfetamin og har en dextro-isomer.

Til dato har vi høje kvalitetsindikatorer, renheden af metamfetamin har nået 99% +.

Metamfetamin har en specifik rotation
den optisk rene D-isomer er [α]20D = -18,90° ved 99%+ renhed.

Mit produkt indeholder kun dextrometamfetamin. Vi bruger fraktioneret basisk destillation og genoprensning.
Vi fortynder ikke med methylbenzylamin og andre stoffer.
Vores produkt har det korrekte smeltepunkt

Vores organisation er klar til samarbejde og er klar til at samarbejde med både producenter og store købere.

Vi er klar til at hjælpe med levering af færdige forstadier og komplette sæt til arbejde samt engrospartier af færdige produkter.
 

Attachments

  • DFmwAiftKG.jpg
    DFmwAiftKG.jpg
    4.4 MB · Views: 675
  • 8fvrq4wVzG.jpg
    8fvrq4wVzG.jpg
    4.7 MB · Views: 666
  • Nt29bQiXF1.jpg
    Nt29bQiXF1.jpg
    8.2 MB · Views: 1,348
  • gmRWhjbex1.jpg
    8.8 MB · Views: 1,028
  • N67icfZnC0.jpg
    N67icfZnC0.jpg
    6.9 MB · Views: 1,408
View previous replies…

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Jeg er interesseret i, hvordan man laver is med racemat meth, er der nogen, der kender en detaljeret teknik?
 
View previous replies…

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
EU-resolution skal gøres til det racemisk FB kan ikke lave shard, det er derfor, de opfandt tilbage i 2008 n-isopropylbenzylamin, så karteller ikke mistede halvdelen af vægten ved at udtrække dmeth ud
Nu blander racemisk FB med n-iso 1 til 1, og det skærer op
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Jeg er meget taknemmelig for oplysningerne. Har du et link eller oplysninger om, hvordan man laver d-meth ud fra l-meth?
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
Kun d meth laver skår, og der er mange teknologier til at gøre det
Jeg vil sætte rekorden lige denne fester crap om HCl gasning giver dig is og skår er bullshit det virker kun, hvis du bruger freon eller flydende nitrogen, hvis du vil bruge HCl har
De bedste skår er lavet ved at købe en 20%dh20rexal af den triterede fb-olie til pH 5,8 og den krystalliserende skål af Pyrex-bakke, der er tilbage i et skab under UV-sort lys og. må slet ikke forstyrres i mindst en uge minimum, det tager tid at fremstille overlegen produkt
Jeg vil fortælle jer alle et andet trick, hvis du bare pH din FB olie og bare lader det være alene det vil fordampe og dehydrere til is til dette er, hvordan kineserne gør det det handler om at være tålmodig
Men denne gasning i toluen og ether vil kun give dig et pulveriseret produkt, der skal omdannes til is, kun freon eller væske. Nitrogen vil lave øjeblikkelig is, når HCl-gassen kommer i kontakt med den.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
ok ven. jeg gjorde alt, hvad du sagde
men hvor er crystall?
Beklager, at dette websted ikke kan indlæse billeder
 

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3
1 lav noget hjemmearbejde
UV-fluorescerende sort lys BL 12 tommer (fuld længde) Erstatningspære 8Watt T5 UVA
2 20 % af den samlede vægt af produktet dh20 omkrystallisering f.eks. 1000 g MA tilsæt 200 g dh20 varmeopløs derefter under UV sort lys
Og jeg siger dig lige, prøv ikke at nedgøre mig og prøv at få mig til at se ud som om jeg ikke ved, hvad jeg taler om ok
Jeg kommer til dette fællesskab med 20 års erfaring, og jeg har ikke brug for at kopiere og indsætte Festers bullshit for at få svar.
Jeg har arbejdet i laboratorier over hele verden.
 
View previous replies…

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
1. 1000g MA dens frie base eller HCl?
2. dh20 - er det destilleret vand?
 
View previous replies…

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
mand, jeg gjorde det, der var ingen krystaller, det lagde sig bare i form af stenstykker eller ligner endda kagestykker, er der nogen, der har et link til en normal kilde eller et patent på, hvordan man laver krystaller, der ikke engang er særlig store? ALLE TAK
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Når du har en metamfetaminfri base, skal du udtrække d-isomeren ved hjælp af l-vinsyre. Krystallerne (bundfaldet), som du får fra ekstraktionen, er din d-isomer, og nu skal du freebase den til D-metamfetamin freebase.

Når det er gjort, bruger du HCl-gas til at omdanne det til krystal-D-metamfetamin-skår.

Der er en faktisk detaljeret artikel her, som du kan læse og stille spørgsmål til, hvis du ikke forstår.

Jeg mener helt ærligt, hvordan tror du, vi kan hjælpe dig, når alt, hvad du siger, er "Det virker ikke, hjælp"?

Hjælp os med at hjælpe dig, fortæl os trin for trin, hvad du har gjort for at få metamfetamin freebase, vis os billeder, fortæl os om dine procedurer, jeg mener, jesus christ. Har du ikke gået i skole og interageret med lærere? Dette forum er ikke anderledes.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
omkrystalliser i 2 dele vand 1 del varm alkohol, begynd måske med 1:1, hvis mængden er lille
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Jeg har også hørt om folk, der bruger varme til at bringe krystaller til det nøjagtige smeltepunkt og ikke højere, blander med lidt varmt vand eller alkohol og lader det stivne og bryder det op, når det er tørt, men jeg har ikke prøvet det.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
15,0 g (0,1 mol) racemisk base blev opløst i en blanding af 20 ml dichlorethan og 15 ml vand. En opløsning af 9,4 g (0,025 mol) O,O'-dibenzoyl-2R,3R-vinsyre i 40 ml dichlorethan og en given mængde af 18,8 ml methanol blev tilsat til tofaseopløsningen af den racemiske base i 30 minutter ved stuetemperatur. Fra den omrørte opløsning starter krystallisationen på 10-15 minutter. Den resulterende suspension blev omrørt ved 5 °C natten over og derefter filtreret. Bundfaldet blev vasket på filteret tre gange med 5 ml dichlorethan ved 5 °C og tørret under en infrarød lampe. De udfældede salte blev omsat med 30 ml 2N NaOH og ekstraheret tre gange med 25 ml dichlormethan.
Tilsæt derefter HCl (30%) til ph6 i DCM og kør alt under vakuum
-tilsæt acetone, varme og frys, hvidt pulver filtreret.
-Til 7 g pulver tilsættes 2,5 ml destilleret vand, der opvarmes til opløsning.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
og hvorfor er der brug for netop l-vinsyre, jeg kiggede på kilden, har jeg brug for d-vinsyre?
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Det vil sige, at du vil sige, at l-vinsyre udfælder l-meth i form af et salt (tartrat), og at d-meth forbliver i opløsning som en base?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Det, du beskriver, gælder for proceduren med D-R, hvor R er carboxylsyre, det modsatte sker, når L-R bruges, og det er det, videoen beskriver.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
L-tartric vil udfælde L-tartrat D-produktet(y)😤🤑

D-tartric vil udfælde D-tartrat L-produktet(n):sick::sick:

Uanset hvad du bruger, er de stadig adskilt, ikke sandt?

Jeg vidste heller ikke, at du arbejdede med racemisk produkt, der ikke vil vokse "skår" nogensinde.
 

jboogie

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 23, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Jeg ser ingen referencer til freon og acetone, det med at acetone frøs i to uger (hvad er det for noget pis? Som om det gør det koldere i længere tid? Stfu), og desuden gjorde det med amfetamin hcl til sidst mig vred. ingen laver amfetamin hcl xytls. jeg har levet siden PPA var lovligt og lavet min rimelige andel af substituerede amfetaminer, og en af mine første fiaskoer var at forsøge at gasse PPA reduceret via rp/i, aka amfetamin, og jeg kan fortælle dig, at det ikke gør det. du vil altid ende med en hygroskopisk forbindelse, der bliver til en pyt af gul på pladen.

Hvis du vil have de største skår, skal du rextylisere fra vand. Hvis du vil have de hurtigste skår, skal du bruge acetone og freon/hcl. Det er på den sidste måde, de ryster MSM op med det til sidst. jeg siger det bare. meth er alligevel ulækkert.

På en eller anden måde bruger folkene bag en målrettet kampagne til at rekruttere folk, og det føles forkert. Som tidligere mod fra the hive, zones, wd osv. er der noget, der ikke føles helt rigtigt ved denne gruppe. Den findes lige midt i uncannyville. Du er blevet advaret. YMMV.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Det afhænger af din HCl-gas. Hvis du bruger våd HCl, får du en pyt. Ikke desto mindre er amph*HCl ikke så god en idé. Det er et velkendt faktum.
 
Last edited:

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Jeg har lavet den. Du kan se, at det er tyndt på pladen, og det tørrede helt ind til et skørt fast stof, efter at skålen havde stået på en 70C opvarmet printerseng. Det meste af det var dog en gennemsigtig granulatvoks, og det er den form, den tilbringer det meste af sin tid i.
 

adrenochrome

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2023
Messages
22
Reaction score
8
Points
3
Tak til alle for rådene, men ærligt talt virker ingen af dem (bortset fra UV-metoden), jeg brugte 2 uger på disse eksperimenter, og det viste sig, at krystallerne kun kommer ud, når du foretager omkrystallisering fra methanol. SÅ gutter, før I rådgiver om noget, så sørg selv for, at det virker, og lad være med at kopiere fra internettet og indsætte det her, alt det bedste
 
Top