Nå, jeg testede amalgam med og uden skylninger, og resultatet er det samme i udbytte.... så foretrækker jeg at skylle for at eliminere mindst en del af det, i mdma-produktionen er der mange ruter, men hvis du beslutter dig for at lave alkali-syreekstraktioner, skal HG bare komme ud, alligevel, hvis udbyttet er det samme.... hvorfor ikke prøve at eliminere i det allerførste trin? måske er det endelige resultat ikke vigtigt, men hvis du kan være mindre udsat for HG, mens du når disse trin, tror jeg, at det er værd at 3 minutter i skylletrin.
hvad angår p2np, tror jeg faktisk, at det slet ikke er nødvendigt, at AL-folien er helt "smeltet" (min engelsk haha), det ser ud til, at du kan kassere en masse ureageret folie uden udbyttetab, men i MDMA, hvis du ikke venter, indtil AL-folien er helt reageret, vil du have et stort tab på udbyttet.
Hvad angår temperaturen, tror jeg, at der skal anvendes for at holde den korrekte reaktionstemperatur, selv når den eksotermiske reaktion er færdig, når den er færdig, fortsætter boblerne osv. og mindre tid til at vente ...
Hvis vi lader det stå, vil reaktionen fortsætte, indtil alt er reageret, men det kan forsinke mere end 12 timer, normalt lader vi det stå natten over.
Da amalgam er en ligevægt, der er vanskelig at kontrollere 100 %, er vi nødt til at holde øje, ideelt set skulle reaktionen være afsluttet i løbet af de 6 timer uden ekstern temperatur, men det afhænger af en beslutning på måske sekunder? bare vent på at se mørkegrå ... vent på, at folien flyder? når det sker, hvor meget vil du så vente på at skylle eller tilføje forstadierne?
måske en dag vil jeg være i stand til altid at gøre det samme, men denne dag er ikke nået endnu haha
Undskyld for mit spanske sprog