Isomerisering af cannabidiol (CBD) til psykoaktive cannabinoider

kitboy

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
May 26, 2024
Messages
21
Reaction score
6
Points
3
GqYXjsEBI7


Jeg kogte CBD og tilføjede ved en fejl NAoh til blandingen, jeg tror, at isomeriseringen stoppede. Der blev dannet 2 lag, kan nogen fortælle mig, hvad der blev dannet? Er det en god måde at udvinde THC-ekstrakt på?

Jeg bruger methanol og HCL
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,668
Solutions
3
Reaction score
2,771
Points
113
Deals
1
Hej, på hvilket tidspunkt har du tilsat NaOH?

Svaret kan gives ved hjælp af HPLC-analyse.
 
View previous replies…

kitboy

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
May 26, 2024
Messages
21
Reaction score
6
Points
3
Efter 2 timers isomerisering blev der dannet en olie, men den har en ubehagelig lugt, og jeg ved ikke, hvordan jeg skal rense den.
 

kitboy

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
May 26, 2024
Messages
21
Reaction score
6
Points
3
Da jeg tilsatte Naoh, blev de to faser adskilt, og jeg tror, at reaktionen stoppede. Jeg har prøvet at vaske den på mange måder, men jeg kan ikke slippe af med den dårlige lugt.
 

cvvvxa

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
baser omdanner cbd (thc bliver ikke omdannet) til nogle quinon-derivater. jeg mener, at forskellige opløsningsmidler kan bruges til at adskille det fra thc, men jeg kan ikke huske hvilke, og i hvilken litteratur det blev beskrevet, også fordi det er grønt (går jeg ud fra), og nogle planteimpuritter kan også oxideres.
 

kitboy

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
May 26, 2024
Messages
21
Reaction score
6
Points
3
Hvad er bedst, eddikesyre eller saltsyre? Jeg har en olie tilbage med en modbydelig lugt, som jeg laver for at rense den eller udtrække den rene cbd loas fra methanol
 

cvvvxa

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Toluen ved stuetemperatur og p-toluensulfonsyre kan bruges til næsten ren delta 9, og andre opløsningsmidler med varme resulterer i delta 8.
 

cvvvxa

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 28, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
toluen kan være svær at fjerne, men 44 timer (48 timer vil resultere i lidt mere omdannelse, men ca. 10 % delta8) omrørt 10 % ptsa og nok toluen til at opløse det, derefter oparbejdning.
 

kitboy

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
May 26, 2024
Messages
21
Reaction score
6
Points
3
Når man tilsætter vand mættet med NAOH for at modvirke syren, kan jeg ikke fjerne det hele, og hvis jeg tilsætter for meget vand, bliver den øverste fase sort. Hvordan kan jeg lave ekstraktionen? Hvordan fjerner jeg syrelugten? Jeg har prøvet at rense den med destilleret vand, men det virkede ikke.

Jeg har brug for hjælp med dette.

Hvilken PH skal jeg lade THC'en have? Kan jeg bruge butan eller toluen til at rense THC?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
729
Reaction score
1,031
Points
93
Metoder, der bruger katalytiske mængder syrer, har etableret sig bedre end i dette emne. Med pTSA 10% mol i DCM (delta-8) eller med HCl 0,05% i ethanol (delta-9)
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
175
Reaction score
65
Points
28
Deals
7
Kan man bruge en anden alkohol end ethylaclohol? Måske ipa i stedet?
Kan hcl bruges?
 

Irving Langmuir

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 23, 2024
Messages
13
Reaction score
9
Points
3
Det tror jeg, så længe dine reagenser er opløselige. HCl kan bruges som en syrekatalysator.
 
Top